Capitolul 20

656 24 6
                                    

Sarah

-Încep să mă îndrăgostesc de tine,Sarah. La naiba de nu încep să mă îndrăgostesc de un înger!.. . spune acesta în timp ce își frecă fața nervos.

-Și nu vrei asta? întreb când văd că stă încordat.

-Sigur ca vreau să fiu îndrăgostit de un înger,iubito! Doar că un demon ca mine nu te merită.. . M-ai iertat, urmează să îmi oferi floarea ta ce-a mai de preț și chiar mi-ai povestit de părinții tăi . spune mângâindu-mi obrazul grijuliu. Te vreau încă de când te-am văzut în biroul meu, iubito. Dar nu te merit, nu meriți un demon ca mine, iubito.. . spune în timp ce eu mă ridic cât să am fața la același nivel cu a lui.

-Poate că și eu încep să mă îndrăgostesc de un demon, la asta nu te-ai gândit? spun când privirea lui îmi transmite clar admirație, în timp ce eu îi așez o șuviță de păr.  Nu te-ai gândit că fiecare demon are îngerul său, dragule? spun în timp ce acesta îmi mângâie talia,eu mângâind-ui obrazul.

Ca răspuns, acesta mă sărută.

-Ești o fată uimitoare, iubito! spune în timp ce îi plasez un sărut pe gât.

-Da? Nu știam. spun sarcastic, cât și amuzată.

Acesta zâmbește.

-Ce spui sa lenevim toată seara, iubito? spune dând sugestiv din sprâncene.

-Sa dormim , și poate câteva atingeri , dragule. spun în timp ce acesta se întoarce pe o parte.

Îmi trage talia spre el , ajungând să își îngroape fața în gâtul meu, spatele meu să fie lipit de pieptul lui și fundul meu să fie strivit de amicul sau ce încă este întărit.

-Dylan?

-Hm?

-Iți este somn?

-Mhm. aprobă.

-Atunci îmi este și mie. spun împingându-ma mai mult în el, scoțând un mârâit din partea lui.

Mă fac cât mai mică, în timp ce el ne învelește.

După puțin timp, respirația lui devine regulată, aceasta fiind muzică pentru mine, adorm cu zâmbetul pe buze.

***

Sunt trezită de Dylan ce îmi săruta gâtul.
Mormăi supărata că am fost trezită, și îmi afund mai mult capul în gâtul său.

-Haide sa mâncam, iubito. Trebuie să înfuleci și tu ceva, frumoaso. spune în timp ce se ridică cu mine în brațe, picioarele mele fiind încolăcite pe talia lui,iar capul fiindu-mi în gâtul său. Somnoroaso. spune în timp ce închide ușa camerei.

Acesta coboară scările, fiind atent sa nu cadă.

-Se pare că s-au trezit și cei 2 porumbei! se aude vocea lui Chase când intrăm în bucătărie.

Ca răspuns, îi arăt semnul păcii.

Dylan mă lasă jos, alaturandu-se celor 4 ,care înfulecau fast-food, și băgau Cola la greu.

-Ti-am comandat și ție,Sarah! spune Erik.

-Mulțumesc. spun asezandu-ma pe un scaun de lângă Dylan, urmând să îmi pun capul pe masă, în timp ce mâinile îmi sunt pe post de pernă.

Cum ceasul arată ora 02:52 dimineața, decid să trag un pui de somn până ei mănâncă.

-În niciun caz nu dormi cu stomacul gol,iubito. spune Dylan în timp ce îmi aduce la gură un cartof pai.

Familia italiană  || FINALIZATĂ ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum