Capitolul 5

820 28 2
                                    

Sarah

Tocmai ce am ajuns pe autostradă.
Trec printre mașini cu o viteză inexplicabilă.

Se pare că Dylan nu este nici el mai prejos. Are aceeași viteză ca si mine având în vedere faptul că este fix în stânga mea.

După ce viteza mai scade, primesc un apel.

Răspund si aud o voce sumbră:

-Daca nu vii în acest moment la depozitul din pădure, părinții tăi sunt morți. spune si închide apelul iar la putin timp dupa ,primesc un mesaj cu locația.

Se pare că am vreo 2 kilometri de parcurs.

Schimb în viteza a 6-a și apăs accelerația la maxim.

Imi iubesc părinții..

Dylan se ține ca un scai de mine așa că îi fac un semn să ma urmeze.

Acești 2 kilometri au fost cei mai lungi din viața mea.

Nemernicul care s-a ținut după mine tot drumul,tot încerca să ma tragă pe dreapta pentru a-i spune ce se întâmplă, însă am accelerat si l-am lăsat în urmă.

Îmi las casca pe coarnele motocicletei ce este parcată fix la intrarea în padure si verific cartușul de la pistolul ce în aveam în micul loc de depozitare al motocicletei.

Văd că este plin așa ca zâmbesc.

Idiotul vine spre mine ,cu parul ciufulit și destul de nervos.

Arată al dracului de sexy.

-Ce dracu căutăm aici.

Mă îndrept spre pădure alergând,iar el mă urmează.

-Se pare ca un idiot mai mare ca tine s-a decis să îmi aducă părinții aici și să-i omoare dacă nu vin. zic mârâind cand bombăne din ce în ce mai mult.

Fug și mai repede si ajung la un depozit ce pare ca nu mai are puțin și pică.

Mă îndrept ușor spre intrarea în clădire și îl vad...

Enzo..cel mai mare dușman al Mafiei Rosa cât și al familiei Regazzi.

-Enzo. zic eu mârâind nervoasă când îl vad ca se îndreaptă spre mama.

-Si eu ma bucur sa te văd,Sarah! zice rânjind.

Mama și tata se uită alertați și speriați la mine.

- Dă-le drumul,idiotule! zic când văd că se joacă cu un cuțit la gâtul părinților mei.

-Nț,nț,nț , trebuie să faci ceva pentru a le da drumul. zice îndreptându-se spre mine.

Scot pistolul din sutien și trag piedica.

-Eu zic sa îi eliberezi daca nu vrei să mori iar de mâna mea.
Sau poate ai uitat că acum un an era să îți crăp capul cu un glonț al unui pistol CANIK TP9SA? zic zambind drăcește.

Dylan e undeva prin spatele meu,am văzut cum și-a scos pistolul cu ceva timp în urmă.

Enzo își scoate și el pistolul și îl îndreaptă spre mine.

-Ori vi cu mine și părinții tăi vor pleca înapoi în Italia,ori nu vi nicăieri și vor murii si ei ,dar și tu?

- Întotdeauna mai există și a 3-a ,idiotule. Vrei să o știi?

-Sunt ochi și urechi, bunăciuneo!

Scot aproape toate gloanțele din cartuș, rămânând doar unul.

Familia italiană  || FINALIZATĂ ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum