Dylan
-Sarah! strig înainte ca aceasta să se prăbușească la podea, într-o baltă de sânge.
Glonțul pistolului fratelui ei s-a descărcat în capul idiotului ce mi-a împușcat viitoare soție, înainte ca aceasta să se facă comodă pe podea.
Fug rapid spre ea, împreună cu ceilalți.
Gaura din tâmplă sângerează ca o cascadă.
-La dracu! spun în timp ce îmi rup din tricou pentru a încerca să îi opresc sângerarea, până vine Pedro.
Încă este conștientă, având în vedere lacrimile din ochii săi și corpul ei tremurând.
Îmi presez puternic palma pe tâmpla sa,avand grijă să nu o strivesc.
Văd cum la intrare stau mamele noastre, uitandu-se la corpul lui Sarah cu lacrimi în ochi și tremurând.
-Scoateți-le de aici. le șoptesc bărbaților ce stau de o parte si de alta a noastră.
Fix în acel moment,Sarah este ridicată de catre Alessandro ce are lacrimi în ochi, însă tot o cară până afară, pentru a o duce la spital deoarece a fost anunțat că Pedro este într-o mașină,pregatit să o țină pe linia de plutire.
Îmi frec fața disperat, îndreptându-ma spre ieșire,nu înainte să le spun oamenilor mei să curețe tot.
Urc în mașină, călcând accelerația până la podea.
Erik stă în dreapta mea, cercetându-mi fața.
-Ce dracu ai de te uiți la mine,omule!? întreb deja enervat de privirea lui.
-Ai lăsat o femeie să te apere. O femeie tocmai e pe moarte din cauza ta ,Dylan! Unde dracu sunt toți anii în care ai făcut box și te-ai antrenat pentru fiecare situație?! îmi țipă acesta. Ești din ce în ce mai slab , idiotule!
Nu îi răspund deoarece știu că are dreptate.
Însă doar gândul că ea ar face sex cu un nenorocit ca si Keaton mă face să îmi pierd mințile.Nu prind sentimente pentru o nenorocită, nu-i așa?
Nu sunt gelos ,doar și-a mai tras-o de încă zeci de ori.
Sau poate sunt?Sunt scos din gânduri de Erik ce iese val-vârtej din mașină. Nici nu știu când am parcat.
Ies rapid fugind spre intrarea în spital.
Mirosul de pastile și sânge îmi străpunge nările, încă de când intru în sala de așteptare.
-Ce s-a întâmplat? întreb când toți se uita urât pe mine.
-Presupun că Erik ți-a spus tot ce a trebuit, idiotule! îmi răspunde Alessandro nervos.
-Idi- .
-Mai taci dracului din gură, Dylan! Nu ai putut sa aperi o femeie! Nu ai putut să o scoți din ghearele morții! Nu ai putut să fi bărbat! îmi spune Drake și mai nervos. Ai fost un laș,omule, iar o femeie ca ea are nevoie să fie protejată la fiecare pas. îmi spune amenințător.
-Și acel "protector",vrei să fi tu ,Drake? întreb înaintând spre el.
-Cu siguranță eu voi fi dacă se mai întâmplă o data asta. spune arătând spre o ușă care are un mic gemuleț.
Sângele îmi clocotește in vene când am văzut cei 5 doctori învârtindu-se disperați pe lângă corpul lui Sarah, încercând să o aducă pe linia de plutire .
Mă uit amenințător spre el, anunțându-l din priviri că totul continua după asta.
***
CITEȘTI
Familia italiană || FINALIZATĂ ||
RomanceNiciodată nu mi-am imaginat că povestea mea de dragoste avea sa înceapă asa.Mereu m-am gândit că voi fii o soție normală.Dar..din ziua in care m-am născut,asta avea sa se întâmple doar in visele mele. Doar când ma gandesc la el ,simt fiori pe șira s...