Capitolul 4

850 31 1
                                    

Sarah

Intru pe a doua ușă din dreapta, urăsc faptul că voi dormii cu el .

Camera era uriașă,un pat pe care pot încăpea 3 persoane cu ușurință,negru,la fel ca restul camerei, două uși ce cred ca unul duce spre dressing și presupun ca una spre baie,un birou în colț pe care sunt tot felul de hârtii iar in celălalt colț sunt două fotolii de culoare ca și patul.

Se pare că mi-am găsit locul unde voi dormii,pe unul dintre fotolii.

Știu că nu va fi prea comod,dar încerc pe cât de mult posibil să-l evit pe dracul ăla de barbat.

Baia este si ea de un negru lucios.
Se pare ca va fi nevoie să mă spăl cu gelul lui de duș,sper ca nu se va supăra.

Dupa ce termin baia , îmi iau un tricou din dressing un maiou alb,si o pereche de pantaloni scurți,se pare ca cineva s-a ocupat de aranjatul hainelor mele.

Imi iau o pătură călduroasă, dintr-un sertar,laptopul din bagaj, și ma îndrept spre locul unde voi dormii timp de un an.

Imediat ce ma fac comodă,imi deschid laptopul,vad vreo 50 de emailuri de la diferiți membrii ai mafiilor,care îmi spun despre transporturi de arme,de droguri și despre negocieri.

Vă întrebați de ce am eu asemenea emailuri? Ei bine ,eu sunt negociatoarea mafiei Rosa.
Mama si tata s-au chinuit mult sa ma aduca in acest stadiu,avand în vedere ca sunt minoră.

Nici la macar 3 emailuri nu am răspuns căci primesc un mesaj de la Alessandro.

,,Sa știi că mama si tata au plecat înapoi în Italia,eu voi mai rămâne pentru ceva treburi. Daca ăla îți face ceva suna-ma.

Sunt sigur ca te întrebi ce cauti tu acolo. Ei bine ,mama si tata , te-au dat în schimbul protecției familiei si mafiei, ne-au dat vreo 200 de oameni,vreo 7 transporturi de droguri și 20 de arme. Te rog sa nu fii tristă, mâine am cerut să îți fie adusă motocicleta de acasă, echipamentul si sa stii ca ți-am luat eu încă o cască . Te implor să nu te încurci cu poliția,sa nu mergi cu viteză, știi bine ce s-a întâmplat acum un an și sa ai grijă de tine.

Sa știi ca te iubesc! "

Nici nu am observat că plang.
Deci , părinții mei m-au vândut pentru niste servicii eficiente.

Abia acum observ că Dylan,iese din baie în doar o pereche de pantaloni scurți,la bustul gol.

Abdomenul îi este perfect sculptat ,blatele îi sunt foarte musculoase iar pieptul îi este perfect pentru a da dovada ca este un bărbat dominant, intimidant și ca este un nenorocit și jumătate.

Părul îi este răvășit iar eu ma pierd în acea mare albastră,ce îmi îneacă câmpiile din ochi.

-Cu siguranță nu dormi acolo, prințeso.

-Cu siguranță nu voi dormii cu tine , nenorocitule! zic mârâind cand vad ca se apropie de mine.

Sunt mai rapidă si ma ridic în picioare,ducandu ma spre celălalt colț al camerei,acolo unde este biroul.

-Ba vei dormii cu mine ,acum ești soția mea! zice posesiv .

-Dar eu nu vreau sa fiu soția ta!! zic țipând la el cand mai sunt doar câțiva centimetri între noi.

-Vei fi fie ca vrei, fie ca nu,iubito! zice luându-mă în brațe că pe un sac de cartofi.

Degeaba dau cu pumnii în el,e invincibil omul asta!

Mă aruncă în pat,punandu-se deasupra mea.

-Dă-te jos , animalule! Mă strivești!

-Nț,nț,nț iubito! Aici vei sta până îmi zici acele cuvinte magice! zice zâmbind drăcește.

Familia italiană  || FINALIZATĂ ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum