Sarah
Mormăi supărata afundându-mi capul în gâtul lui Dylan, când acesta îmi mângâie spatele.
-Vrei să mai dormi,iubito?
-Mhm.. . aprob în timp ce acesta râde ușor.
Mă lasă să mai dorm aproximativ o oră, urmând să mă trezească.
-Iți mai este somn acum, iubito? spune în timp ce îmi ridic capul somnoroasă pentru a mă uita la ceas.
12:47
-Deja am dormit prea mult.. . spun în timp ce îmi trântesc capul pe umărul lui.
-Poti să mai dormi,iubito. Însă presupun că nu mai ai somn. spune și deja îi simt rânjetul.
-Da.. . Mi l-ai alungat. spun în timp ce mă ridic, urmând să mă așez în fund pe abdomenul lui.
Îmi frec ochii pentru a mă trezii mai bine, urmând să primesc un zâmbet nevinovat de la Dylan.
-Ce-i?
-Arăti ca un pui mic și drăguț. spune în timp ce mă trage înapoi peste el.
Zâmbesc când Dylan îmi sărută creștetul capului, eu stând cu capul pe pieptul lui,ascultandu-i inima ce bate regulat,dar și frumos.
-Te mai dor rănile, iubito? spune jucându-se cu parul meu.
-Mhm.. . aprob știind deja ce va spune.
-Ce spui sa mergem să schimbăm bandajele cu unele noi, după ce îți fac baie? spune în timp ce încep să cred că asta este o idee bunicică.
-Bine. spun înainte ca acesta să se ridice,eu încolăcindu-mi picioarele în jurul lui, punandu-mi brațele de o parte si de alta a lui, pe umeri.
-Ești drăguță somnoroasă,iubito. spune închizând ușa băii.
-Mulțumesc. spun după ce acesta mă așează din-nou pe masa chiuvetei, dandu-mi tricoul peste cap, lăsându-ma doar în sutien.
Acesta îmi privește cu atenție decolteul, urmând să se reîntoarcă la realitate când mi-l acopăr.
-Perversule. spun în timp ce acesta zâmbește nevinovat.
După ce îmi schimbă bandajele, vechi cu unele noi, spune că va fugii repede să îmi ia niște schimburi, urmând ca eu să încep să umplu cada cu apă fierbinte.
Nu trec nici 2 minute, căci Dylan se întoarce cu o pereche de pantaloni gri de trening, și un tricou negru, plus o lenjerie intimă neagră.
Zâmbesc când văd că mi-a luat și niște șosete albe, și o cleama de par.
Acesta le lasă pe chiuvetă, în timp ce eu adaug în apă spumantul meu preferat.
-Întoarce-te. spun când văd ca acesta nu se întoarce când vreau să mă dezbrac.
Râde ușor, întorcandu-se.
-Stii că te-am mai văzut dezbrăcată, nu-i așa? spune pe un ton blând.
-Stiu,dar acum nu. spun zâmbind în timp ce intru în cadă.
-Gata, iubito?
-Gata.
Acesta se întoarce, urmând să îmi analizeze doar pielea ce este descoperita, cealaltă parte fiind îngropată în mormanul de spumă.
-Poti să nu te mai benoclezi? spun când acesta nu își mută privirea de pe sânii mei.
-Sigur,scuze, însă ești prea frumoasă. spune în timp ce se pune în genunchi, lângă cadă, urmând să mă întorc cu spatele la el, acesta începând să îmi spele părul.
CITEȘTI
Familia italiană || FINALIZATĂ ||
RomanceNiciodată nu mi-am imaginat că povestea mea de dragoste avea sa înceapă asa.Mereu m-am gândit că voi fii o soție normală.Dar..din ziua in care m-am născut,asta avea sa se întâmple doar in visele mele. Doar când ma gandesc la el ,simt fiori pe șira s...