Capitolul 18

606 29 4
                                    

Dylan

O scot rapid pe Sarah din lac.

O așez pe mal începând să îi ofer primul ajutor.

Îi apăs cu palmele pe piept, în timp ce mă rog la Bărbosul de Sus să o salveze.

După ce nu dă nici măcar un semn că ar vrea să înceapă să respire , îi fac respirație gură la gură, în timp ce Alessandro și Drake verifică dacă mexicani și rușii au plecat.

Când pieptul acesteia începe să se ridice și să coboare,respir ușurat.

Se ridică rapid în timp ce tușește.

Cu ultimul briceag ce l-am avut în buzunar, l-am omorât pe rus.

-Sa nu mai faci asta niciodată,iubito! spun îmbrățișând-o.

Îmbrățișările ei sunt atât de calde și primitoare, încât as vrea să mă îmbrățișeze zi de zi, până îmi voi da ultima suflare.

-Incerc,dar pericolele dau peste mine,nu eu peste ele. spune râzând.

-Ce zici să mergem acasă? spun ridicând o.

-Știi pe unde?

-Da,mereu veneam la lacul ăsta cu Erik când eram doar niște puști. spun chemându-i si pe ceilalți 2.

Alergăm spre partea opusă mafiilor,nu înainte ca Sarah să imi verifice rana, însă ea nu știe că am trecut prin mai rele decât această zgârietură.

Aceasta are capul pus pe umărul meu, încercând să nu adoarmă.

-Dormi dacă îți este somn,iubito. îi șoptesc când ne oprim pentru a ne odihni puțin.

-Se pare că nu putem merge mai departe,Dylan. Este deja miezul nopții și sa lăsat răcoarea,cu siguranță Sarah va racii,cat și noi. Plus că în față se văd lanterne,deci nu putem înainta deloc. spune Alessandro.

Imediat după ce Alessandro spune asta,se aud vocile lui Erik și Chase,cum ne strigă.

-Aici! strigă Drake în timp ce încerc să o lipesc pe Sarah mai mult de corpul meu,acesta fiind cald mereu, înainte ca aceasta să cadă într-un somn adânc.

Lanternele sunt puse fix pe noi, urmând ca Erik și Chase să ajungă în fața noastră,uzi leoarcă,la fel ca noi, murdări și răniți.

-Ce dracului ați făcut? întreabă Drake în timp ce se așează la baza unui copac.

-Am fost alergați de 3 gorile,voi? spune Chase venind spre mine, văzând că o am pe Sarah în brațe. Ce a pățit?

-Pai ,a trebuit să stăm 6 ore într-o casă abandonată, ăștia 2 într-un dulap,iar eu și Drake sub niște dulapuri, însă când prostul ăsta s-a ridicat,a dat cu capul în dulap și a căzut peste noi. spune Alessandro zâmbind amuzat.

-Ai uitat să menționezi că Sarah plângea lângă noi în timp ce doi idioți își exprimau părerile neortodoxe despre ea. zic dandu-i parul după ureche.

-Apoi ,cand am coborât de la etaj,unul din idioți i-a găsit tricoul lui Sarah în dulap,plin de sânge , după aceea am fugit și am ajuns la un lac, urmăriți de cate 5 membrii ai mafiei mexicane și rusești. După ce nu am mai avut unde să ne ascundem,am intrat sub ponton,iar Sarah era să se înece, urmând ca gura ei să facă contact cu a soțului ei, făcând schimb de aer și sarutandu-se. După aceea,cand Sarah a mers la suprafață pentru a încerca să își ia puțin oxigen,a fost trasă de picior,de către un rus ce dracu știe de unde a apărut,apoi Dylan a salvat o , și am ajuns aici . Sfârșit. spune Drake gesticulând din mâini.

Familia italiană  || FINALIZATĂ ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum