Capitolul 22

586 23 4
                                    

Sarah

-Ieși dracului afară,Erik! strig înfofolindu-ma în pătură, la pieptul lui Dylan ce zâmbește amuzat.

-Dar am nevoie de Dylan.. . spune închizând ușa.

Erik se apropie de noi, urmând să se așeze pe marginea patului.

-Drake nu a mai venit de alaltăieri,de când l-a izgonit Alessandro. De asta am nevoie de el,Sarah, niciodată Drake nu stă atât de mult timp afară. Somnul e prioritate pentru el. spune trăgând pătura de pe noi.

-Du-te la dracu cu Drake al tău. Hai, amândoi afară, sa o aduceți pe Carla la mine pentru a dormii amândouă. spun împingându-l pe Dylan din pat.

-Halal soție mai ai,frate. șoptește Erik în timp ce Dylan se îmbracă cu hainele ce i le-a adus Erik.

-Daca îți zbor o palmă,o să vezi numai soții verzi pe pereți. spun înfofolindu-ma înapoi în păturica caldă.

-Pa, iubito. Dacă intervine ceva, sună-mă. spune Dylan sarutandu-mi fruntea.

-Mhm.. . aprob în timp ce ei ies.

După un timp, micuța Carla intră în camera cu un ursuleț și îmbrăcată în pijamale.

-Mi-a spus tati Dylan că vrei să dormi cu mine. spune punandu-se pe partea lui Dylan.

-Da, drăguțo. Nu îmi place să stau singura, și cum mai suntem doar noi două, bodyguarzii și menajerii,vom dormii amândouă până vine Dylan și Erik. spun când acesta se cuibărește langa mine, urmând să închidă ochii în timp ce strânge ursulețul la piept.

-Somn ușor,Sarah. spune somnoroasă.

-Somn ușor, drăguțo. spun îmbrățișând-o.

***

Dylan

Intru obosit în casă, cu Erik,Chase, Alessandro și Drake ce este beat mort în brațe.

Dupa ce îl urcăm în camera lui, mă îndrept spre fosta cameră a mea și a lui Sarah.

Îmi iau niste pantaloni scurți, urmând și boxerii, urmând să mă uit la ceas.

18:39

Ies din cameră, urmând să le spun unor menajere să ne mute toate hainele în noua noastră cameră de dimineață.

Când intru în cameră, imaginea ce mi se desfășoară în fața ochilor mi se întipărește pe retină.

Sarah cu Carla în brațe , și un ursuleț.

Îmi fac un dus rapid, urmând să ies din baie și inima să mi se încălzească la vederea celor două.

Mă așez în spatele lui Sarah, trăgându-i talia spre mine, lipind-ui spatele de abdomenul meu , ea trăgând-o și pe Carla aproape.

Le îmbrățișez pe amândouă , urmând să adorm și eu, fiind foarte obosit.

Dacă Sarah va arata asa și cu viitori noștri copii, atunci îi voi oferii atâția cât vrea, fie și 100.

Zâmbesc la acest gând, afundându-mi fața în părul frumoasei mele.

***

Familia italiană  || FINALIZATĂ ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum