Capitolul 2

1K 39 0
                                    

Îmi aud numele spus in șoaptă de către mama.
-Sarah..trezește te. Trebuie sa plecam, iubito.

Cand aud asta îmi deschid ochii și spun.

-Vin în 20 de minute. zic eu ridicându mă buimacă din pat.

-Bine... zice si pleacă.

Ma ridic din pat și merg să-mi fac un dus și rutina mea de dimineață.

Dupa ce termim,îmi iau rochia ce am cumpărat o ieri cu Selena .
Este neagră,cu mâneci lungi si scurtă,cam o palmă jumătate de la genunchi in sus , în picioare îmi iau pantofii mei cu toc preferati, un sacou alb, și o geantă in care îmi pun telefonul,un pistol, gloanțe in caz de mi se va termina cartușul și un rimel. Decid sa nu mă machiez atat de extravagant, îmi fac un eyeliner , puțin rimel și pe buze ma dau cu un ruj nude mat.
Părul decid sa mi-l las pe spate deoarece am un avantaj că îl am până la mijloc și drept, părinții mereu îmi spun ca îmi sta bine cu el drept decât cu bucle.

Cobor scările apăsând cu tocurile mele pentru a-mi face simțită prezența.

Când ajung în sufragerie, toți ochii erau îndreptați spre mine.

Dupa ce îi analizez pe toți cei din încăpere,vad ca tata este îmbrăcat la costum și are o cravată roșie ce se asortează cu rochia mamei ce este lungă, roșie si foarte elegantă , in picioare are niste tocuri stiletto cu varf ascuțit și talpa roșie,cateva accesorii pe ici-colo, o poșetă in care știu ca are ce am și eu si piesa de rezistență, o haină din blană artificială albă până dedesubtul genunchilor. Alessandro văd că are o cămașă neagră descheiată la primii 2 nasturi ce îi scoate mușchiuleții în evidență,o pereche de pantaloni tot negrii, niste pantofi tot negrii si sacoul îl are in mâna.

-Sarah,tu vei merge cu Alessandro în mașină și eu cu mama ta. Să știi că va venii și tatăl Selenei si ea,ne-au anunțat ca ei deja sunt acolo cu restul mafiei. zice tata calm.

-Presupun ca ai lăsat și la sediu paza?

-Sigur că da,doar nu-l lăsăm nepăzit. zice zâmbind.

-Pai, atunci putem merge.zic eu zambind-ui înapoi.


                        ***

Am ajuns în avion acum jumătate de oră.
Mama a zis ca zborul va dura 2 ore si 36 de minute,asa ca ma fac comodă si în curând, intru în lumea viselor.

Sunt trezita de Alessandro ce imi spune ca am ajuns în Spania.

Tata mi-a spus înainte ca ne vor aștepta niste oameni de ai noștri și câțiva din mafia Nera.

Cobor cu grija treptele pentru a ajunge la mașina închiriată de Alessandro. Părinții și-au închiriat si ei una pentru a nu sta înghesuiți.

Sper sa ajung vie la casa familiei Juvarra, Alessandro are boala vitezii de când îl știu.
Ma fac mai comodă și încep să admir peisajele frumoase ale Spaniei.

După aproximativ 30 de minute, ajungem în fața unei vile mari și luxoase.
In fața porților sunt niste bodyguarzi musculoși ce ne dau acordul să intrăm în curtea vilei.

Imediat ce ma dau jos ,vad la o fereastră de la etajul 2 ,bărbatul din visele mele,cum se uită atent la mine . Îi zâmbesc și continui sa merg. Înainte de a pune piciorul pe prima treaptă, îl văd uimit.

Când intrăm,mie imi este luat sacoul , rămânând în rochia mea elegantă,iar mamei îi este luată haina .

În sufragerie ne așteaptau 2 soți de aceeași vârstă cu părinții mei.

-¡Hola! Es un honor tenerte en nuestra casa. (Bună ziua! Este o onoare să vă avem în casa noastră.) zice femeia zâmbind.

-¡Hola! Y estamos encantados de estar en tu casa.(Bună ziua! Și nouă ne face plăcere să fim in casa dumneavoastră.) zice tata zâmbitor.

(Nu vreau să va incurc cu spaniola asa ca voi pune direct )

-Domnul Riccardo si doamna Samantha vor venii cu noi în birou. spune Adriano,barbatul de langa femeie, Alessandro mi-a spus numele lor pe drum.

-Iar dumneavoastră, domnișoară Sarah si domnul Alessandro, veți merge în biroul fiului nostru, veți avea de discutat si semnat niste acte. zice Catherine (femeia) ,uitandu-se cu drag la mine.

Nu apuc sa zic altceva deoarece pleacă toți 4 împreună pana în biroul celor 2 soți.

Nu trec nici 2 minute ca vine spre noi,un barbat atat de masiv ca si cel din visul meu ,blond,cu ochii albaștri si cateva piercing-uri.

-Salut! Erik, încântat de cunoștință.zice dand mana cu Alessandro.

-Salut! Alessandro îi răspunde fratele meu înapoi .

-Erik. zice sarutandu-mi mana și uitandu-se atent in ochii mei.

-Sarah .zic când îmi da drumul mâinii.

-Haideti sa va conduc spre biroul prietenului meu. zice acesta urcand scarile.

Fara sa spunem nimic,ne luam dupa el .
Merg apasat,si cu mersul meu de felină, pana ajungem in fata unei usi care are gravat numele Dylan Juvarra.

Sper sa nu fie el.

Știți cum se zice ,de ce ți-e frică,de aia nu scapi.
Langa biroul din lemn de cireș,statea fix el , într-o cămașă albă ce-i pune foarte mult in evidență corpul,o vestă formală,niste pantaloni de costum,tot negrii , și niste pantofi asortați cu ai fratelui meu.

Se ridică și dă mâna cu Alessandro spunând.

-Dylan, încântat de cunoștință.

-Alessandro. zice fratele meu scurt.

Cand ajunge în dreptul meu ,se uita în ochii mei cu acele ape neliniștite,luandu-mi mana și sarutando,zice :

-Dylan, încântat de cunoștință. zice parcă vrăjit de ochii mei.

-Sarah, încântată. zic zâmbind.

Zăbovește vreo 5 secunde , înainte să-mi de-a drumul mâinii.

-Parintii dumneavoastră ne-au spus ca aveți de discutat ceva cu noi si ca avem niste acte de semnat. zice Alessandro nervos pentru faza ce s-a întâmplat .

-Da,este vorba despre un trafic de arme,unul de droguri și unul de prostituate.

Cand aud aceasta frază,zic:

-Nu se va întâmpla nici un trafic de prostituate. zic scrâșnind din dinți.

-Sarah n-. zice Alessandro dar nu îl las sa continue.

-Despre celelalte vom vorbii,dar de ultimul nici sa nu aud! zic uitandu-ma urat pe Alessandro.
   Nici nu va gândiți la săracele femei ce în fiecare zi sunt bătute,violate si mutate de colo-colo ca pe o jucărie. zic mârâind.

-Deci, doriți sa le spun părinților mei si ai dvs. sa-l anuleze, domnișoară Sarah?

-Il più presto possibile, signor Dylan. (Cat de repede posibil, domnule Dylan.) zic eu maraind la el.

Urasc bărbații ce cred ca femeile sunt doar niste jucării pentru sex.

-Ce vreți la schimb? întreabă Alessandro vizibil nervos.

-Hmmm.. sa ma gândesc... zice Dylan gânditor .

Dupa nici 10 secunde,zice:

-Vreau ca ea sa se dea soția mea.
zice uitandu-se în direcția mea.


Buna ,frumoaselorr!

Se pare ca Dylan este foarte decis pe decizia ce a luat-o.

Sa vedem ce va spune Alessandro despre asta:)).

Familia italiană  || FINALIZATĂ ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum