Sarah
Mă uit înlemnită la cei doi bărbați care se privesc de parcă s-ar omorî unul pe altul fix în acest moment.
- V-ați tras o în toate orele ăstea iar acum îi iei apărarea fără nici un motiv,Drake?
-Eu nu mi-o trag cu soțiile partenerilor mei de afaceri,Dylan. Față de tine care ai făcut-o fix într-o cameră de lângă sala de negocieri cu soția lui Semion Mogilevich. (Țineți minte acest nume deoarece are un rol foarte important în cărticică 🤯)
-Nu e treaba ta cu cine mi-o trag ,Drake. Acum , dacă mă scuzi,am treabă cu scumpa mea soție. zice uitandu-se la mine ca un nebun.
-Nu o las să vina cu tine în halul ăsta,Dylan.
-Dar în ce hal sunt?
-Un hal în care nu ai dreptul să stai cu o femeie care nu ți-a făcut nimic.
Văd cum Dylan se apropie de el.
-Daca vreau, o si pot viola. Este soția mea și îi pot face ce vreau eu.
Drake îmi transmite din priviri să plec înapoi în cameră.
Fix când mă pregătesc să fug,Dylan mă trage înapoi făcând ca paharul din mână mea să scape ,facandu-se cioburi pe jos.
Sunt în tălpile goale.
Mă uit în jos,la picioarele mele ce încep să sângereze.
Îi simt rânjetul lui Dylan în spatele meu,iar după aceea sunt împinsă în genunchi,fix pe cioburi.
Port pantaloni scurți.
Simt cum carnea îmi este tăiată adânc. Dupa puțin timp o baltă se întinde sub mine.
Lacrimile îmi curg șiroaie pe obraji,dar nimeni nu îi calcă mândria în picioare unui Regazzi.
Mă ridic în picioare, ignorând că calc si mai mult pe cioburi, și ma întorc spre Dylan .
Îi zâmbesc încercând să par neafectata de faptul că picioarele îmi sunt pline de sânge și ca, cam toți din casa stau acum la intrarea în bucătărie, împietriți.
-Nimeni nu îi calcă mândria în picioare unui Regazzi,Juvarra! asta a fost ultima propoziție spusă de mine înainte să îi aplic un croșeu¹ în care îmi pun toată forța acumulată în acești ani.
Imediat după ce îl aplic, acesta cade lat pe jos deoarece i l-am aplicat într-o zonă a feței mortală.
Drake se apropie de mine , însă îi spun:
-Mersi că mi-ai luat apărarea dar stai dracului acolo. îi spun uitandu-ma amenințător spre el.
Merg spre ieșirea din bucătărie unde toți se uita la corpul lui Dylan , leșinat.
Ceilalți doi bărbați, care presupun ca sunt parte din familia lui Drake , îi dau la o parte pe ceilalți pentru a ma lasă să trec.
Ignor amețeala ce încearcă să mă cuprindă și mă îndrept spre baia de la etaj , ignorând complet că îmi las amprenta picioarelor mele ,pline cu sânge.
Când ajung în baie, îmi lipesc spatele de ușă,descarcandu-ma.
-Sarah? se aude vocea lui Drake după ușă.
Nu îi răspund.
-Sarah?! începe acesta să bată în ușă.
-Ce e?! am facut o greșeală colosală să îi răspund deoarece în voce se înțelege că plang.
CITEȘTI
Familia italiană || FINALIZATĂ ||
RomanceNiciodată nu mi-am imaginat că povestea mea de dragoste avea sa înceapă asa.Mereu m-am gândit că voi fii o soție normală.Dar..din ziua in care m-am născut,asta avea sa se întâmple doar in visele mele. Doar când ma gandesc la el ,simt fiori pe șira s...