Sarah
-Trebuie neapărat să fiu legată la ochi? întreb zâmbind când Dylan îmi leagă o batistă neagă la ochi.
-Neaparat. spune și îmi prinde talia în palma sa dreaptă, urmând să mă ghideze.
M-am îmbrăcat cu o rochie roșie cam până la genunchi, niște tocuri confortabile, pentru a nu îmi pornii sângerarea și câteva accesorii,iar parul îmi este lăsat pe spate.
-Ai grijă la scări, iubito. spune și îmi înfășor mâna pe brațul lui.
M-am bucurat că și el și-a luat un costum,elegant, însă și confortabil.
-Nu,mai bine te iau în brațe decât să îți rupi picioarele pe tocuri. spune și simt cum mă ridică în stil mireasă.
-Ce ai pregătit ,șarlatanule? spun zambind când acesta îmi plasează un pupic pe buze.
-Surpriză, iubito. spune chicotind.
-Nu-mi spune că te-a apucat romantismul! spun zambind.
-Pentru o femeie ca tine m-ar apuca, însă nu și de data aceasta! spune încordat, apoi simt cum deschide o ușă, urmând ca vântul rece de afara sa îmi miște părul de colo colo .
Când acesta îmi dă eșarfa jos , rămân uimită.
-Surpriză! spune zâmbind.
-Dylan. spun imbratisand-ul.
Suntem pe acoperișul unui zgârie nori. Spania se vede minunat de aici,iar o masă pe care sunt așezate lumânări și petale de trandafiri tronează mândră aproape de margine,acolo unde avem o priveliște minunată.
-Nu trebuia. spun când acesta îmi ridică capul cu palmele sale făcute căuș.
-Ba trebuia ,iubito. Chiar dacă este mult prea devreme, și nu avem nici măcar o lună de când am început să ne apropiem, trebuie. Tu ești singura care mi-a distrus zidurile ce m-am chinuit să le zidesc încă de când fratele meu a murit. spune și îmi săruta fruntea.
-Parca nu te apuca romantismul de data asta,romanticule! spun după ce acesta îmi trage scaunul pentru a mă așeza.
Se uită la mine nevinovat, în timp ce Erik,ce este îmbrăcat în ospătar,cu un costum ce mai are puțin și pocnește la cat de strâns este , cât și papionul ce pare că îl sugrumă,ma face să râd în hohote.
-Cine și-a bătut joc de tine,omule? spun aranjându-i papionul,iar acesta expiră ușurat.
-Nu dăm nume. spune printre dinți uitandu-se urât pe Dylan.
Izbucnesc în hohote de râs din-nou, în timp ce Dylan își cere scuze din priviri.
-Ce doriți să mâncați în această seară, frumoasă doamna? spune uitandu-se urât pe Dylan, însă adresandu-mi-se mie.
După ce îmi aleg un piept de rata cu portocale, Erik pleacă.
-Ce ai avut cu săracul om, Dylan? întreb zâmbind amuzată.
-Nu am găsit un costum pe mărimea lui. spune râzând. A trebuit să îi luam cu două numere mai mic. zice și izbucnesc în râs.
Îmi șterg lacrimile ce mi-au curs de la râs, în timp ce Erik vine mai zâmbitor că niciodată cu porțiile noastre.
-Pentru domnișoara. spune zambindu-mi . Și pentru idiot. spune zâmbind drăcește când așează farfuria de paste carbonara în fața lui Dylan.
-Ești cam dubios. spune Dylan când Erik este cu spatele la noi, plecând.
CITEȘTI
Familia italiană || FINALIZATĂ ||
RomanceNiciodată nu mi-am imaginat că povestea mea de dragoste avea sa înceapă asa.Mereu m-am gândit că voi fii o soție normală.Dar..din ziua in care m-am născut,asta avea sa se întâmple doar in visele mele. Doar când ma gandesc la el ,simt fiori pe șira s...