Capitolul 15

611 27 2
                                    

Sarah

Când o deschidem , micuța Carla era legată de un scaun,iar un bărbat îi făcea linii cu un cuțit pe mânuțele ei mici.

Dylan nu mai așteaptă nimic căci se repede spre bărbat, urmând să îl ia la pumni.

Mă îndrept spre micuță, și îmi rupt un petic din pantaloni, pentru a-i bandaja rănile.

-Mai,mai,mai,dar pe cine îmi văd ochii? aud o voce din spatele meu. Frumoasa Sarah este chiar aici.

Mă întorc zâmbind, știind că acesta este șeful idioților ce m-au luat cu forța.

- Dezleagă-i și fii sigur ca ajung acasă în siguranță. se adresează unuia dintre idioții ce ne-au adus aici, urmând să o dezlege pe micuța Carla și părinții noștri ce ne-au transmis din priviri să avem grijă.

Când aceștia ies, idiotul începe.

-Se pare că ai un diamant foarte prețios,Dylan. spune învârtindu-se în jurul meu, în timp ce băieții sunt ținuți de către niște matahale.

-Da,chiar are un diamant frumos,iar diamantul asta îi aparține doar lui. spun când acesta este în fața mea.

-Loiala fata. spune zâmbind. Să vedem cât de loială vei mai fii după noaptea asta,frumoaso. spune încercând să mă atingă însă mă feresc. Alessandro m-a învățat și lupta de stradă și ce să fac dacă un idiot îmi dă târcoale.

Toți cei 5 bărbați se uită turbați la bărbatul ce stă în fața mea.

-Am uitat să mă prezint! spune zâmbind drăcește. Diego Garcia-mexicanul ce ți-a făcut memoria să dispară ca prin magie. spune râzând, însă vânătăile de pe fața îmi dau de înțeles că Dylan s-a ocupat de el.

-Se pare că Dylan s-a ocupat bine de tine. spun zambind.

Acesta se uită la mine cu o privire demonică, înainte să îmi apuce încheietura mâinii, trăgându-ma după el.

Nu mă opun , însă scot micul briceag din sutien, urmând să îi tai un petic de piele, destul de mare al mâinii,ce îl face să îmi dea drumul, țipând în timp ce sângele îi picură.

-Nu te pune cu o Regazzi , Garcia . mergând lângă Dylan ce se uită mândru la mine.

-Tarfa nenorocită! spune venind spre mine, însă mă dau la o parte, urmând ca acesta să stea fața în fața cu Alessandro ce îl devora din priviri.

Alessandro reușește să scapă, dandu-i lui Diego un pumn de toată frumusețea în fața, înainte ca acesta să fie din-nou prins de către gorilă .

Mexicanul începe să râdă în timp ce scuipă sânge.

-Sa vedem dacă îți va plăcea dacă i-o voi trage sora-tii fix în fața ta! spune ridicându-se de jos.

Acesta se întoarce spre mine, uitandu-se cu o privire demonică și animalică la mine.

-Sarah! Fugi! spune Chase în timp ce mexicanul se apropie de mine.

Îmi desfac paltonul rapid , urmând să îl arunc în fața mexicanului, iar eu o iau la goană pe scări.

Fiindcă Dylan a spart ușa, am ieșire liberă.

Ies printre picioarele gorilei ce s-a pus în cadrul ușii, iar apoi fug spre scările ce au un mic balcon deasupra sufrageriei.

Mexicanul fuge după mine, împreună cu vreo 5 gorile în spatele său.

-Cam slab să nu puteți să prindeți o femeie,voi fiind 6! spun înainte să fiu încolțită.

La dracu!

Familia italiană  || FINALIZATĂ ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum