Bölüm 30 : Aşk ve İntikam

334 37 66
                                    

Luna, keyifli okumalar diler!💙

Luna, keyifli okumalar diler!💙

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(JİMİN.)

"Hm, bunun ceza olduğuna emin miyiz?"

...

Jaehyun'la tanıştığımdan beri her zaman akıllı bir insan olduğunu düşünmüştüm ancak yanılmışım. O tam bir aptaldı.

Bana inanmıştı. Gerçekten eşimi öldürebileceğime, bunu en derinden istediğime inanmıştı. Böyle iğrenç bir insan olabileceğime inanmıştı...

Günler geçtikçe iyice yakınlaşmış, tüm planlarını öğrenmiştim. Amacı onu ve hatta tüm Min'leri tek tek  öldürüp şirketini batırmak ve tüm mal varlığını kendi üzerine geçirmekti. Böylece çocukluk yaralarının iyileşeceğini düşünüyordu. Ve benim ona yardım edeceğimi.

Vazgeçtim. Fazla aptaldı.

Şimdiyse odasındaki takımlarını mırıldandığı şarkıyla çekiştiriyor, üzerine tutuyor ve bana hangisi olması gerektiğini soruyordu. Bugün doğum günümdü ve ona cehennemi yaşatmaya hazırdım.

"Jimin."

Birden bana döndü. Bakışları biraz değişmişti, görebiliyordum.

"İntikamımızı aldıktan sonra benimle yaşayacaksın değil mi? Söz verdin."

"Evet. Söz verdim ve tutarım." Gülümsedi kocaman.

"O zaman bahçemi sen düzenleyebilirsin. Kimseyi oraya sokmam bile ama artık senindir. Birde şey, beraber kahvaltı ve akşam yemeği de yeriz değil mi?" Çok heyecanlı görünüyordu bunları anlatırken. Üzülebilirdim, eğer bize yaptıklarını bilmesem.

"Seni hiç bu kadar mutlu görmemiştim."

"Çünkü hiç bu kadar mutlu olmamıştım." Başka bir takımı üzerine tutarken koca gülümsemeyle söyledi. Bir şey demedim.

Onun saatler gibi süren hazırlanmaları sonucunda doğum günü partimin(!) yapılacağı yere varmıştık. Epey kalabalık çalışanlar etrafı düzenliyordu. Hoseok hyung kendisi ayarlamıştı ve eminim içlerinden çoğu gizli polisti. Bu biraz olsun rahatlamamı sağladı. Hiçbir sorun olmayacaktı.

"Burası oldukça güzel görünüyor."

"Beğenmene sevindim, küçük bebek." Hobi hyung gülümseyerek geldi. Beyaz bir takım giymişti üzerine. Saçlarını alnından çekip spreylemişti. Oldukça şıktı. Bu saç onda dehşet güzel durmuştu.

"Senin odan üst katta solda. Orada hazırlan istersen." Demek istediğini anlayarak onayladım ve Jay'e geleceğimi söyledim. Merdivenlere kadar bir şekilde sakin kalabildim ama sonrasında heyecanla koştum. Kapıyı tek bir hamlede açıp içeri girdim. Ona bile bakmadan kitledim ve soluk soluğa ona döndüm. Beni görünce yüzünde gülümseme oluşmuştu. Koşup üzerine atladım. Bacaklarım beline sarıldı, ellerimi boynuna attım.

40'𝘀 𝗠𝗮𝗿𝗿𝗶𝗮𝗴𝗲 | ʸᵒᵒⁿᵐⁱⁿHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin