Bölüm 29 : Min Yoongi'yi Öldürmek

235 38 98
                                    


Luna, keyifli okumalar diler!💙

(Adım değişti ama ben hala Luna'yım tamam mı🥺)

(Adım değişti ama ben hala Luna'yım tamam mı🥺)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Dileğini gerçekleştirebilirim Jimin-ah."

...

"Boşanıyoruz." Sesimiz büyük duvarların arasında yankılandı ve sadece yakıcı bir sessizlik bıraktı geriye.

"Bu evden ayrılıyorum. Her şey için teşekkür ederim ve özür dilerim Bay ve Bayan Min." Bavulumu bırakıp önlerinde eğildiğimde Bayan Min kaldırdı beni kollarımdan tutarak. "Oğlum? Ne oldu? Yapma böyle, konuşalım ha? Olmaz böyle, lütfen." Anne edasıyla saçlarımı okşadığında gözlerim doldu. Yoongi soğuk sesiyle bizi bölene kadar yalvaran üzgün gözlerine baktım annem saydığım kadının.

"Yalvarma ona anne."

"Yoongi! Ne oluyor sana? Neden böyle davranıyorsunuz?"

"Beni aldatıyor." Alayla güldüğünde beklemedikleri şekilde elimdeki hafif bavulu ona doğru fırlattım. Neyseki kaçabilmişti son anda. "Sen-sen nasıl buna inanabilirsin?!"

"Beni daha fazla kandıramazsın, anladın mı?! Defol evimden Jimin."

"Merak etme, bir dakika bile kalmam zaten!" Elime geçen yastığı da ona doğru fırlattım ağlarken. "Ne oluyor ya?" diyerek gevşek gevşek sordu Yona. Kızarık gözlerimle ona baktım.

Seni orospu.

"Senin yüzünden!"

"Jimin!" Onun önüne geçti Yoongi. Yona'nın sırıtması olağan sinirimi iyice arttırmıştı. Kızardığıma yemin bile edebilirim sinirden.

"Hey, sakinleşin." Jay'de benim önüme geçmişti. Yoongi'nin belirginleşen damarlarından ne kadar sinirlendiğini anlayabiliyordum. Bu durumda bile buna sevinmiştim. Kıskanınca çok fena oluyor bu adam. Ne yapsam, arada kıskandırsam mı ne?

"Jay, bu işe karışma." Üzerine yürüdüğünde Jay'in elini beni korumak istercesine siper ettiğini gördüm. Beni Yoongi'den korumak istemesi komikti.

"Yoongi, kendinde misin? Onu neyle suçladığının farkında mısın sen?"

"Neden bana değil de ona inanıyorsun?"

"Çünkü onu tanıyorum." Kahkaha attı Yoongi. Yona'nın önünden çekilip yerdeki bavulumu aldı, herkesin meraklı bakışları eşliğinde kapıdan dışarı fırlattı. Çalışanlardan birkaç kısık şaşkınlık nidası duydum.  "YOONGİ!" Bayan Min ona doğru gidecekken tuttum. Gülümseyerek tekrar özür diledim. Taehyung da arkasındaki Jungkook ile kavga ederek inmişti aşağı. "Hadi gidelim." Kimseye bakmadan elimi tuttu.

40'𝘀 𝗠𝗮𝗿𝗿𝗶𝗮𝗴𝗲 | ʸᵒᵒⁿᵐⁱⁿHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin