KAYIT: SAHNE AŞK!
♪ sertap erener, kime diyorum
Son dönemler yaptığı şarkılarla ve yakışıklılığıyla genç kızların sevgilisine dönüşen Asil Soykan kalbini en yakın arkadaşının kardeşine, güzel oyuncu Pera Altıner'in güzel kardeşi Dera Altıner'e kaptırdı. İkili bir bowling salonunda hayranları tarafından yakalandı, onlarla fotoğraf çekilmelerinin ardından birlikte oldukça samimi anlar geçirip eğlendiler.
Magazine düşme nedenlerim genelde Pera sayesinde olurdu. Sadece birkaç kez adım ünlü bir oyuncuyla anılmıştı. Ama şimdi adım olmaması gereken bir ismin yanında, olmaması gereken bir şekilde anılıyordu.
Bilmem kaçıncı kez aynı haberi farklı magazin sitelerinden okuyup duruyordum. Hatır sayılır takipçilerim ve diğerleri de haberleri bana atıp Asil'den uzak dur yazıyor ya da tebrik ediyorlardı.
Bir başka mesaja tıkladığımda Asil'in, düşerken beni yakaladığı fotoğrafı gördüm. Bunu Pera da görmüştü, gördüğü andan beri yalan haber oluşunu umursamadan zil takıp oynuyordu. Alışıktı yalan haberlere, takmamayı öğrenmişti.
Ama ben onun gibi değildim.
Ya da belki de tek sorun Asil Soykan'la sevgili olduğum haberinin yayılmasıydı.
Bir kez daha bir hataya düşerek yorumları açtığımda herkes ayrı telden oynuyordu.
@A: Güzel kız, yakışıyorlar.
@L: Bir yakışıklı daha mı kapıldı?
@K: kız çok taş.
@V: Ne alaka ki ikisi?
→@J: en yakın arkadaşının kardeşi kanka.
→@Y: aynen, aynı ortama girip çıkıyorlar
→@U: ben de olsam Asil'e aşık olurdum@H: Bence Pera'yla daha güzeller. Enerjileri falan. Pera en başından arkadaş sınırını çizdi diye ona gidemiyor, ee hazır ikizi varken ona gidiyor. Sonuçta aynı görünüşteler. Kesin o kızla onda Pera'yı görüyor diye birlikte.
Hayatımızı mahveden sözcükler her zaman önemsediğimiz insanlar tarafından dökülmezlerdi. Ve her zaman önemsediğiniz birine kırılmazdınız.
Okuyabildiğim son satırlar kalbime kırgınlığı bırakıp onu ağırlaştırdı.
Gözlerim dolarken artık başka bir yorum okuyamadım. Kalbim neden kırılmıştı ki? Sevgilisi değildim. Aramızda hiçbir şey yoktu ve ondan hoşlanmıyordum. Neden bu düşünce beni kırmıştı?
Telefonumun titremesiyle kendimi toparlayıp ekrana baktım. Asil'den bir mesaj geldiğini görünce mesaja tıkladım.
Asil Soykan: Umarım yorum okumak gibi bir hata yapmıyorsundur. (01.14)
Asil Soykan: Eve yeni geldim, haberim yoktu çıkan haberlerden. (01.14)
Asil Soykan: Pera söyledi. (01.14)
Yutkundum. Demek ki Pera onunla da uğraşmak istemişti. Ne hissetmişti peki? Gerçekten denildiği gibi miydi? Bana yaklaşma nedeni Pera mıydı? Kalbimi biraz daha kırıyordum düşünerek.
Dera: Bakındım öyle. (01.15)
Dera: Klasik şeyler, yalan haber yapıyorlar. (01.15)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIT: SAHNE AŞK!
Teen Fiction"Kamera önünde birbirine aşık iki insandık ama kamera arkasında iki birer yabancıydık." • Bir klipte oynadın diye dünyan değişmeyecek, demiştim o gün kendime. Değişti. Dera Altıner, şarkısının klibinde oynadığı Asil Soykan'a aşık oldu. yayım tarihi:...