scene seventeen: hayal

827 76 37
                                    

KAYIT: SAHNE AŞK!

madrigal, kelebekler

Üzerimde sadece Asil'in bir tişörtüyle duruyordum. Bacaklarımı örten bir örtü olduğundan fazlasıyla rahattım, kaldı ki daha dün Asil denizde beni sadece bikiniyle gördüğünden bacaklarımın açıkta kalmasını çok fazla sorun etmemeliydim.

Film açmıştım ve karşımdaki beyaz duvara filmi projektör sayesinde yansıtmıştım. Asil'in atıştırmalıkları alıp gelmesini bekliyordum. Onun odasında ve onun yatağındaydım. Aptalca sırıtıyordum çünkü Asil'le artık sevgiliydik.

Sevgilim diyebilecektim ona.

Kalbim sakinleşemiyordu bir türlü. Asil sesini duyuyor muydu hiç bilmiyorum ama ben artık kalbimin sesini duymaktan yorulmuştum. Sadece Asil'i duymak istiyordum.

Komodinin üzerine bıraktığım telefonumu elime alıp ekranı aydınlattığımda Pera'dan mesaj geldiğini gördüm. Asil'i beklerken ona cevap verebilirdim.

Pera: Ne yapıyorsunuz? (22.18)

Pera: İyisin değil mi? (22.18)

Dera: Film izleyecektik şimdi. Sen? (22.18)

Dera: İyiyim, endişelenme. (22.18)

Pera: Eminiz değil mi? (22.18)

Pera: Annemle konuşmuşsun. (22.18)

Pera: Üzecek bir şey demedi değil mi? (22.19)

Dera: Endişelenme, gerçekten iyiyim. (22.19)

Pera: Tamam o zaman, size iyi seyirler. (22.19)

Pera: Selam söylersin Asil'e. (22.19)

Pera: Öptüm çok. (22.19)

Dera: Ben de. (22.19)

"Bebeğim?" diyen Asil'in sesini duymamla başımı telefondan kaldırdım, parmağım güç tuşuna baskı uygulayıp telefonu kapattı, ardından telefonu gözlerimi Asil'den hiç çekmeden komodinin üzerine bıraktım.

Bir tepside birkaç paket cips ve başka atıştırmalıklar getirmiş olması yetmemiş, benim için biraz çilek de getirmişti. Gözlerim mutlulukla parlarken direkt kaseyi elime aldım ve sırtımı tekrar yatak başlığına yaslayarak uzandım.

"Bu kadar çilek bağımlısı olman beni korkutuyor artık," dedi gülerek. Tepsiyi ortaya itmesinin ardından yatağın boş kalan sol tarafına geçti. "Uyumadan önce sen değişeceksin çarşafları." Yatağında bir şey yenmesinden hoşlanmadığı için başta bu teklifimi kabul etmemişti ancak sonrasında çarşafları değişeceğimi söyleyerek ikna etmiştim.

Ofladım. "Değişeceğim dedim ya Asil!"

Yanağıma elini koyup yüzümü kendisine doğru yaklaştırdı. Yanağımdan seslice öptüğünde, "Şaka yapıyorum. Hallederim ben," dedi. Omuz silktim. Kendisi bilirdi.

Çilekleri saplarından ayırıp çöp için getirdiği küçük kabın içerisine attım. Bir çileği onun dudaklarına uzatırken birini kendim yemiştim. Asil yine çileği alırken parmaklarımdan öpmüştü.

"Ne izliyoruz?"

"10 Things I hate About You."

Kaşlarını kaldırdı. "Ne bu? Benden nefret ediyorsun da sebeplerini mi sıralayacaksın?" Eğlenircesine konuşmasaydı eğer o an saçlarını çekiştirirdim ama sadece göz devirdim. "İzledin mi daha önce?" Başımı salladım. "Başka bir şey izleyelim o zaman? Sıkılmaz mısın?"

KAYIT: SAHNE AŞK!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin