scene thirteen: kıskançlık

854 89 52
                                    

KAYIT: SAHNE AŞK!

♪ köfn, bi' tek ben anlarım

On beş gün sonra, 2 Ağustos.

"Dera! Sarı elbisemi ne yaptın?"

Gözlerimi sarıldığım kabın içerisindeki çileklerden çekip odamın açık kapısına doğru çevirirken, "Kuru temizlemeye verdim lekesi gitmedi diye!" dedim bağırarak. Pera bir şeyler demişse bile onu duyamamıştım.

O an telefonuma gelen bildirimle çilekleri bile unutmuş, telefonuma sarılmıştım. Heyecanım boşa çıkmamıştı çünkü mesaj tam da beklediğim gibi Asil'dendi. Ailesinin yanına gitmesi gerektiğinden onu günlerdir görmüyordum, bu yüzden özlemiştim. Ailesi yurt dışındaydı, bu büyük bir sorundu bizim için. Her gün mesajlaşıyor olmak bana yetmiyordu.

Onu gerçekten çok özlemiştim.

Asil: Yeni geldim eve. (15.18)

Asil: Ne yapıyorsun? (15.18)

Yatağımın üzerine bıraktığım kaseyi alarak bir fotoğraf çektim ve ona yolladım. Üzerimdeki pijamaların veya çıplak bacaklarımın gözükmesi pek umurumda olmadı.

Dera: •Fotoğraf (15.18)

Asil: Afiyet olsun. (15.18)

Dera: Sen ne yapıyorsun? (15.18)

Asil: Hiç, uzanıyorum öyle. (15.18)

Dera: Annen iyi mi? (15.18)

Asil: İyi iyi, selamı vardı en son sana. (15.18)

Dera: Annene ne diyorsun hakkımda? (15.18)

Asil: Çok güzel bir kız diyorum. (15.19)

Dudaklarım anında yukarıya doğru kıvrılırken bir şey yazmadan diğer mesajı atmasını bekledim.

Asil: Fotoğrafını görünce okuyup üfledi. (15.19)

Dera: Annen beni zaten tanıyor, Asil? (15.19)

Dera: Pera'yı da tanıyor, aynıyız ya biz? (15.19)

Asil: Yo, değilsiniz. (15.19)

Asil: Üstelik ona bu kez seni oğlunun müstakbel sevgilisi olarak tanıttım. (15.20)

Asil: Arada büyük bir fark var onun için. (15.20)

Dera: Senin için? (15.20)

Asil: Benim için Dera oluşun yeterli, bu her şeyden öte. (15.20)

Sözleriyle beni etkisi altına almayı öyle bir başarıyordu ki, kalbimin onun karşısında çaresiz kalışlarını anlayabiliyordum. Elimdeki çileği ağzıma attım. Parmaklarım hızlıca klavyede gezinirken ne diyeceğimi bilemediğimden konuyu değiştirmiştim.

Dera: Ne zaman döneceksin? (15.20)

Asil: Özledin mi? (15.21)

Dera: Hayır. (15.21)

Asil: Özlemimden açtığın şarkımı da öfkelenip kapatmadın yani? (15.21)

Bunu gerçekten yapmıştım. Klip çekiminin öncesine kadar onu uzun bir zaman boyunca görmediğim zaman hiç böyle şeyler yaşamamıştım. Onun şarkılarını severek dinlerdim ama şimdi Asil'i özlediğim için öfkelenip kapatıyordum.

KAYIT: SAHNE AŞK!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin