KAYIT: SAHNE AŞK
♪ taylor swift, love story
Boynumdaki kolyenin bana ilk defa ağırlık verdiğini hissediyordum ama onu boynumdan çıkarmayı bir an bile düşünmemiştim, istemiyordum çünkü.
Nasıl hissetmem gerektiğini de bilmiyordum. Kızmalı mıydım ikisine de? Ne yapmalıydım? Gerçekten hiç bilmiyordum. Aptallığıma kızmaktan başka bir şey yapamıyordum.
"Biraz daha kalabilirdin."
Gözlerimi yoldan ayırmadan, "Pera yalnız kalmasın daha fazla," dedim. Kelimeler başkaydı ancak konuşma tam olarak şu şekildeydi; o bana kaçma diyordu ama ben ona kaçmam gerek diyordum.
Hava daha kararmamıştı. Güneş birazdan batacaktı. Günlerdir eve fazla geç gittiğimden bunu da bir bahane olarak sunuyor, bugün erken gitmek istiyordum. Sadece ondan kaçıyordum, başka bir şey değildi.
Arabanın durmasıyla geldiğimizi dışarıya bakıyor olmama rağmen vardığımızı sanmıştım. Sadece bir marketin önüne park etmişti arabayı. "Su alacağım. İstediğin bir şey var mı?" diye sormasıyla başımı iki yana salladım. "Gelmek ister misin peki?"
"Bir su alıp çıkacaksın. Beni ne diye yoruyorsun?"
"Bilmem, market romantizmi de yaşarız diye düşündüm."
Güldüm alayla. "Beni market arabasına oturtup da markette uçuracak mısın?" Bu onu da güldürürken gülüşleri arasından, "Neden olmasın?" diye sordu. "Çilekli süt alayım mı?"
"Olur," dedim gözlerim parlarken. "Çilek de alır mısın biraz? Çok canım çekti." Kucağımdaki poşetin içerisinde çilek vardı, kendisi vermişti. Ama bana yetmezdi. Bu yüzden yine alabilirdi.
Gülerek kafasını iki yana salladı. "Alırım, başka bir şey?" Başımı hiçbir şey dercesine iki yana sallarken Asil emniyet kemerini açtı. Arabadan indiğinde telefonumu çıkarıp Pera'ya yazmıştım.
Dera: Evde misin? (20.08)
Anında cevap yazdı.
Pera: Evdeyim. (20.08)
Pera: Geliyor musun? (20.09)
Dera: Yoldayım. (20.09)
Pera: Yemek sipariş edeyim mi? (20.09)
Dera: Yedim. (20.09)
Pera: Ne yedin? (20.09)
Dera: Zehir zıkkım. (20.09)
Pera: Asil=zehir zıkkım? (20.09)
Dera: Tek bildiğim senin boku yediğin. (20.09)
Pera: Ne dedim ya? (20.10)
Dera: Arkamdan işler çeviriyorsun hep. (20.10)
Pera: He (20.10)
Dera: He girsin gözüne. (20.10)
Pera: Asil'le aranı yapmak içindi hepsi ama cidden sınırı aşmadım. (20.10)
Dera: Anlatacaksın başka ne boklar yediğini. (20.10)
Pera: Tamam, abla. (20.10)
Pera kişisini engellediniz.
Sohbetten çıktığımda annemden gelen mesajı fark edebilmiştim. Merak ederek mesajı açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIT: SAHNE AŞK!
Fiksi Remaja"Kamera önünde birbirine aşık iki insandık ama kamera arkasında iki birer yabancıydık." • Bir klipte oynadın diye dünyan değişmeyecek, demiştim o gün kendime. Değişti. Dera Altıner, şarkısının klibinde oynadığı Asil Soykan'a aşık oldu. yayım tarihi:...