KAYIT: SAHNE AŞK!
♪ köfn, olan olmuş
Asil'in arabasındaydım.
Ne kadar onsuz gitmek istesem de izin vermeyip beni arabasına bindirmişti. Onun saçma kıskançlığı yüzünden çekemediğimiz bir sahne kalmıştı ve böylece çalışma sürecim bir gün daha uzamıştı.
Bundan memnundum ama aptallığına sinir olmuştum.
Sessizlikten rahatsız olduğumda elim radyoya uzandı ve bir şarkı açtım.
Zaman zaman bir hırsızsın. Sınırların bir zincir. Gidip gelen, hiç bitmeyen yalnızlığımsa zindan. Güzel gelir enerjin, ziyan olur şu kalbim. Kendi yolumu bulmuşum elmacık kemiklerinde.
Derin bir nefes aldım. Ziyan mı oluyordu benim kalbim de?
Gel biraz, biraz daha yakınıma. Yak hadi, hadi beni yalanınla. Olan olmuş zaten. Kalbim de anlar zamanla, zamanla.
"Yarın bitiyor senin sahnelerin."
"Öyle," dedim mırıltıyla. "Sahneler güzel olmuş mudur acaba?"
"Güzel oldular." Gülümsedi. "Tekrar tekrar izledim."
"Neden?"
"Hoşuma gitti çünkü."
"O kadar güzel mi olmuş?" diye sorarken sesime heyecan yansımıştı. Merak etmiştim sahneleri.
"Senin güzel olduğun kesin."
Gülümsedim. Aklıma gelen şeyle onunla uğraşma kararı alırken, "Nişanlanacak birine iltifat etmemelisin," diye mırıldandım. O an Asil'in yüz ifadesi donup kaldı. Bakışları kısılırken çok kısa bir an yola bakmayı kesip bana döndü.
"Benimle dalga geçme."
Kıkırdadım. "Niye? Bence çok komik ve tatlıydın."
"Sabır," dedi sertçe nefesini vererek. "Kızım ben ne bileyim? Bir anda nişanlandığımı falan diyorsun telefonda. Ben ne anlayayım? Sandım ki nişanlanmak üzeresin."
"Komik olan o değil zaten."
"Neymiş?"
"Sana niye nişanlanayım falan diyorum, sen bundan nişanlı olmadığımı anlamayıp Pera'ya soruyorsun."
Bunu yapmıştı gerçekten de.
"Kafamı karıştırdın, suçsuzum. Ben de emin olmak için Pera'ya sordum. Pislik anında yetiştirmiş sana. Bundan sonra ona hiçbir şey demeyeceğim."
Gülerek başımı iki yana salladım. Telefonumun titremesiyle çantamı açtım ve telefonumu çıkardım.
Pera'nın menajerinden mesaj gelmişti.
Arif Demir: Selam, Dera. Nasılsın? (18.34)
Arif Demir: Buluşabilir miyiz? (18.34)
Arif Demir: Bir teklif geldi sana. (18.34)
Kaşlarım anında çatılırken parmaklarım ekranda gezinmeye başladı. Ona bir mesaj yazıp gönderdim ve cevabını beklemeye başladım.
Dera: Ne teklifi? (18.41)
Arif Demir: Bir film projesi. (18.41)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIT: SAHNE AŞK!
Ficção Adolescente"Kamera önünde birbirine aşık iki insandık ama kamera arkasında iki birer yabancıydık." • Bir klipte oynadın diye dünyan değişmeyecek, demiştim o gün kendime. Değişti. Dera Altıner, şarkısının klibinde oynadığı Asil Soykan'a aşık oldu. yayım tarihi:...