Bölüm 5; Ortalık fena kızışacak

59 8 0
                                    

Bazen doğru bildiğimiz gerçekler, doğru bildiğimiz yanlışlar çıkabilir. Bazen en güvendiğin, sırtını yasladığın dağ basit bir kartondan ibaret olabilir. Bazen akıl kalbi anlamayabilir. Bazen aşkının en büyük düşmanı gururun olabilir. Peki ne yapacağız gençler böyle durumlarda? Bekleyeceğiz. Sabredeceğiz, inanacağız, birlik olacağız.
Bu hikayeyi aşka inancı kalmayanlara armağan ediyorum. Çünkü bizimkilerin aşkı uzak mesafe. Hayır, aralarında kilometreler yok. Aralarında yıllar var, tam 593 yıl.

•Nihayet sofrayı kurduğumda hazır olduğunu belirtmek için tamamen altın kaplama olan çana tam üç kez vurdum, vurduktan 2-3 dakika sonra ev halkı aşağıya inip sofraya oturdu. Tom merdivenlerden inerken göz göze gelince nezaketen gülümsedim, o da karşılık verdi. AGAGAGA KOCAM YIAA

Kahvaltıdan sonra kral iş seyahati etmek üzere 4 haftalık bir süre kadar sarayda olmayacağını söyleyip at arabasına  binip uzaklaştı. Tüm bunlardan sonra kendimi odama attım. Bir insan olarak dinlenmeye ihtiyacım vardı.

Ne kadar süre uzandım bilmiyorum, ama hizmetçilerden biri odama girip kraliçenin tüm saray halkını ortak salona çağırdığını söyleyip gitti.

Kocası gitti ya, aklı sıra oruspuluk yapacak kesin. Diye düşündüm. Nefretimin nedenini bilmiyordum. Geçmişimle ilgili pek birşey hatırlamıyordum ama ilk gördüğüm an bir nefret sezmiştim bakışlarında bana karşı. Gerçi ona karşı olan nefretimin nedenini sorgulamam garibime gitti.

Benimle olan ilk tanışması, |aslında ilk değil sadece sen hatırlamıyorsun | pekte iyi geçmemişti. Dediklerini unutmamıştım tabii ki, pis egoist ne beklersin ki zaten?
Oflayıp ortak salona girdim.

Biraz geç kalmamdan ötürü salona girdiğim an herkes sustu ve tüm gözler bana döndü. Bi' an için panikledim, bir köle olarak  yanlış birşey mi yapmıştım? Tanrıya dua ederken hizmetçilerden birinin bana kaş göz yaparak salonun ortasında öylece durmamamı ve herkesin yaptığı gibi yan yana sıralanmış insanların arasına girmem gerektiğini söyledi. Ya da ben öyle anladım. Sıraya geçtiğimde kraliçe salonu yokladı. En sonunda tatmin olduğunda konuşmasına başladı.

Bir dakika, kraliçenin yanında Tom vardı olamaz mı çocuk oğlu aq  hayır hayır, Tom'un yanında bu sabah mutfakta birbirini yiyen o çift duruyordu. Kadın olan Tom'un koluna girmiş ona gülümsüyordu. Tom'da ona gülümsüyordu. Hayır canım ne kıskanması?

O hain planları yapan adam ne kadar gülümseyerek onları izlese de alttan alttan ne kadar kıskandığını ve Tom'a olan nefretini görebiliyordum. Heyecanla neler olacağını izledim. Kraliçe sonunda konuşmaya başladı.

"Tanıştırayım gelinim Lara ve Tom'un kuzeni Mark. Bundan sonra sarayda birlikte yaşayacağız. Herkes onlara saygı duysun, en ufak bir şikayette affetmem bilginize. Haydi dağılın şimdi!"

Tom'un sevgilisi mi? Tom'un kuzeni mi? LAN ORTALIK FENA KIZIŞACAK BENDEN SÖYLEMESİ.

Lanet (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin