Pov Hailie
Obudziłam się w pokoju moim i Adriena. Poszłam do łazienki I zrobiłam wszystkie rzeczy, które zawsze robię, czyli poranna rutyna.
Jak wyszłam z pokoju założyłam szlafrok. Zeszłam z góry i zobaczyłam mojego chłopaka. Był w samych spodniach dresowych i robił właśnie teraz śniadanie.
Przytuliłam się od tyłu. Najpierw Adrien się trochę spiął, a jak zobaczył kto go przytula rozluźnił się i pocałował mnie w czoło.
- Śpiąca królewna się obudziła?- zapytał.
- A co? Książe na nią czekał?- odbiłam pałeczkę.
- Na królewnę zawsze.- powiedział i razem zaczęliśmy się śmiać.
- Może Ci pomogę?
- Nie. Usiądź do stołu, zaraz będzie jedzenie.- powiedział.Zrobiłam to co powiedział i patrzyłam na niego jak urządza nam jedzenie. Po chwili już każdy zaczął jeść.
- No ja nie wiem...- zaczęłam.- Dlaczego to jest takie dobre.- powiedziałam.- Czy to jakieś rodzinne?- Adrien nic nie powiedział tylko się zaśmiał.
- Wiesz, jak będziemy już po ślubie to będę Ci robił takie dobre obiady.
- Teraz nie robisz dobry obiadów?
- Teraz nie jesteś moją żoną.- powiedział.Jeszcze trochę pogadaliśmy I jedliśmy dalej śniadanie. Miałam dzisiaj zebranie z członkami Organizacji. Musieliśmy omówić dużo spraw, ponieważ raz na jakiś czas są takie zebrania, spotkania. I oczywiście są bale charytatywne. Swój będę organizować w marcu, czyli jakieś cztery miesiące. Ja z Adrienem na sylwestra chcemy lecieć do Polski. Szczerze powiedziawszy, to chciałam zawsze lecieć do Polski, ale nigdy nie miałam okazji na polecieć. Słyszałam o wybitnych Polakach, na przykład Józef Piłsudzki, Fryderyk Chopin, Mikołaj Kopernik, Kazimierz Wielki i inni. W ogóle to Polska jest przepiękna. Oczywiście widziałam tylko ze zdjęć.
Podobało mi się w Polsce. Ta Wisła, ta Odra, te lasy i te miasta... Mogłabym mówić o tej wspaniałym kraju godzinami, a jeszcze mam teraz dużo rzeczy do zrobienia.
Mówię ,,rzeczy" oznacza , że idę rysować na moim tablecie graficznym. Muszę rysować różne loga i czasami rysuje swoje różne profilowe. Zrobiłam dużo logów popularnych marek, jak i modowych i tych telefonicznych, i jeszcze więcej, i więcej.
Adrien jak zwykle poszedł po pracować, ja w sumie też. Mój narzeczony mi nawet przypomniał o zebraniu największej Organizacji. Zaśmiałam się w myślach , ale tylko skinęłam głową.
Powiem wam na co jestem wykształcona, ponieważ od najmłodszych lat zaczęłam studia, bo była naprawdę inteligentna i każdy mi to mówił. Teraz jestem jeszcze bardziej.
Jestem wykształcona w matematykę, chemię, fizykę i ogólnie te kierunki poszłam, a i jeszcze na informatykę.
SKIP TIME DO SZYKOWANIA SIĘ-----
Ubierałam się dzisiaj na czarną sukienkę i złote dodatki.
Adrien oczywiście garnitur. Wybrał białą koszule, spodnie czarne garniturowe i marynarkę też czarną. Zawiązał krawat wokół też oczywiście czarny.
Włosy zaczesał do góry, ale przez jego grzywkę te włosy mu opadły. Miał piękne, zdrowe, kręcone i brązowe włosy.Oczy w kolorze też brązowym. One wyglądały jak taka mleczna czekolada.
Zastanawiacie się jak ja wyglądam?
Miałam na sobie czarną sukienkę.
W talii była obcisła i miała luźne rękawy.Do tego miałam torebkę złoto-czarną, kolczyki wykonane z diamentów i naszyjnik z serduszkiem.Miałam na sobie makijaż. Zawierał on złoty sień, kreskę eyelinerem i te podstawowe rzeczy, czyli: podkład, korektor, róż do policzków, rozświetlacz i bronzer.
CZYTASZ
Królowa Mafii Hailie Monet
FanfictionCo gdyby Hailie w wieku 12 lat zaczęłaby się potajemnie spotykać z Camdenem Monetem? Wtedy Gabriela ( mama Hailie) zaczęła coś podejrzewać, a Cam by Hailie przygotowywał do przejęcia firmy. Hailie w wieku 18 lat spotyka przykra wiadomość. Ale wie do...