Pov Hailie
- Czemu się aż tak odwaliłaś- powiedział Dylan na starcie, kiedy schodziłam na dół. Był dziś koncert, a ja założyłam baggy jeansy, crop top ze sklepu Leny i torebkę z wszystkimi najpotrzebniejszymi rzeczami.
- Oh, Dylan. Daj spokój. To tylko gjeden koncert- powiedziałam.
- Zaczyna się od koncertu, a kończy na klubie ze striptizem.- Prychnął, a ja i Vincent popatrzyliśmy na niego z side eyem.
- Dobra, skończcie z tym. Jak teraz nie wyruszymy to się spóźnimy i Lena zacznie panikować.- Powiedział Tony i razem udaliśmy się na dwa samochody.
W samochodzie Adriena, byłam ja, on, Tony i Shane. A w samochodzie Vince'a był on, Will I Dylan. Trasa minęła mi bardzo przyjemnie, bo wyciągnęłam słuchawki z torebki i puściłam wszystkie piosenki z playlisty z wszystkich płyt Castel.
Wyobrażałam sobie, że jestem na jej koncercie i jak wszyscy robią te wszystkie kroki taneczne, które nie są łatwe do zapamiętania. Są najbardziej skomplikowane jakie znam.
Jeden taniec, który uczyłam się rok temu, uczyłam się z jakieś 3 miesiące, żeby zatańczyć z pamięci, a do perfekcji to 4 miesiące.
Dojechaliśmy już na miejsce i to kolejka nas przywitała.
Wszyscy stali w kolejce na meet&greaty. Każdy chciał pogadać albo zrobić sobie selfie z gwiazdami świata.
My mieliśmy specjalne przepustki, żeby nie musieć stać w tej kolejce, tylko od razu wpuszczają nas na stadion ze sceną.
SKIP TIME------
Staliśmy pod sceną w tłumie osób. Każdy wyciągnął telefon i zaczął nagrywać zdarzenia, które się zaraz wydarzą. Światła zgasły i nastała ciemność.
Tłum zaczął szaleć, a ja prawie bym się popłakała, bo spełniłam swoje największe marzenie. Śniłam o nim przez kilka lat.
Białe światła powędrowały do najwyższego punktu na scenie. Zaczęły wyędrować coraz niżej i można było widać czarne sylwetki dwóch postaci.
W mikrofonach trzymali mikrofony i zaczęli iść w pewnym siebie kroku.
Doszli do środka ogromnej sceny i się powtarzam, ale to było wspaniałe. Na pierwszy ogień wyruszyli David I Szymon.
Mieli oni garnitury, bo chyba dzisiejszy motyw koncertu był właśnie ,,elegancki".
Skąd wiem, że są jakieś motywy? Ponieważ ludzie na YouTube wysyłają czasami prawie całe koncerty Leny I czasami oni mówią jaki jest motyw.
Na tym koncercie można się było domyśleć jaki jest tym razem motyw przewodni.
Zaczęli od piosenki ,,Pump It". Na końcówce w końcu z nikąd wyłoniła się królowa.
- Jak się bawicie, Pensylwania?- powiedziała do mikrofonu, a tłum swoim okrzykiem jej odpowiedział. Ona się lekko uśmiechnęła i zaczęła,,ABCD".
Jej dance break był naprawdę niesamowity.
SKiP TIME-------
Wszystko było okej. Była naprawdę miła atmosfera i każdy się świętnie bawił. Nawet taki Vince, który jest zawsze poważny nawet się dobrze bawił.
- Hailie! PADNIJ! - krzyknął Dylan. Na początku nie wiedziałam o co chodzi i to zignorowałam, ale później się przekonałam. Tłum ludzi
zaczął krzyczeć, ale nie z szczęścia.Z przerażenia...
Po chwili ktoś mnie wciągnął na scenę, a Lena zaaferowana, wyciągnęła pistolet I wycelowała w osobę, która mnie na wielką scenę zabrała.
Puściła mnie ta osoba, a ja z wpływem emocji upadłam. Widząc widok z tej sceny, był również niesamowity, ale... To mogą być moje ostatnie chwile życia.
- Nie tak łatwo, skarbie- powiedział I próbował ją udusić, ale ona potrafiła się bić i upadł.
- Nie tak łatwo dobrać się do dziewczyny, skurwysynie- powiedziała i zrobiła palcem ,,nu nu nu". On przewrócił oczami i podbiegł do mnie I znowu mnie gdzieś zabrał.
Musiał mi coś wstrzyknąć, bo po chwili zasnęłam, ale na końcu usłyszałam.
- Toryn, jedziemy do 360s - powiedział, a osoba za kółkiem zaczęła jechać.
I tak o to znowu zostałam porwana.
Zajebiste życie...
578 słów------
Hej,
Ogólnie przepraszam was za ten krótki Rozdział.
Przyznaję ten Rozdział akurat robiłam na siłę, bo zaczęłam pisać go gdzieś 16 sierpnia a jest już 9 wrzesień, a wcześniej byłam na wakacjach w Turcji i nie miałam możliwości pisać.
ALE... Mam pomysł na kolejny i może niedługo się on pojawi.
Ogólnie też Zmieniłam sobie profilowe, więc możecie je ocenić.
To chyba tyle, bye.
Miłego dnia/ nocy itp ;)
CZYTASZ
Królowa Mafii Hailie Monet
FanficCo gdyby Hailie w wieku 12 lat zaczęłaby się potajemnie spotykać z Camdenem Monetem? Wtedy Gabriela ( mama Hailie) zaczęła coś podejrzewać, a Cam by Hailie przygotowywał do przejęcia firmy. Hailie w wieku 18 lat spotyka przykra wiadomość. Ale wie do...