6. Fejezet Carol megmondja

4 0 0
                                    

Másnap reggel Nora fáradtan ébredt, mert nem tudott aludni. Egész éjjel szülei jártak a fejében. Semmi kedve nem volt felkelni.

-Nora nem jön reggelizni? -kérdezte Dominic lent a klubhelyiségben.

-Nem. -felelte Arthur-Nincs étvágya most szerintem. Meg is tudom érteni.

-Ma nincs óránk, szóval, ha visszajöttünk próbáljuk valahogyan megvigasztalni. -mondta Jonathan-Most viszont menjünk, mert éhen halok!

10 perc múlva, reggeli után a három fiú visszament a klubhelyiségbe. Norát lent találták egy fotelben ülve. Arthur leült mellé.

-Jól vagy?

-Nem-mondta sírva a lány-Senki sem mondja el, hogy mi történt.

Ekkor Dominic és Jonathan megfogták Arthurt és odébb rángatták.

-Mi van fiúk? -kérdezte Nora.

-Semmi, csak elfelejtettünk valamit mondani Arthurnak-mondták egyszerre.

-Mondd el neki, mit érzel-suttogta Dominic.

-Igen, hátha attól felvidul-erősítette meg Jonathan.

Hirtelen mindhárman az ablak felé fordultak. Nora, aki egész idáig a fotelben ült, most felált és az ablakhoz ment.

Megint egy bagoly volt. Ismét levelet hozott. Ám ez a levél nem olyan volt, mint amit Bellatrix küldött. A mostani fekete és koszos volt. Nora felbontotta. Ez állt benne:

Hello Áruló Lánya!

Csiripelték a madarak, hogy tudni szeretnéd, mi az igazság. Hogy mi történt 17 évvel ezelőtt. Hát, van egy jó hírem. Én mindent tudok. Ha te is tudni szeretnéd, gyere el holnap sötétedés után a Tiltott Rengetegbe egyedül. A félkegyelmű barátaidat hagyd a kastélyban, vagy a szüleidnek és a bátyádnak bajuk eshet, akik még mindig az én foglyaim. Ne késs! Ott várlak.

Carol

Nora szíve hevesen vert. Nem tudta, mit tegyen. Félt és csalódott volt, amiért nem a szülei mondják el neki az igazat. Barátainak nem akart szólni, így hát kitalált valamit:

-Piton küldte. Azt mondta, hogy menjek a ...a tanáriba -hazudta.

-És mikor? -kérdezték egyszerre.

-Holnap sötétedés után.

-Jól van, de most egyél valamit. -mondta Arthur.

Elkísérték Norát a nagyterembe. Amikor visszaért a három fiú a klubhelyiségbe, Arthur elkezdte keresni a levelet.

Jonathan meglepődve kérdezte:

-Nem hiszel Norának?

-Nem. Nem tud hazudni. Na végre, megvan! Gondolhattam volna!

-Mit ír?

Arthur átadta a két fiúnak a levelet. Miután elolvasták, Jonathan bedobta a tűzbe.

-Ezzel nem oldódott meg semmi, ugye tudod? -kérdezte Dominic.

-Srácok, meg kell védenünk Norát. -mondta Arthur.

-És hogy akarod? -kérdezték.

-Amikor Nora elindul, mi is utána megyünk titokban.

-De Carol azt írta, hogy csak Nora menjen, különben megöli Nora családját. -mondta aggódva Dominic.

-Carolnak nem kell tudnia, hogy mi is ott vagyunk-mondta Arthur.

-Várjatok. Holnap Este? -kérdezte Jonathan.

-Igen- felelte Arthur -miért?

-Akkor van a vacsora.

Nemesek - A Két csodaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt