Másnap reggel Nora megint fáradtan ébredt. Úgy érezte, az élet, amiben addig élt, hazugság volt. Nem akart lemenni a hálóból. Még az sem tudta megvigasztalni, hogy a fiú, aki tetszik neki, szerelmet vallott. Lefeküdt az ágyra, elővette a telefonját, és bekapcsolta rajta a zenelistát, amit ő maga készített. Pár percig csak a zenére koncentrált. A dallamára. A szövegre.
A fiúk, miután megreggeliztek, visszaértek a klubhelyiségbe. Nora nem volt ott.
-Megnézem a hálóban-mondta Arthur.
Felment a lépcsőn a hálóba. Norát ott találta az ágyon feküdve. A lány telefonjával a kezében aludt. Arthur odament, és elkezdte ébresztgetni. 5 perc után sikerült felkeltenie.
-Jó reggelt. Gyere enni.
-Nincs étvágyam-mondta szomorúan.
-Viszont, akkor is fel kell kelned.
-Mondj egy dolgot, amiért érdemes felkelnem.
-08:00-kor kezdődik az óra.
Nora kipattant az ágyból. Arthur lement a klubhelyiségbe. Dominic és Jonathan ott várták őket.
Miután Nora is csatlakozott a fiúkhoz, elindultak az első órájukra, a Mágiatörténetre. Arthur útközben adott Norának egy almát.
-Ezt meg kell enned következő óra előtt. -mondta.
Nora most először mosolygott. Jólesett neki, hogy barátai ennyire figyelnek rá.
-Arthurnak igaza van. Valamit enned kell. -mondta Dominic.
-Igen, hallgass a szerelmedre-mondta Jonathan-És igyál is.
-Köszi, hogy figyeltek rám-mosolygott a lány, miközben az órarendjét nézte-Először Hermionéval lesz óránk. Aztán Harryvel.
-Ők olyan aranyosak együtt-mondta Dominic.
-Igen-erősítette meg Nora-Már 17 éve házasok.
Arthur elmosolyodott.
-Mire gondolsz? -kérdezte a lány.
-Semmire-mosolygott tovább a fiú.
Már a terem előtt voltak, amikor Jonathan hirtelen megállt.
-Elmehetek a WC-re? -kérdezte.
-NEM! -válaszolta mérgesen a lány-Szépen bejössz órára!
Jonathan nem mert vitatkozni.
A négy barát bement Mágiatörténetre. Miután mindenki elfoglalta a helyét, elcsendesedtek. Kinyitották a könyveiket, és várták Hermionét. Amikor Jonathan is kipakolt, Hermione bement a terembe.
-Sziasztok! -köszönt kedvesen.
Mindannyian visszaköszöntek.
-A mai órán csapatmunka lesz. Kettesével fogtok dolgozni.
Hermione felállította a csapatokat. Dominic Jonathannal volt, egy Felux nevű fiú Daviddal, egy Richard nevű fiú Ericával, egy Oliver nevű fiú pedig egy Lily nevű lánnyal volt, egy Roberth nevű fiú Titussal volt és egy Georg nevű fiú pedig Peter párja volt. Nora Arthurral volt egy csapatban, aminek nagyon örültek mindketten.
-A feladatotok az, hogy egy általatok választott híres varázslóról vagy boszorkányról egy rövid életrajzot készítsetek az óra hátralévő részében.
-Lehet élő személy is? -kérdezte Arthur.
-Persze-mondta Hermione-Az a lényeg, hogy csapatban dolgozzatok.
YOU ARE READING
Nemesek - A Két csoda
FantasyA könyvről: A 17 éves Nora Malfoy élete a feje tetejére áll az utolsó éve alatt, amit barátaival a Roxfort Boszorkány-és Varázslóképzőben töltenek Felbukkan egy lány, aki a néhai Voldemort lányának állítja magát. Fenyegetés árulás, szerelem és csapd...