9.Fejezet Harry büntet

2 0 0
                                    

-De Felux valamilyen szinten igazat mondott-mondta Nora, miközben a Mardekár klubhelyisége felé mentek. A lány alig tudott lépést tartani Harryvel.
-Igen, de ez akkor is csúnya dolog volt Feluxtól-jegyezte meg Harry, miközben üzent Hermionénak, hogy ő is menjen a Mardekárosokhoz. Mikor odaértek, megvárták Hermionét. Amikor ő is megérkezett, Harry berontott a klubhelyiségbe.Az összes Mardekáros ott volt. Mikor meglátták Harryt, felálltak-kivéve Felux. Ő mosolyogva ült egy fotelben. Nora odament Arthur mellé. Jonathan és Dominic elismerően néztek Norára.-Azt hallottam, hogy valaki csúnyán beszólt Hermionénak. -Harry hangjában a düh és a megvetés kavargott. -Azt is tudom, hogy ki volt. Arra kérem azt a diákot, hogy álljon fel és lépjen ide elém.Felux nem mozdult. Richard erre a karjánál fogva rángatta föl a fotelből. A fiú nyugodt volt. Mintha mi sem történt volna, úgy lépett Harry és Hermione elé.-Köszönöm, Richard-mondta Harry, -Felux, miért mondtál ilyet Hermionénak?-Azért, mert ez az igazság-felelte gúnyosan a fiú-Mindenki tudja. Nem mondtam semmi újat.-De akkor sem beszélhetsz így egy tanárral! -kiabálta Harry-Főleg nem Hermionéval. Idefigyelj! Bárki bármit mond, én akkor is szeretem a feleségem. Éppen ezért, nagyon mérges tudok lenni, ha valaki megbántja.Felux forgatta a szemét és visszaült.-Nem mondtam, hogy leülhetsz! -mondta Harry.-Nem érdekel! -vágott vissza Felux.-Engem sem érdekel, hogy mit fogtok a következő kijelentésemre reagálni. 10 pontot levonok a Mardekártól!-Ne már! -hangzott az összes Mardekáros hangja. Harry nem válaszolt. Megfordult és Hermionéval együtt kiment a klubhelyiségből. Mikor kimentek, Harry becsapta maga mögött az ajtót.-Bunkó! -háborgott Jonathan-Miért kellett egy ember miatt mindenkinek szívnia?!Nora elsírta magát. Mint mindent, ezt is magára vette.-Ne sírj már mindig-mondta Jonathan-Nem a te hibád. De Nora tovább sírt.-Idehoznád a botom? -kérte meg szerelmét könnyes szemmel a lány. Nora egyébként tudott járni, csak, amikor ideges volt, vagy fáradt, egyágú botot használt. Arthur lehozta neki. Nora megfogta és felment a hálóba. A lányok követték.Lassan mindenki nyugovóra tért. Másnap valahogy egyik Mardekáros sem akart kimenni a klubhelyiségből. De muszáj volt, mert 10 órakor kezdődött a bájitaltan. Órán gyakorolták a főzetek elkészítését. Mikor vége lett az órának és a Mardekárosok indultak ki a teremből, Piton megállította Norát.-Tudsz valamit Apádékról? -kérdezte.-Sajnos nem. Semmit-felelte szomorúan Nora. Mivel Piton nem kérdezett tőle semmi mást, ő is kiment.Eljött az ebédidő. Most először Jonathan se várta. A Mardekárosok szégyentől pirosra vált arccal mentek be a nagyterembe. Fél óráig teljes csönd volt. Csak az evőeszközök csörömpöltek. -Kérhetnék egy kis figyelmet-szólalt meg Harry és felállt. A diákok feszülten figyelték-Tegnap történt egy kis incidens. Az egyik diák csúnyán megbántott egy tanárt. Ezt a viselkedést nem díjazzuk. Éppen ezért hivatalosan is levonok 10 pontot a Mardekár háztól.Ennél nagyobb szégyen nem is érhette volna Noráékat. -Ugyanakkor-folytatta Harry, -Mivel, Nora Malfoy kisasszony volt olyan kedves és becsületes, hogy szólt nekem erről, úgy döntöttem, hogy nem igazságos egy valaki hibájáért büntetni mindenkit. Ezért Hermionéval úgy döntöttünk, hogy 5 pontot visszakap a Mardekár. És külön megdicsérem Norát, hogy ilyen őszinte volt.A nagyterem a Mardekárosok éljenzésétől volt hangos. Nora nem kiabált. A tanári asztal felé nézett. Az összes tanár elismerően tapsolt. Ebéd végén, mikor Nora is elindult kifelé, Hermione odament hozzá.-Köszönöm-csak ennyit mondott az ajtóban és megölelte Norát. Ebéd után már nem volt órájuk. Noráék a kastélyon belül maradtak. Ahogy sétált a lány, egyszer csak találkozott Pitonnal.-Büszke vagyok rád, amiért ilyen becsületes voltál. Hallottam, mi történt. Felux-szal pedig, személyesen is elbeszélgetek majd.-Köszönöm-mondta Nora-Kérdezhetek valamit? -bukott ki belőle a kérdés.-Persze.-Elmondod a teljes igazságot a szüleimről? Kérlek.-Sajnálom, de nem tehetem. Megígértem nekik, hogy nem mondok semmit. Letettem a megszeghetetlen esküt. És ha megszegem, az az életembe kerül. De ne aggódj. Majd mindent elmondanak a szüleid, ha kijutnak onnan.Nora csalódottan ment el. Piton még utána kiáltott:-Meg fogod érteni, miért mondom ezt.De Nora nem válaszolt. A Mardekár klubhelyisége előtt leült, és halkan sírdogált. Jonathan, aki a WC felől jött meglátta Norát.-Mi a baj? -kérdezte és leült mellé.A lány elmondott mindent. Azt, hogy Bátyja még mindig nem írt, hogy aggódik szüleiért és hogy Piton se hajlandó elmondani az igazat.-Ne is foglalkozz velük. Szerintem, hamarosan mindent elmondanak.-Nagyon remélem.-Na, gyere. Késő van. A többiek már biztos alszanak. Holnap már biztos ír a Bátyád.Nora erre elmosolyodott. Bementek a klubhelyiségbe és elköszöntek egymástól. Jonathan felment a fiúk hálójába, Nora pedig a lányok szobájába. Erica és Lily már aludt. Nora gyorsan pizsamát vett, és bebújt az ágyába. De még sokáig nem jött álom a szemére.Végül, abban a tudatban aludt el, hogy holnap a Bátyja ír neki, aztán eljön és mindent el fog mondani neki.

Nemesek - A Két csodaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang