22.Fejezet 17 évvel ezelőtt

5 0 0
                                    

-Ez komoly? -kérdezte a lány.

-Igen! -felelte Hermione. -Ma úgyis szombat van. Nyugodtan menj csak, nem maradsz le semmiről.

-Sokkal fontosabb, hogy ezt tisztázzátok. -mondta Harry.

Nora elmosolyodott. Olyan hevesen kalapált a szíve, hogy a lány azt hitte, mindjárt kiugrik a helyéről.

-Gyere! -Draco karon fogta húgát. -Tonksék már ott várnak minket. Legkésőbb holnap visszahozunk.

A lány bólintott. Megölelte Mardekáros társait és Harryéket, majd családjával elindultak.

-Hova megyünk? -kérdezte.

-Haza. -felelte apja, majd hoppanáltak.

Pár perccel később, Nora megpillantott egy gyönyörű birtokot, szép, magas kerttel és a közepén egy nagy házat.

-Otthon, édes otthon! -sóhajtott Draco.

Nora, hirtelen észrevett 3 embert, akik most egyenesen felé sétáltak.

-Tonks! -ölelte át unokatestvérét. Sirius, illetve Tonks férje, Remus is ott voltak.

-Mi történt? -kérdezte Sirius.

-Carol meghalt! -mosolygott Nora.

-Hála istennek! -sóhajtott Remus.

-Én amondó vagyok, -kezdte Draco, -Hogy menjünk be. Norát csak erre a napra engedték el és még egy csomó mindent el kell mondanunk neked. -nézett húgára.

Elindultak befelé.

-Izgulsz? -kérdezte Sirius.

Nora csak bólogatott. Tonks átkarolta a lányt, és azt mondta:

-Ne izgulj. Nem lesz semmi baj.

Bementek a kastélyba, és felmentek a Társalgóba, ahol Nora néhány hónapja az emlékeket látta. A lány egy kanapén foglalt helyet. Észrevette, hogy családtagjai feszülten pakolásznak és ülnek le. Szülei, vele szemben, egy másik kanapén foglaltak helyet. Nora bal oldalán Draco, jobb oldalán pedig Bellatrix ült. Rodolphus mögöttük állt. Sirius, tőlük balra, a melleettük lévő fotelben foglalt helyet, Tonks pedig vele szemben, egy másikban. Remus, felesége mellett állt. Szinte tapintani lehetett a feszültséget.

Pár percig néma csend volt. Aztán, Sirius megszólalt:

-Úgy tudjuk, a tanévkezdés óta folyamatosan hallottál információkat azzal kapcsolatban, amiért most itt ülünk.

Nora bólintott. Még mindig nagyon hevesen vert a szíve.

-Harry elmondta neked az előzményt. -mondta Draco.

Nora a szemöldökét ráncolta.

-Csak azt, hogy Apa 18 évvel ezelőtt az Azkabanban volt. De egy év múlva kiengedték. De nem értem, hogy jön ez ide?

Mindenki csendben ült.

-Amikor kiengedték, Anyával nagyon örültünk. -mondta fojtott hangon Draco.

-Hát ezt meg is tudom érteni. Én is örültem volna. -mondta a lány, és rámosolygott apjára. Lucius, mosolyt erőltetve arcára, visszamosolygott. -De még mindig nem értem.

Bellatrix szembefordult unokahúgával, és megfogta a kezét. A lány nem értette, miért.

-Kicsim, -kezdte, -Tudod, Apádat egy év múlva, nyár végén engedték ki. És pár hét után, történt a szüleiddel valami, amire egyáltalán nem számítottak és nem is tervezték.

Nemesek - A Két csodaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang