-HOL VAN?! -kiabálta Lucius, miközben családjával bementek a kastélyba.
-Kiről beszélsz? -Harry semmit se értett. De ahogy ránézett Narcissára, eszébe jutott.
-Apa, higgadj le. -Nora próbálta megállítani apját, de Lucius hajthatatlan volt.
-Kicsim, az az ember nem normális!
-Tudom. -bukott ki Norából. -Beszéltem vele. Elmondott mindent.
-Tessék?
-Igen, Apa. Mindent tudok. Hogy mi történt 17 évvel ezelőtt veletek.
-De honnan? -kérdezte édesanyja.
-Láttam azt a két emléket, Carol elmondta, hogy igaz, Dobby elmondta, mit tettél, -nézett apjára, -Draco is elmondta, mi történt, tudok a temetésről is. Bellatrixék az esküvőn elmondták.
Lucius és felesége összenéztek.
-Akkor tudod, miért nem szeretnénk a közeledben látni azt az embert. -mondta Narcissa.
-Beszélhetnénk az igazgatóval? -kérdezte Rodolphus.
Harry bólintott, majd odavezette őket Dumbledore irodájába. Noráék követték őket.
-Igazgató úr, -szólt be az irodába Harry, -Nora családja van itt. Az volt a kérésük, hogy vezessem ide őket. Bejöhetnek?
Dumbledore bólintott. Malfoyék, Bellatrix és Rodolpus bementek. A Mardekárosok és Harry az ajtóban megálltak.
-Üdvözlöm, Lucius! -állt fel Dumbledore és kezet fogott a férfival. -Miben segíthetek?
-Igazgató úr, -kezdte Lucius, -Az új vezető, akit Ön felvett, nem maradhat itt.
Dumbledore a szemöldökét ráncolta.
-És miért mondja ezt? -kérdezte Luciustól. A férfi a feleségére nézett, majd így felelt:
-Az az orvos nem tudja rendesen végezni a munkáját.
-Ön volt már a betege, vagy?
-Nem. De a feleségemnek volt az orvosa, amikor a második gyermekünkkel volt várandós.
Dumbledore mindent megértett. Ő is tudta, mi történt akkor. Odament Flawkes-hoz, a főnixmadárhoz, egy levelet tett a csőrébe, majd ennyit mondott neki:
-Hozd ide Shandort! -majd kinyitotta az ablakot, s a madár kirepült rajta.
-Azonnal intézkedem. -mondta Luciuséknak. -Egy pár percig eltarthat, amíg Flawkes idehozza, addig kérem, foglaljanak helyet. Harry, kérlek, vidd le Noráékat ebédelni. Már mindenki ott van.
Nora kétségbeesetten az apjára nézett, mire Lucius csak bólintott. A lány nem akart vitatkozni apjával, de aggódott, nehogy valami baj legyen. Végül is, Harry lekísérte a Mardekárosokat az ebédlőbe, ahol már mindenki ott volt.
-Ne aggódjatok, Dumbledore intézkedik. -mondta Harry. Az arcokat látva, hozzátette. -Ne haragudjatok. Ha tudtam volna, hogy Shandor az új vezető, szóltam volna Dumbledore-nak. Amikor bejött az ajtón, én is nagyon meglepődtem.
-Semmi baj, nem a te hibád. -mondta Nora. A Mardekárosok is elkezdtek ebédelni.
Harry odament a tanári asztalhoz és elmondta a többi tanárnak, hogy mi történt. Hermione, kezét az arcába temette, Piton sóhajtott, Neville pedig csóválta a fejét. Mcgalagony sem tűnt éppen vidámnak, Hagrid pedig undorodva nézett.
Ekkor, hirtelen, az egész kastélyt bejárta Lucius hangja:
-ŐRÜLT! HOGY MERÉSZEL A LÁNYOM ÉS A FIAM KÖZELÉBE JÖNNI??!!
YOU ARE READING
Nemesek - A Két csoda
FantasyA könyvről: A 17 éves Nora Malfoy élete a feje tetejére áll az utolsó éve alatt, amit barátaival a Roxfort Boszorkány-és Varázslóképzőben töltenek Felbukkan egy lány, aki a néhai Voldemort lányának állítja magát. Fenyegetés árulás, szerelem és csapd...