Hogy van? Felébredt már? -kérdezték aggódva Dracot, aki el sem mozdult húga mellől.
-Nem. -sóhajtott. -Nem értem! Miért nem ébred fel?? -kérdezte kétségbeesetten.
-Ne aggódj. -nyugtatta meg barátjukat Harry. -Biztos felébred. Legyünk türelmesek.
-Harry, Nora már napok óta nem kelt fel! -mondta pánikolva Arthur. -Ha így megy tovább, a szervezete előbb-utóbb feladja!
Ezt hallva, többen is felsikoltottak. Harry próbált nyugodtan beszélni:
-Nem lesz semmi baj. Fel fog ébredni.
Eközben, Madam Pomfrey, a gyengélkedő vezetője bement a helyiségbe.
-Sajnálom, de kérem, most már távozzanak. Nora kisasszonynak pihennie kell!
Harryék kimentek a gyengélkedőről.
-Ha szeretnél, ma este itt aludhatsz. -ajálnlotta fel Draconak Hermione.
-Köszönöm. -mondta Draco.
-Reméljük, Nora hamarosan jobban lesz. -mondta Harry, miközben a Mardekár klubhelyisége felé mentek.
-Gyertek gyorsan, gyertek gyorsan! -a Karácsony Bál napján Lily úgy futott végig a kastélyon, mintha kergetnék.
-Mi történt, Lily? -kérdezte Harry, miközben a Mardekárosokkal az utolsó simításokat végezték a Nagyterem dekorálásán.
-Draco hol van? -Lily alig bírt az izgalmával.
-Hermionéval díszítik a klubhelyiséget.
-Lily, elmondod, mi van? -kérdezte Jonathan.
-Nora felébredt! Gyertek!
-Tessék? -pattant fel Arthur. -Komolyan?
-Igen, gyertek már!
A Mardekárosok és Harry úgy futottak a gyengélkedőre, ahogy a lábuk bírta.
-Nora! Kedvesem! -Arthur átölelte a lányt. A többiek is nagyon boldogok voltak.
-Megijesztettél minket! -mondta Dominic.
-Sajnálom. Nem akartam, én is megijedtem.
-Az a lényeg, hogy jól vagy! -mondta Erica. A Mardekárosok mind odaültek Nora mellé.
-Megyek, szólok Draconak és Hermionénak. -mondta Harry, majd kiment.
-Nora, -Felux előlépett. -Meg tudsz nekem bocsájtani amiért ennyire bunkó voltam veled? Hidd el, nagyon megbántam. Miattam kerültél ilyen állapotba. Bocsánat.
-Semmi baj, Felux. -mosolygott a lány. -Megbocsájtok.
Felux és Nora megölelték egymást.
-Végre, megjött az eszed, haver! -nevetett Jonathan, majd hátbaveregette Feluxot.
Hirtelen, kinyílt az ajtó. Berohant rajta Draco, Hermione, Neville és Piton. Mögöttük jött Harry.
-Jaj, Nora! -ölelte át húgát Draco. -Úgy aggódtam érted. Soha többé ne veszekedjünk.
-Rendben. -Nora sírva ölelte bátyját. A többiek kimentek, hogy a testvérpár beszélhessen egymással.
-Nagyon sajnálom, amiket mondtam. -sírt tovább a lány. -Nem akartalak megbántani, vagy feltépni a régi sebeket.
-Tudom. Nem haragszom. Teljesen igazad volt abban, hogy már felnőtt vagy. Hagynom kellene, hogy saját döntéseket hozz.
Draco egy pillanatra elhallgatott. Aztán pigyeregve folytatta:
ESTÁS LEYENDO
Nemesek - A Két csoda
FantasíaA könyvről: A 17 éves Nora Malfoy élete a feje tetejére áll az utolsó éve alatt, amit barátaival a Roxfort Boszorkány-és Varázslóképzőben töltenek Felbukkan egy lány, aki a néhai Voldemort lányának állítja magát. Fenyegetés árulás, szerelem és csapd...