8.Fejezet Felux beszól

3 0 0
                                    

Ebéd után a Mardekárosok visszamentek a klubhelyiségbe. Nora megírta a levelet a Bátyjának. Azt írta, hogy sürgősen beszélniük kell. Miután elküldte, egy kicsit megkönnyebbült. Azt gondolta, hogy Draco majd mindent elmond neki. Lyukasórájuk volt, tehát azt csináltak, amit akartak. Játszottak, beszélgettek, nevetgéltek. Hamar elment a délután.

Másnap reggel Nora korán felkelt. Felöltözött és lement a klubhelyiségbe. Pár perccel később Arthur, Jonathan és Dominic is lementek. Leültek Nora mellé.-Ma milyen óráink lesznek? -kérdezte Jonathan.-8-tól Bájitaltan, 10-től Gyógynövénytan, 12-től ebéd és 14-től pedig Mágiatörténet 16-ig-olvasta fel a lány.-Szerintem, akkor lassan induljunk is el reggelizni, mert 20 perc múlva 8-mondta Dominic. A négy barát elment reggelizni a nagyterembe, ahol találkoztak Mardekáros társaikkal.-Jobban vagy, Nora? -kérdezte Richard.-Igen, köszönöm. -mosolygott a lány. Arthur féltékenyen nézett.Reggeli után mind leszaladtak az alagsorba. Piton már várta őket. Bementek a terembe és leültek. Miután mindenki elcsendesedett, Piton megszólalt:-Ma megtanulunk bájitalt készíteni -mondta, -Válasszatok egy üstöt és a tankönyv segítségével próbáljátok meg elkészíteni a Százfűlé-főzetet. Mindenki egyedül dolgozik.Mindenki választott egy üstöt és elkezdtek dolgozni. 2 órán keresztül dolgoztak. Az óra végén Piton megnézte mit alkottak. Megdicsérte őket. Mindenki nagyon jól elkészítette.-Köszönöm szépen a munkátokat-mondta Piton, miközben a diákok pakoltak. -Ez nagyon jól sikerült-mondta vidáman Nora, miközben a Növényházhoz mentek.-Azért húzós a Szerdai napunk-jegyezte meg Jonathan-Mind a három tantárgyból duplaóránk van.A Mardekárosok megérkeztek a Növényházhoz. Miközben Neville-re, a Gyógynövénytan tanárra vártak, Nora észrevette, hogy Felux és Roberth veszekednek.-Mi van, fiúk? -ment oda hozzájuk Arthur.-Csak el akartam kérni Roberth-től a puskáját, amit a Mágiatörténet dolgozatra írt, de nem adja oda.-Ha odaadnám, egyest kapnék! -háborgott Roberth.-Így viszont meg én fogok egyest kapni! -kiabált Felux.Már majdnem egymásnak estek, de szerencsére megérkezett Neville.-Sziasztok! -köszönt-Gyertek be!A Mardekárosok bementek. Felux és Roberth rá se néztek egymásra.Miután mindenki bement, Neville megszólalt:-Mivel, ez az első Gyógynövénytan óránk, úgy gondoltam, hogy először megismerkedünk a fontosabb növényekkel és az eszközökkel.Neville mindenkinek kiosztott egy zsákot, amiben különböző ásók, kapák és növényvédő szerek voltak. Ezután mindenkinek adott egy kis növényt. Az volt a feladat, hogy a lehető legpontosabban ültessék el azokat, úgy, hogy ne sérüljenek.Mindenki megoldotta a feladatot. Neville nagyon megdicsérte őket. Óra után a diákok elindultak ebédelni. A nagyterembe ők érkeztek meg elsőnek. Pár perccel később befutottak a Griffendélesek, a Hugrabugosok és a Hollóhátasok is. -A tanárok hol vannak? -kérdezte Lily.-Az órájukra készülnek-válaszolta Oliver. -Most Mágiatörténetünk lesz, ugye?-Igen-felelte Erica-Abból is dupla.-Ti izgultok a dolgozat miatt? -kérdezte Peter.-Én nem-felelte Nora-Nincs mitől izgulnunk. Hiszen megtanultuk.-A magad nevében beszélj! -mondta Jonathan.-Ugyan már! Menni fog! -biztatta barátját Nora.-Igen. Főleg, ha nem a WC-n ülsz! -nevetett Richard.Miután megebédeltek, felmentek a klubhelyiségbe. Kicsit pihentek, rendet raktak. Aztán elindultak órára.Mikor beértek a terembe, csak tollat és pergament vettek elő. Nagyon izgultak.Hermione is megérkezett. Köszöntötte a diákokat. A rémült arcokat látva, így szólt:-Ne aggódjatok, menni fog-bíztatta őket és kiosztotta a dolgozatokat.-Egész órán írhatjátok, nem lesünk a másikról, -itt Jonathanra nézett, -és puskát sem szabad használni. 20 kérdés van, bármilyen sorrendben haladhattok. Jó munkát!Noráék elkezdték írni a dolgozatot. Nora nagyon gyorsan a végére ért, viszont néhányan nagyokat sóhajtottak. Többek között olyan kérdések voltak a dolgozatban, hogy: „Hány oldalt írt a könyvében Nicolas Flamel a Bölcsek Kövéről?"„Hány évesen tanult meg varázsolni Albus Dumbledore?"„Ki találta fel a legelső varázspálcát?"-Azta! Nagyon gyorsan végeztél-lepődött meg Hermione. -Ki is javítom.Nora nagyon izgult. Remélte, hogy minden kérdésre jól válaszolt.10 perc múlva Hermione visszaadta neki a dolgozatot. A lány nagyon megörült. 5-öst kapott.Viszont Felux, Erica, Richard és Roberth nem örültek a jegyüknek. Miután Hermione az utolsó dolgozatot is kijavította, megszólalt:-Őszintén szólva, nagyon vegyes dolgozatok lettek.Jonathannak fülig ért a szája a 4-est látván. Arthur közepeset, Dominic szintén 4-est kapott. Oliver, David, Lily, Peter, Titus, George és Nora 5-öst kapott. Ezek közül Norának és Peternek hibátlan lett. Felux bosszúsan nézett maga elé, Erica pedig sírva fakadt.-Ne sírj, legközelebb biztos sikerül. -vigasztalta Lily.-Semmit nem ér az egész, ha csak 1-est ad a tanár! -kiabálta Felux.-Azért adtam 1-est, mert nem tanultál. Összesen 1 válaszod lett jó, azt is tippelted gondolom-mondta Hermione.Oliver elnevette magát.-Tanulnod kellene! -mondta Feluxnak Hermione.-Neked meg teherbe esni a férjedtől-szólt be Felux-Ja de várj. Nem tudsz-röhögött.-Felux hagyd abba! -szólt rá Nora. Megszólalt a csengő. A diákok egyesével mentek ki a teremből. Nora megállt az ajtóban és Hermionéra nézett. Halkan sírt.-Ne is figyelj Feluxra-lépett oda hozzá-Nem tudja, mit beszél.-De. Sajnos igaza van-sírt tovább Hermione. -Nyugodtan menj csak. Biztos fáradt vagy.Nora nem akart ellenkezni. Megölelte Hermionét és elment. De nem a Mardekár klubhelyisége felé. Amikor megérkezett oda, ahova szeretett volna, kopogtatott az ajtón. Kinyílt.-Baj van? -kérdezte Harry.-Igen. -felelte félig sírva, félig idegesen a lány.-Jól van, nyugodj meg. Mi történt?-Hát Felux!-Mit csinált?-Beszólt.-Kinek?-Hermionénak-válaszolta Nora.-És mit? -kérdezte Harry, de már tudta a választ.-Szerintem, te is tudod.-Igen, attól tartok. -mondta Harry és elindult a Mardekár klubhelyisége felé. Nora követte.Még sose látta ilyen mérgesnek Harryt.

Nemesek - A Két csodaWhere stories live. Discover now