Bár tény, hogy Nora hajlamos mindent túlgondolni, a lánynak voltak jó megérzései. Ezek közé tartozott, hogy apjával tényleg történt valami rossz.
Jaxon addig fojtogatta Luciust, amíg a férfi el nem ájult. Aztán kiment a cellából, és bezárta. Lucius feküdt a földön, kötelek között. Arca falfehér volt, s nem reagált semmire.
Reggel a Mardekárosok a szokottnál korábban keltek. Nora nagyon nehezen tudott aludni. Egész éjszaka apja járt a fejében, hogy él-e még vajon.
-Az, hogy ennyire aggódsz érte, azt jelenti, hogy még mindig kötődsz hozzá. -fejtette ki véleményét Dominic, miközben a nagyterembe mentek reggelizni.
-Csak nem tartom fernek, hogy valakit úgy ölnek meg, hogy nem tud védekezni. -válaszolta Nora, aki inkább magát győzködte. Még magának sem akarta bevallani, hogy még mindig szereti az édesapját.
Ahogy a diákok elkezdtek reggelizni, az igazgató felállt, és szót kért.
-Bizonyára már ti is tudjátok, hogy a jövőhéten kerül megrendezésre a Karácsonyi Bál. Ennek tükrében, a tanárokkal a termeket és a kastélyt fogjátok majd feldíszíteni. Arra kérlek benneteket, hogy mindannyian vegyétek ki a részeteket az előkészületekben, hogy felejthetetlen estét varázsoljunk mindenkinek.
-Most akkor nem lesznek órák? -kérdezte Oliver, miután Dumbledore leült.
-Nem. A tanárokkal fogunk készülni a bálra. -válaszolta izgatottan Erica.
-Akkor induljunk el. Mcgalagonnyal lesz óránk. -állt fel Arthur. A többiek követték.
-Jobban vagy? -kérdezte menyasszonyát.
-Igen. Remélem, minden rendben van apával.
A Mardekárosok odaértek Mcgalagony terméhez. Bementek, ámde székek és asztalok helyett, egy hosszú padot láttak a terem egyik végében.
-Üljenek le! -szólt Mcgalagony, mikor belépett.
Noráék helyet foglaltak. A lány nagy izgult, mivel nem volt valami ügyes a táncban.
-Pedig a bálon kell táncolnod. -mondta Jonathan. -A vőlegényeddel mindenképp.
-Semmi baj, ügyes leszel. -bíztatta szerelmét Arthur. -Mcgalagony majd segít.
A tanárnő beállt a terem közepére. Mikor mindenki elcsendesedett, megszólalt:
-Mivel, ilyen sokan vannak, úgy döntöttünk a többi tanárral, hogy ők is segítenek. -azzal, behívta Harryt, Hermionét és Pitont.
-Na lányok, ki akar Pitonnal táncolni? -nevetett Felux.
-És ki akar Hermionéval táncolni, fiúk? -vágott vissza Lily.
-Szerintem, egymással is fogunk táncolni, mivel kevés tanár van ránk. -gondolkozott hangosan Erica.
Ezt hallva, Richard szeme felcsillant. De mielőtt bármit is mondhatott volna, Arthur megelőzte:
-Nora az én párom!
-Haver, -súgta Jonathan, -Ezt a tanárok döntik el.
-Na, akkor, ha mindenki felkészült, kezdjük! -szólt Mcgalagony. -Kiosztjuk a párokat!
Mindenki feszülten hallgatta Mcgalagonyt.
-Lily-Oliver!
Nora mellett, Lily izgaatottan állt fel, majd Oliverrel Mcgalagony mellé álltak.
-Erica-Felux!
Erica egy kissé megijedt. Miközben, Felux-szal odaálltak Lilyék mellé, a fiú a fülébe súgta.
ESTÁS LEYENDO
Nemesek - A Két csoda
FantasíaA könyvről: A 17 éves Nora Malfoy élete a feje tetejére áll az utolsó éve alatt, amit barátaival a Roxfort Boszorkány-és Varázslóképzőben töltenek Felbukkan egy lány, aki a néhai Voldemort lányának állítja magát. Fenyegetés árulás, szerelem és csapd...