19.Fejezet Ismerős a múltból

1 0 0
                                    

Aznap este a Mardekár klubhelyiségében Nora nehezen aludt el. Egész este azon gondolkodott, hogy mi van, ha Dominicnak igaza van. Egyrész, szerette Madam Pomfrey-t, másrészt, nagyon nehezen tudta elképzelni, hogy rajta kívül, még még más is akarna ilyen stresszes környezetben dolgozni. Ugyanis, Madam Pomfrey munkája nagyon feszült és stresszes. Mondjuk, ha új vezetző jön a gyengélkedőre, biztos olyan ember, aki ő maga is ilyen környezetben dolgozik nap, mint nap, gondolta Nora. Végül is, ezzel a gondolattal aludt el.

-Ébresztő! 20 perc és kezdődik a Bájitaltan! -keltette reggel a barátnőjit.

A lányok gyorsan felöltöztek és lementek a klubhelyiségbe. A fiúk már ott várták őket.

-Jó reggelt, Kedvesem! -mondta Arthur és megcsókolta feleségét.

A Mardekárosok elindultak a Nagyterembe, ahol megreggeliztek. Ezután, az alagsor felé vették az irányt. Piton még nem volt ott.

-Szerintetek, irat velünk dolgozatot? -kérdezte a többieket Oliver.

-Hát, közeleg az évvége, szóval számíthatunk rá. -válaszolta Lily.

Noráék leültek egy-egy padba. Pár perc után, Piton megérkezett.

-Elnézést a késésért, volt egy kis megbeszélni valónk a tanárokkal.

-Biztos a bejelentés miatt. -súgta a többieknek David. Nora nagyon ideges volt. Valahogy, nem volt jó előérzete. Nem csak azért, mert lehet, hogy Madam Pomfrey nyugdíjba megy, hanem azért is, mert félt az új vezetőtől.

De nem tudott sokáig ezen gondolkodni, mert Piton máris kiosztotta az órai feladatot. Mindenkinek el kellett készíteni a halál esszenciáját, ami egy nagyon bonyolult főzet. Többeken ki is fogott a feladat. Az volt a szerencséjük, hogy Piton ezt nem dolgozatnak szánta. Óra végén, így szólt a Mardekárosokhoz:

-Szép munka. Mehettek a Nagyterembe.

Noráék el is indultak, ámde a kanyarban megjelent Draco. Úgy tűnt, jókedve volt.

-Szia Draco. -ölelte át Nora a bátyját. -Hogy hogy itt vagy?

-Képzeld, -újságolta izgatottan a fiatalember, -Az a banya kiengedte Anyáékat!

-Ez komoly?!! -Nora nagyon örült. -Hol vannak? Nem jöttek?

-Nem, még előtte hazamentek. De hamarosan érkeznek. És ti most hova? Órára?

-Nem. -válaszolta Richard. -A Nagyterembe. Harryéknek van egy-két bejelentésük.

-Velünk jössz? -kérdezte Nora.

-Jó, miért is ne.

A Mardekárosok és Draco időközben odaértek a Nagyterembe.

-Hát te? -kérdezte Harry, aki az ajtóban állt és a diákokat számlálta.

-Anyuékat kiengedték. Hamarosan érkeznek. Nora meg mondta, hogy maradjak. Nem baj?

-Dehogyis! -szaladt oda Hermione. Úgy tűnt, már sokkal jobban van. -Gyertek be!

-Képzeld, Draco, -mesélte sógorának Arthur, -Lehet, hogy új vezetőt kapunk a Gyengélkedőre.

-Nocsak! Hogy hogy?

-Madam Pomfrey sajnos nyugdíjba megy. -mondta szomoróan Nora.

-Ó, de kár. Mondjuk, várható volt. Amikor én elkezdtem a Roxfortot, akkor már rég itt volt.

-Tényleg? -kérdezték egyszerre Noráék.

-Igen. -Draco nevetett. -Emlékszem, mikor még ő kezelte a karomat, mert olyan idióta voltam, hogy odamentem egy hippogrifhez.

Nemesek - A Két csodaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن