YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... 50 YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...
5 yıl sonra:
"Sasha"
Lotus, gölün kenarında durmuş etrafına bakıyordu. Normalde buraya ne zaman gelse o da burada olurdu ancak bugün geç kalmış gibi görünüyordu. Genç kadın etrafına bakındı ve ormanın sessizliğini dinledi. Ancak aslana ait herhangi bir şey duyamadı.
Bu zamanlar her ikisi içinde çok değerli olduğundan Sasha asla geç kalmazdı. Yalnızca haftada bir kere eğer Lotus, tehlikeyi göze alabilirse iki defa buluşabiliyorlardı. Bazen de Sasha onun odasına giriyordu.
Beş yıl boyunca her gün onun varlığı sayesinde mutlu olmayı başarmıştı. Sasha, ona hiç bilmediği bir şeyin kapılarını açmıştı ve Lotus'da ürkekliği bir kenara bırakarak onun açtığı kapılardan girmeyi başarmıştı. Sonuçta sevildiğini hissediyordu ve âşık olmuştu.
Onunla geçirdiği her dakika özgürdü. Dahası nasıl olduğunu bilmiyordu ama beş yıldır görücü gelmiyordu. Annesi ve ağabeyi bundan çok mutsuzdular ve Lotus'un güzelliğini kaybetmeye başladığını düşünüyorlardı. İlk iki sene uğraştıktan sonra en sonunda bırakmışlardı. Artık onu birilerine peşkeş çekmeye çalışmıyorlardı.
Genç kadın endişeli bir şekilde alt dudağını ısırdı. Hiç geç kalmazdı. Acaba başına bir şey mi gelmişti? Dikkatli bir şekilde etrafına bakındı ancak hiç kimse yoktu. Kuşlar bile yoktu.
Aniden bir kol beline sarılıp arkasından onu havaya kaldırdı ve Sasha büyük bir zafer kazanmış gibi kükredi. Lotus, kahkahalarını tutamadı. Erkek onu yere indirdiğinde hızla arkasını döndü. "Bir aslanın ne zaman nereden çıkacağını asla bilemezsin, prenses" derken yüzünde kendini beğenmiş bir ifade vardı.
O hep yaramaz bir çocuk gibiydi ve Lotus buna daha da âşık oluyordu. Tek kaşını kaldırarak kollarını göğsünde birleştirdi. "Geç kaldın, aslan" dedi sanki surat asıyormuş gibi. "Bu da mı o meşhur aslanlar kitabında yazıyor?"
Sasha bir elini saçlarının içinden geçirdi. "Önemli bir mevzu vardı" dedi. "Onunla uğraşırken zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım ama sonunda gördüğün gibi buradayım" derken kadına doğru uzandı ve onu kolları arasına aldı. "Güzel perimi asla bir başına bırakmam"
"Ne oldu?"
Ah, onun kendisi için endişelendiğini görmek Sasha'nın egosunu okşuyordu. Lotus'un hiç şakası yoktu. Giderek güzelleşiyor ve büyüdükçe Sasha'yı kendisine deli divane ediyordu. Üstelik üzerindeki etkisinden en ufak bir haberi bile yoktu. Erkek gizemli çapkın gülümsemesiyle ona baktı. "Gerçekten öğrenmek istiyorsan önce beni öpmen gerek" dedi.
Asla bu talebi ikiletmezdi. Lotus, kollarını onun boynuna doladı ve parmak uçlarına yükselerek dudaklarını onun dudaklarına bastırdı. Bu genel olarak sadece zevkle son bulacak ama asla tamamlanmayacak olan o birleşmenin başlangıcı olurdu. Bu kadar zaman içinde Sasha, zorlansa bile onun isteklerini yerine getirmiş ve hiçbir zaman o noktaya ilerlememişti.
Erkek dilini genç kadının dudaklarına doğru ittiğinde Lotus, hızla geri çekildi. "Ah, bunu yapamazsın" derken yüzü kıpkırmızı olmuştu. "Böyle basit hamlelerle konuyu kapatamazsın." Başına neler geleceğini çok iyi biliyordu. Sahsa bir kere o adımı attığı anda başka bir şey düşünemez hale gelirdi.
Pekâlâ, kadın oldukça ısrarcı olabiliyordu. Sahsa, başını iki yana salladı. Bir kadının kendisini parmağında oynatacağını söyleselerdi ona gülüp geçerdi ama Lotus bunu yapıyordu. Onun kahkahalarla güldüğünü ve mutlu olduğunu gördüğü sürece Sasha pislik dolu bir çamurun içinde bile sürünürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASLAN KRAL
FantasyÜRKEK VE BİR O KADAR DA İÇİNE KAPANIK PERİ PRENSESİ LOTUS'UN BÜTÜN HAYATI KENDİSİ İÇİN SEÇİLECEK OLAN EŞİ İÇİN HEDİYE OLARAK GÖRÜLMEKLE GEÇMİŞTİR. SERT KURALLARI VE BİR O KADAR DA DAR GÖRÜŞLÜ KRALLIK KADIN PERİNİN BEKARETİNİN KUTSAL OLDUĞUNU DÜŞÜNME...