"Καλημερα μπουμπου μου!" ειπα στη σκυλιτσα μου.Ετρεξε στο μερος μου και μου πηρε την παντοφλα."Μαγια φερε μου τωρα την παντοφλα μου πισω!" Κι ετσι αρχισε ενα τρελο κυνηγι αναμεσα σε εμανα και την Μαγια.Ειμαι η Νεφελη και ειμαι 18 χρονων.Ζω σε ενα διαμερισμα στην Αθηνα μονη μου μεχρι να ερθει η κολλητη μου απο την Κρητη.
"Μαγια δωσε μου την παντοφλα μου αλλιως θα μπεις τιμωρια!" Αχ!Σαν την μανα μου εκανα τωρα!Η Μαγια ηρθε κοντα μου και μου αφησε την παντοφλα μπροστα στα ποδια μου."Καλο κοριτσι!Παμε να σου βαλω να φας"Πηγαμε στην κουζινα και της εβαλα στο μπολακι της λιγη τροφη.Εφτιαξα ενα καφε και ετοιμαστηκα να παω στη σχολη.Σημερα δεν κανει κρυο γι'αυτο θα φορεσω ενα τζιν σορτς,μια λευκη μπλουζα που με μαυρα γραμματα εγραφε "LIVE YOUR LIFE*" και τα ασπρα σταρακια μου.Εβαλα λιγη μασκαρα κι εφυγα αφηνοντας πισω μου την Μαγια.Στον δρομο ειδα τον φιλο μου τον Νικο με το αυτοκινητο του και σταματησε διπλα μου.
"Ελα μεσα να παμε μαζι στη σχολη" μου ειπε."Μπα μωρε αστο...θα παω με τα ποδια" του ειπα."Μπες μεσα τωρα!" ειπε."Καλα..."
Ετσι μπηκα μεσα και αρχισαμε να μιλαμε."Ποτε θα ερθει η Ξενια απο την Κρητη" (Ξενια ειναι η κολλητη μου) "Μου εχει πει οτι αυτη την εβδομαδα θα ερθει" του απαντησα και του χαρισα ενα χαμογελο.Μου ανταπεδωσε και πηρα το θαρρος να τον ρωτησω:"Ο αδερφος σου ο Αλεξης?Τι κανει?" "Μια χαρα" ειπε λιγο πειραγμενος.Μα καλα τι επαθε?!Τελος παντων...η ωρα περασε γρηγορα και φτασαμε εξω απο την πυλη της σχολης."Σ'ευχαριστω που με πειρες μαζι σου" "Παρακαλω!Πες στον αδερφο μου οτι εγω θα λειπω μεχρι αυριο το πρωι" ειπε και πατησε το γκαζι φευγοντας μακρια μου.Εγω τωρα θα μιλησω στον Αλεξη?!Τον πιο κουκλο της σχολης?!Αποκλειεται!Ναι θα του μιλησεις και θα πεις κι ενα τραγουδι!Σου το ειπε ο αδερφος του και φιλος σου κι αν δεν του το πεις μπορει και να μην σου ξαναμιλησει ο Νικος!
Οπως καταλαβατε αυτη ηταν μια ηλιθια φωνη στο κεφαλι μου που φυτρωνει εκει που δεν την σπερνουν!Και για πες μου κυρια φωνη,τι τραγουδι θες να σου τραγουδησω για να μην μιλησω στον Αλεξη?Μμμμ...για να σκεφτω...να μου πεις το "Δεν ταιριαζετε σου λεω" του Παντελιδη.Αυτο ισχυει για εσενα και τον Αλεξη.Μονο αυτο!Ωραια λοιπον!Δεν ταιριαζετε σου λεω τοσο αντικειμενικα στο λεω...Τι καταλαβες τωρα?!Δεν καταλαβα και πολλα αλλα εσκασα στα γελια!Ενταξει τωρα μπορεις να σκασεις γενικως και να μιλας μονο στα διαγωνισματα για να μου λες απαντησεις?Καλα...αλλα δεν τελειωσαμε εμεις οι δυο!Αντε μωρε χαζη!
YOU ARE READING
Just Friends.
Teen FictionΝεφελη:Ενα 17χρονο κοριτσι που της αρεσουν τα αυτοκινητα,η ταχυτητα,η ενταση και η δραση Αλεξης:Ενας 19χρονος player που δεν μενει ποτε με μονο ενα κοριτσι Αυτα τα δυο ατομα θα γινουν ενα μεσα απο μια απλη συζητηση και εναν κοινο εχθρο.Κανεις δεν ξε...