4

851 73 4
                                    

Ανοιγω την πορτα και βλεπω ενα τελειως μεθυσμενο Νικο να πεφτει πανω μου και να με φιλαει με βια.Καταλαβαινω οτι ειναι ο Νικος και δεν θελει να μου κανει κακο αλλα αν δεν φωναξω τον Αλεξη θα με βιασει κι εγω δεν θα εχω κανει τιποτα γι'αυτο."Αλεξη!Αλεξη γρηγορα!ΒΟΗΘΕΙΑ!" ακουω τις σκαλες που οδηγουν κατευθειαν στο θεαμα μου να ταραζονται απο γρηγορα βηματα."Νεφελη?Τι γινεται εδω???" "Αλεξη παρ'τον απο πανω μου!Ειναι μεθυσμενος και προσπαθει να με βιασει!ΤΥΦΛΟΣ ΕΙΣΑΙ?!" μολις το ακουσε αυτο ετρεξε κοντα μας και εκανε προσπαθιες να ξεκολλησει τον αδερφο του απο πανω μου.Ματαια ομως!Αυτος εκει!Σιγα σιγα αρχισα να χανω τη δυναμη μου που με αυτην αντιστεκομουν οσο μπουρουσα.Ενα φιλι,που μου εκλεισε το στομα εμποδιζοντας με να παιρνω σωστες αναπνοες,με αποτελειωσε κανοντας με να λιποθυμησω.

Οταν ξυπνησα ημουν σε μια αθλια κατασταση.Αλλα ευτυχως αυτη τη φορα ηταν διπλα μου ο Αλεξης και κοιμοταν.Τον κοιταξα στα κλειστα ματακια του και του ειπα ψιθυριστα "Ευχαριστω".Δεν αργησε να ερθει απαντηση ομως...Μολις πηγα να σηκωθω απο το κρεβατι δυο δυνατα χερια με εσφηξαν μεσα σε μια ζεστη αγκαλια που ειχα δημιουργησει γυρω μου. "Παρακαλω!" ακουστηκε η ψιθυριστη φωνη του πισω απο το σβερκο μου και την καυτη του ανασα να χαϊδευει απαλα την περιοχη κατω απο το αυτι μου.Εγω ανατριχιασα ολοκληρη.Αρχισε να μου αφηνει μικρα φιλια στον λαιμο κι εγω προσπαθουσα να σκηψω προς την αλλη μερια για να εχει περισσοτερη προσβαση.Ξαφνικα ομως σταματησε με αποτελεσμα να αφησω ενα μουγκριτο θυμου.Σηκωθηκα αποτομα απο το κρεβατι του και πηγα προς την πορτα. "Που πας?" ακουστηκε η φωνη του πισω μου. "Παω να δω αν ειναι καλα ο αδερφος σου και να ετοιμαστω γιατι εχουμε μαθημα." "Μην πας στον Νικο" μου ειπε. "Γιατι?Εγω θα παω!" του ειπα και κοπανησα την πορτα πισω μου.Πηγα να ετοιμαστω.Βουρτσισα τα δοντια μου και επλυνα το προσωπο μου.Εβγαλα απο μια τσαντα τα ρουχα που ειχα αρπαξει απο το κρεβατι μου εχθες το βραδυ κι αρχισα να τα φοραω.Στη συνεχεια χτενισα τα μακρια καστανοξανθα μαλλια μου με μια χτενα που βρηκα εκει και τα αφησα ελευθερα.Εβαλα λιγο αρωμα που ειχα στην τσαντα μου και ημουν ετοιμη.

Κατευθυνθηκα στο δωματιο του Νικου ο οποιος εχθες μου ειχε επιτεθει.Ανοιξα την πορτα και τον ειδα να κοιμαται.Δεν ηταν και τοσο πρωτοτυπο αυτο που ειδα επειδη ειχαμε κοιμηθει και μαζι μια μερα στα γενεθλια μου που δεν μπορουσε να παει σπιτι του.Εκατσα στο κρεβατι ωστε να ειμαι κοντα του.Μολις εκατσα τα ματια του αρχισαν να ανοιγουν σιγα σιγα.Πηγα να μιλησω αλλα με σταματησε. "Συγνωμη Νεφελη" μου ειπε. "Νικο το ξερω οτι δεν ηθελες να μου κανεις κακο.Ησουν μεθυσμενος και δεν μπορεσες να σταματησεις τον εαυτο σου να κανει αυτο που ειχε αρχισει." "Ναι ενταξει!Εγω θελω να σε ρωτησω κατι πιο σημαντικο" μου ειπε.Τι σημαντικο θα ηθελε να με ρωτησει ο Νικος? "Πες μου Νικο μου" του ειπα οσο πιο γλυκα μπορουσα. "Εκανες τιποτα με τον αδερφο μου?" ειπε και τα ματια του γεμισαν περιεργεια. "Οχι Νικο μου" του ειπα καθησυχαστικα και συνεχισα "δεν καναμε τιποτα.Δεν θα κοιμομουν καν στο σπιτι σου,ουτε καν στο ιδιο κρεβατι μαζι του.Απλως βαλαμε ενα στοιχημα και εχασα." "Ενταξει" μου ειπε και σηκωθηκε.Πηγε στο ντουλαπι του και βρηκε τι ρουχα θα φορεσει.Σηκωθηκα για να φυγω αλλα η φωνη του με σταματησε. "Κατσε Νεφελη κατω!Δεν ειναι η πρωτη φορα που θα με δεις χωρις ρουχα." Ααααααα!Το χοντραινει το θεμα.Αλλα εγω θα κατσω για το πεισμα του αλλου που μου ειπε να μην ερθω σε αυτο το δωματιο! "Ενταξει Νικο μου!" του ειπα και επεστρεψα στη θεση μου.Εβγαλε την μπλουζα του αποκαλυπτοντας τους κοιλιακους του.Μμμμμ...εχει αρχισει γυμναστηριο!Εγω να εχω μεινει να κοιταω τους κοιλιακους του κι αυτος να με βλεπει και να εχει ενα χαζο χαμογελο!Δεν παμε καλα!Βαζει μια μπλουζα με αποτελεσμα να καλυπτουν οι κοιλιακοι του απο υφασμα.Παμε τωρα στο κατω μερος.Αφαιρεσε το τζιν που φορουσε εχθες και πηγε να κατεβασει το μποξερακι οταν εγω γυρισα απο την αλλη μερια. "Τι επαθες?" μου ειπε κι αρχισε να γελα. "Δεν θελω να δω το θεαμα που μολις πας να παρουσιασεις!Γι'αυτο φορεσε γρηγορα το μποξερακι σου για να γυρισω παλι." του ειπα και υπακουσε. *Μπραβο!Καλο σκυλακι!*  Καλως την!Παραταμε τωρα γιατι δεν εχω ορεξη να σε μιλησω τωρα! *Ε,ναι!Τωρα εχεις αλλη δουλεια!Το βραδυ με τον εναν τη μερα με τον αλλο!*  Σκασε!

"Νεφελη?Ελα!Ετοιμος ειμαι!" ειπε ο Νικος και γυρισα προς το μερος του. "Ωραια παμε να δουμε αν ειναι ετοιμος ο αδερφος σου" του ειπα.Εγνεψε καταφατικα και ηρθε κοντα μου βαζοντας το ενα του χερι γυρω απο τους ωμους μου.Ετσι μπηκαμε μεσα στο δωματιο του Αλεξη.Μολις μας ειδε μαζι πηρε ενα κοκκινο χρωμα."Αντε παμε!" του ειπα και σηκωθηκε απο το κρεβατι.Με βαρυ βηματισμο ηρθε κοντα μας και με επιασε κι αυτος ακριβως οπως και ο αδερφος του. "Τι λετε παιδια?Να χορεψουμε συρτακι? ειπα εγω.Αμεσως με αφησαν και οι δυο.Αυτο με πειραξε λιγο γιατι ηθελα να με κρατα τουλαχιστον ο ενας. *Εισαι αχαρηστη!*

Κατεβηκαμε κατω και ενας καινουριος καυγας αρχισε!Ναι!Μαλωναν για το ποιος θα με παρει μαζι του στο αυτοκινητο.Σαν μικρα παιδια κανουν!Τελικα αποφασισα να παω με το αυτοκινητο του Αλεξη για να δω τι θα κανει η Ναντια μολις μας δει μαζι.Το ξερω ειμαι πολυ σατανικη!

Οταν φτασαμε πισω απο τη σχολη,εκει που παρκαρει συνηθως ο Αλεξης το αυτοκινητο του,ηρθε ο Νικος και μου ανοιξε την πορτα.Κατεβηκα σε στιλ ντιβας και μας επιασαν τα γελια!Μολις μπηκαμε μεσα με σταματησε η κολλητη της Ναντιας,η Ρανια,μια κοπελα με μαυρα μαλλια που ειχαν ροζ ανταυγειες και μαυρα ματια.Με τραβηξε απο το μπρατσο και χαρισε ενα γλυκο χαμογελο στα δυο αγορια που πριν δυο δευτερολεπτα με συνοδευαν.

"Τι θελεις παλι με το αγορι της Ναντιας???" μου ειπε.Βρε ενα κολλημα κι αυτη! "Ο Αλεξης δεν ειναι το αγορι της Ναντιας γαμωτο!Της εχει πει ενα εκατομμυριο φορες οτι δεν την θελει!" Ξαφνικα εμφανιζεται η Ναντια μεσα απο εναν θαμνο και με πιανει απο τα μαλλια. "Αν ξαναπλησιασεις το αγορι μου,θα σε κανω να μην μπορεις να μιλησεις!" "Σε φοβηθηκα παρα πολυ!" της ειπα και της εδωσα μια μπουνια στη μυτη.Απο το πουθενα εμφανιστηκε για αλλη μια φορα ο Αλεξης αλλα αυτη τη φορα με τον αδερφο του. "Σου ειπα να μην ξαναπειραξεις την Νεφελη!" ειπε ο Αλεξης."Αν ξαναπειραξεις την Νεφελη θα σε γαμησουν οι 300!" ειπε ο Νικος.Της εδωσε ο καθενας απο ενα χστουκι και φυγαμε!Μπηκαμε στην ταξη οι τρεις μας. "Νεφελη,Αλεξης και Νικος,στο γραφειο του διευθυντη!" ειπε και μας εδειξε εναν εναν.Καθως βγαιναμε απο την αιθουσα κοιταξα την Ναντια που γελουσε...Το καριολακι πηγε στον διευθυντη

*Hey!Ετοιμο το κεφαλαιο τεσσερα!Ειναι μικρο το ξερω αλλα...δεν μπορω να κανω μεγαλυτερα.Τελος παντων!Ελπιζω να σας αρεσουν!Η Ναντια πηγε στον διευθυντη!Πολυ ωριμο για την ηλικια της ε?!Στο επομενο κεφαλαιο θα δουμε τι θα γινει στο γραφειο με την Νεφελη,τον Αλεξη και το Νικο.*Ενημερωνω οτι δεν θα ξαναγραψω ποτε θα ειναι το επομενο

*Σημειωση για τον κολλητη μου, mairybb: Προσεχε τι στοιχηματα βαζεις...δεν εισαι παντα τυχερη!*

Pic:Ασχετη!Ξανα!

*Vote&Comment*

*Kisses*

Just Friends.Where stories live. Discover now