14

490 43 0
                                    

"Ολα καλα Τασο?" ειπε στον αντρα που βρησκεται μπροστα μας.Ο μηχανηκος-Τασος κοιταξε το αυτοκινητο."Ολα καλα νομιζω.Οι κοπελες?" ειπε και εδειξε εμενα και την Ξενια."Η Νεφελη ειναι η κοπελα μου και η Ξενια η κολλητη της" ειπε και με αγκαλιασε.Η Ξενια με κοιταξε με απορια αλλα της ψυθιρισα οτι θα της πω αργοτερα."Ουαου Αλεξη!Πραγματικα εχει τελειωσει η Ελεαννα για σενα!Δεν το πιστευω!" ειπε και ηταν εμφανες οτι δεν το πιστευε.Κοιταξα τον Αλεξη με το βλεμα 'Μετα θελω εξηγησεις'.Ο Τασος μας κοιταξε,μια εμενα,μια τον Αλεξη και μια στο κενο.Οταν κοιταξε το κενο ομως τα ματια του γουρλωσαν.Αμεσως γυρισαμε και οι τρεις για να δουμε τι ειδε ο Τασος.

Η Ελεαννα πηγαινε προς το αυτο κινητο του αντιπαλου.Μεσα απο το αυτοκινητο βγηκε ο Νικος.ΒΓΗΚΕ Ο ΝΙΚΟΣ??!

"Αλεξη ο Νικος ειναι ο αντιπαλος σου?!" ειπα στον Αλεξη."Ωωωω ναι!Θα φαει τη σκονη μου!" μου ειπε.

Η Ελεαννα πηγε στον Νικο,τον επιασε απο το γιακα του μπουφαν,τον τραβηξε και τον φιλησε.Πραγματικα αηδιασα!Αμαν ρε Νικο!Με την Ελεαννα!Δεν ειναι δυνατον!Παω εκει!

Ενα χερι με επιασε.Γυρισα και ειδα τον Αλεξη."Μην πας εκει!" μου ειπε.Τον αφησα και πηγα στο Νικο.

"Hey Νεφελη!" μου ειπε ο Νικος οταν τελειωσε το φιλι του με την Ελεαννα."Τι θελεις εδω Νεφελη?" ειπε η Ελεαννα."Γεια σου και σε εσενα Ελλη!" της ειπα και χαμογελασα."Σου εχω πει να μην με λες ετσι!" ειπε και μου επιασε τα μαλλια."Αφησε τον Νικο ησυχο!Δεν σου αξιζει!" της φωναξα καθως τριχες των μαλλιων μου εμεναν στα χερια της.Ο Αλεξης ηρθε για να μας χωρισει.Επιασε τον καρπο της Ελεαννας και την εσφιξε για να με αφησει.Οταν με αφησε της εδωσε ενα χαστουκι και ο Νικος ορμηξε στο αδερφο του."Τι κανεις Νικο?!Ξερεις τι ειναι αυτη!Παρατα την!" του ελεγε ο Αλεξης."Τι σε νοιαζει!Εμενα με εχετε για ηλιθιο!Πηρες την Νεφελη!Τι την θες την Ελεαννα?Τωρα ειμαι μαζι της αφου μου πηρες την Νεφελη!" του φωναζε ο Νικος ενω ηταν πανω στην πλατη του Αλεξη και του εριχνε μπουνιες.

Ετρεξα κοντα στον Νικο και τον χαϊδεψα λιγο στην πλατη.Αμεσως ηρεμησε και κατεβηκε απο τον Αλεξη.Με αγκαλιασε και αρχισε να κλαιει στην αγκαλια μου.Ειχα να τον δω ετσι απο τοτε που τον παρατησε η προην του,η Μαριλια.

"Γιατι δεν μου το ειπες?" του ειπα και τωρα με κοιτουσε."Νεφελη,δεν ηταν τοσο ευκολο!Με εβλεπες μονο σαν κολλητο σου.Και τωρα εισαι με τον αδερφο μου!" μου ειπε και ενιωσα ασχημα."Νικο και επρεπε να τα φτιαξεις με την Ελεαννα?" του ειπα με νευρα."Συγνωμη..." ειπε και εσκυψε.Του σηκωσα το κεφαλι και ηταν κοκκινος απο ντροπη."Νικο...δεν μπορω να σκεφτω τη ζωη μου χωρις εσενα.Αλλα πρεπει να καταλαβεις οτι ειμαι με τον αδερφο σου και οτι δεν θα εκανα σχεση με τον κολλητο μου που μου εχει σταθει σε τοσες στιγμες της ζωης μου.Πρεπει να προχωρησεις,να αγαπησεις καποια πραγματικα και να κανει κι αυτη το ιδιο.Θελω να σε δω ευτυχισμενο." του ειπα προσπαθοντας να τον κανω να νιωσει καλυτερα."Ποτε δεν θα σε ξεχασω Νεφελη.Θα κανω αυτο που ειπες αλλα παντα θα εισαι πρωτη στην καρδια μου." ειπε και με αγκαλιασε.

Just Friends.Where stories live. Discover now