Επιστρεψαμε σπιτι γυρω στις 10 το βραδυ.Ηταν τοσο γλυκο αυτο που εκανε!Πως μπορεσα να το ξεχασω;!Πηγαμε στο δωματιο και αλλαξαμε.Πηγα να φορεσω το κοντο σορτσακι της πιτζαμας μου ομως με σταματησε."Τι κανεις κοπελα μου;!" ειπε σαν να εκανα κατι αδιανοητο."Φοραω την πιτζαμα μου;" απαντησα με ερωτηση που ξερω οτι του σπαει τα νευρα αυτο."Δεν θα κοιμηθεις τωρα!" ειπε απλα αγνοωντας την απαντηση μου."Γιατι παρακαλω;;" ειπα."Θα παμε σε ενα μπαρ που ειναι Dj ενας παλιος φιλος" λεει."Οκ!" φωναξα ενθουσιασμενη και αρχισα να χοροπηδαω.Με επιασε απο τους ωμους και με σταματησε.
Πηγα στην ντουλαπα μου και την ανοιξα.Δεν θελω να βαλω τιποτα 'επισημο' για μπαρ...Ενα τζιν σορτσακι,καυτο που αφηνε σε μερικη θεα τα οπισθια μου (τι λεω θεε μου;!) και τονιζε τους γοφους μου ηταν οτι πρεπει.Μια μπλουζα που γραφει "Where's The Food (WTF) ζωσμενη μεσα απο το σορτσακι και τα μαυρα μποτακια μου.Τα μαλλια μου,που εχουν μακρυνει παρα πολυ,τα κανω εναν ψηλο ατιμελιτο κοτσο.Μακιγιαζ οχι πολυ,εβαλα μολυβι μαυρο,μασκαρα και κοκκινο κραγιον.Κατεβαινω κατω για να ψαξω το τζιν γιλεκο μου.
Που το αφησα....που το αφησα...."Αλεξξξ μουυυυ!Κατεβααα λιγοοοο!" φωναξα.Κατεβηκε κατω κι εμεινε."Εισαι τρελη κοπελα μου;!Ειναι μηνας Δεκεμβρης κι εσυ φορας καυτο σορτσακι και αμανικο;!" αρχισε να φωναζει."ΑΛΕΞΗ!" φωναξα."Τι;!" φωναξε επισης."ΣΚΑΣΕ!" ειπα."Δεν κρυωνω!" συνεχισα."Δεν θα φορεσεις αυτα!" ειπε ηρεμα."Ναι!Αυτα θα φορεσω!Προμπλεμ;!" ειπα και χτυπησα το μποτακι μου στο πατωμα."Ναι!Ολα τα λιγουρια θα σε κοιτανε και δεν θελω!" ειπε και κολλησε πανω μου."Δεν πειραζει!" ειπα και κολλησα πιο πολυ πανω του."Θα 'πρεπε να χαιρεσαι που εχεις μια τοσο ομορφη κοπελα!" ειπα περιφανα και ξεκολλησα απο πανω του."Εισαι ψωνιο!" ειπε και γελασε.Μ'αρεσει να τον βλεπω να γελα!Ειναι τοσο ομορφος!" "Τεσπα μπέϊ εχεις δει πουθενα το γιλεκο μου το τζιν;" συνεχισα."Ναι!Εκει ειναι!Μα καλα γκαβο εισαι;!" ειπε και μου εδειξε το καναπε.Ηταν πεταμενο στη γωνια.Εβγαλα τη γλωσσα μου στου Αλεξη και το φορεσα.
Πηγαμε στο μπαρ και η μουσικη ηταν δυνατη.Μπηκαμε μεσα.Ο Dj-φιλος του Αλεξη μας ειδε κι εκανε σημα στον Αλεξη να παμε εκει κοντα.Εβαλε ενα γρηγορο κομματι και κατεβηκε απο τις κονσολες για λιγο.Πλησιασαμε εκει."Hey μπρο!" λεει ο dj και κανουν εναν απο τους χαρακτηριστικους χαιρετησμους των αγοριων με τον Αλεξη."Παει πολυς καιρος απο την τελευταια φορα που ηρθες Ελλαδα ρε!Μας ξεχασες!" ειπε ο Αλεξης.Αρα δεν ειναι απο την Ελλαδα ή μαλλον δεν μενει εδω.Σκουντηξα λιγο τον Αλεξη και με πηρε αγκαλια."Μαν μου,ποια ειναι η κοπελια;" λεει ο dj."Ειναι η Νεφελη,Νεφελη αυτος ειναι ο Γιωργος ή George οπως τον λενε στην Αμερικη..." ειπε ο Αλεξης."Ωστε απο Αμερικη μας ερχεσαι!" λεω με θαυμασμο γιατι παντα ηθελα να παω στην Αμερικη."Ναι,με τον Αλεξ ημασταν μαζι στο γυμνασιο και στο λυκειο" ειπε ομως μας αφησε για να παει να αλλαξει κομματι στις κονσολες.
YOU ARE READING
Just Friends.
Teen FictionΝεφελη:Ενα 17χρονο κοριτσι που της αρεσουν τα αυτοκινητα,η ταχυτητα,η ενταση και η δραση Αλεξης:Ενας 19χρονος player που δεν μενει ποτε με μονο ενα κοριτσι Αυτα τα δυο ατομα θα γινουν ενα μεσα απο μια απλη συζητηση και εναν κοινο εχθρο.Κανεις δεν ξε...