Αλεξης's pov
Φορεσα το τζιν μου και μια μαυρη μπλουζα και πηγα να παρω το Νικο.Μολις εφτασαστο σπιτι του τον ειδα που με περιμενε εξω.Ηρθε κοντα στο αυτοκινητο και μπηκε μεσα."Λοιπον?" ειπε."Πρεπει να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα με τη Σονια!" ειπα εγω και στο μυαλο μου ηρθε το σημειωμα που ηταν στο ψυγειο."Οκ παμε" ειπε.
Σε λιγο φτανουμε.Ειμαστε ενα στενο πριν απο το σπιτι της.Σταματαω το αυτοκινητο."Τι συμβαινει?" μου λεει ο Νικος."Κι αν κανει κατι χειροτερο στη Νεφελη και στο παιδι?" λεω."Αν παμε μπορει και να βγαλουμε καποια ακρη" λεει.
Φτασαμε.Κατεβαινουμε απο το αμαξι και παμε στην πορτα.Εμεις δεν εχουμε ερθει ποτε ξανα σε αυτο το σπιτι.Πριν χτυπησουμε το κουδουνι η πορτα ανοιξε.Μια φωνη ακουστηκε και ελεγε: "Περαστε...Σας περιμενα...".Μπηκαμε μεσα.Ανεβηκαμε μια σκαλα και φτασαμε σε ενα δωματιο που απο μεσα εβγαινε φως.Ανοιξα την πορτα και αντικρισα τη Σονια να καθεται σε μια καρεκλα μπροστα απο μικρες τηλεορασεις.Οι τηλεορασεις ηταν κλειστες.Η Σονια πατησε ενα κουμπι και ανοιξαν ολες αποτομα.Δειχνουν ολες το σπιτι μου.Εκανα υπομονη και περιμενα εξηγησεις.
"Σονια!" ειπα ξερα."Αλεξη!Νικο!Εχουμε να τα πουμε παρα πολυ καιρο!Και εχουμε πολλα να πουμε..." μας ειπε."Καθηστε" ειπε και εδειξε δυο καρεκλες."Λοιπον?" λεω εγω και κοιταζω την τηλεοραση του δωματιου μας οπου βρισκεται η Νεφελη."Λοιπον Αλεξη,εμαθα οτι προκειται να γινεις πατερας!" ειπε."Γιατι με κυνηγας?" ειπα εγω.Κατεβασε το κεφαλι της."Νομιζω ηρθε η ωρα να σας πω την αληθεια για μενα" ειπε και ο Νικος της εκανε νοημα να συνεχισει."Ποτε δεν μπορεσα να κανω παιδια.Αγαπησα τον πατερα σας και οταν βρηκα την ευκαιρια τον διεκδικησα.Φυσικα μετα τον θανατο της μητερας σας.Σας αγαπησα σαν παιδια μου.Ο Νικος με εχει συμπαθησει και το εδειχνε.Εσυ Αλεξη ομως ποτε δεν με αγαπησες σαν δευτερη μαμα σου.Ξερω οτι η μητερα σου ειχε πεθανει και δεν ηταν ευκολο για σενα.Ολο αυτο τον καιρο δεν σε κυνηγουσα ακριβως.Απλα ηθελα να ειμαι και εγω μια απο αυτες που αγαπας αλλα με διαφορετικο τροπο.Δεν σε αφησα να κανεις σχεση με την Ελεαννα γιατι ηθελα να νοιωσω την αγαπη σου,να ξερω οτι με θεωρεις μαμα σου.Ποτε δεν ειχα σκοπο να πειραξω την Νεφελη!Ειδικα μετα που εμεινε εγκυος.Απλα ηθελα να ξερω οτι θα ειμαι σαν γιαγια του παιδιου σου αλλα πανω απ'ολα να σου σταθω σαν κανονικη μαμα.Εσυ ομως παντα με εβλεπες σαν κατι κακο,σατανικο!Πιστευες οτι ειχα κακες προθεσεις.Οχι!Δωσε μου μια ευκαιρια σε παρακαλω!" ειπε κι εγω ειχα μεινει να την κοιταω με ανοιχτο στομα.
YOU ARE READING
Just Friends.
Teen FictionΝεφελη:Ενα 17χρονο κοριτσι που της αρεσουν τα αυτοκινητα,η ταχυτητα,η ενταση και η δραση Αλεξης:Ενας 19χρονος player που δεν μενει ποτε με μονο ενα κοριτσι Αυτα τα δυο ατομα θα γινουν ενα μεσα απο μια απλη συζητηση και εναν κοινο εχθρο.Κανεις δεν ξε...