"Οχι Αλεξη!Αφησε τον!Ηρεμησε!" προσπαθησα να τον σταματησω."Νεφελη!Οχι!Δεν θα το ανεχτω αυτο!" ειπε και σηκωθηκε.Μαζι του ακολουθησαν και τα τρια αγορια,ο Δημητρης,ο Παυλος και ο Νικος.Η Ειρηνη,η Κατερινα και η Ξενια ηρθαν γυρω μου."Ολα θα πανε καλα!" μου ειπε η Κατερινα."Ηρεμησε γιατι θα παθεις τιποτα!" ειπε η Ξενια."Αφηστε με!" φωναξα.
Αλεξης's pov
Οταν τον πλησιαζαμε,ο Παυλος με σταματησε."Τον λενε Γιωργο.Εχει φαει ξυλο κι απο μενα...μην ανησυχεις ειναι ευκολος" μου ειπε."Παμε" ειπα.Φτασαμε κοντα του.Ηταν μαζι με αλλα δυο φλωρακια.
Τον εσπρωξα με δυναμη κι επεσε απο εκει που καθοταν."Πας καλα παιδακι μου?!" ειπε και γυρισε να με κοιταξει.Του εριξα μια μπουνια στη μουρη και η μυτη του ανοιξε."Βρε βρε...τωρα καταλαβα ποιος εισαι!" ειπε και γελασε ειρωνικα ενω σκουπισε λιγο αιμα με το χερι του."Αυτο το τσουλακι σε εβαλε να με δειρεις?" ειπε κι εδειξε την Νεφελη."Τι ειπες ρε μπασταρδο?!" του φωναξα και τον εριξα κατω.Ανεβηκα απο πανω του και του εριχνα μπουνια στα μουτρα και στην κοιλια.Τα φλωρακια οι φιλοι του προσπαθησαν να με παρουν απο πανω του αλλα ο Παυλος,ο αδερφος μου και ο Δημητρης τους σταματησαν."Μαλακα!Αν ξανα πλησιασεις τη γυναικα μου θα σε γαμησω αναποδα!Πουστη!" ειπα και με το επομενο χτυπημα του ξαιματωσα και τα χειλη του.
Σε λιγο οι φιλοι μου με επιασαν γιατι τον ειχα αφησει πλεον αναισθητο.
Γυρισαμε πισω στα κοριτσια.
Νεφελη's pov
"Τι του εκανες?!" φωναξα στον Αλεξη."Αυτο που του επρεπε!" ειπε."Ευχαριστω" ειπα.Κανεις δεν περιμενε να πω κατι τετοιο..."Κανεις δεν θα πειραζει τη γυναικα μου!" "Οπα φορα που πηρες!" ειπε ο Δημητρης."Μητσαρα βγαλε το σκασμο!" του φωναξε ο Αλεξης "Εγινε!Τι λεει,θα παμε το απογευμα για κανενα καφε?" ειπε."Παιδια οχι!Θα παμε να κανουμε εξετασεις για το μωρο" μπηκα στη μεση."Θελετε να παμε το βραδυ για ποτο τοτε?" "Δεν ξερω θα το κανονισουμε αργοτερα" "Κομπλε"
Ο ηχος του σπαστικου κουδουνιου ακουστηκε.Σηκωθηκαμε και ο καθενας πηγε στην ταξη του.Ο Αλεξης με πηγε μεχρι την πορτα,μιας και η Ξενια εφυγε νωριτερα.
"Τα λεμε ψυχη μου" μου ειπε και εσκυψε.Σηκωθηκα λιγο και φιληθηκαμε."Σ'αγαπω" ειπα και μπηκα μεσα.
*Δυο ωρες αργοτερα*
Επιετλους σπιτι!Ανοιξαμε την πορτα και μπηκαμε μεσα."Μωλοο μου πειναωω!" ειπα."Θες να παραγγειλουμε σουβλακια?" μου ειπε."Μμμμ...σιγουραα!!" ειπα σαν μαγεμενη.Επιασε το κινητο και παραγγειλε τα σουβλακια.Ενα τεταρτο μετα το κουδουνι ακουστηκε.
YOU ARE READING
Just Friends.
Teen FictionΝεφελη:Ενα 17χρονο κοριτσι που της αρεσουν τα αυτοκινητα,η ταχυτητα,η ενταση και η δραση Αλεξης:Ενας 19χρονος player που δεν μενει ποτε με μονο ενα κοριτσι Αυτα τα δυο ατομα θα γινουν ενα μεσα απο μια απλη συζητηση και εναν κοινο εχθρο.Κανεις δεν ξε...