13

574 49 2
                                    

Νεφελη's pov

Ειμαι πολυ χαρουμενη που τωρα ειμαστε μαζι αλλα θελω να μεινει για λιγο μεταξυ μας.Μπορει ομως να θυμωσει αν του το πω.Δεν γινεται ομως!Θα του το πω

"Αλεξη δεν θελω να το πουμε ακομα στα παιδια" του ειπα και τον κοιταξα."Μα...ενταξει!Επειδη εισαι εσυ ομως!" μου ειπε και με πηρε αγκαλια."Σ'αγαπω" ειπα ψυθιριστα."Κι εγω" μου ειπε.Πως με ακουσε καλε?!Τελος παντων...

"Παμε στο δωματιο?" μου ειπε με ενα πονηρο χαμογελο."Παμε" του ειπα και με ανεβασε πανω του.Πηγαμε πανω και εκλεισε με το ποδι του την πορτα.Ειχα σκαρφαλωσει πανω του.Με ακουμπησε στο κρεβατι,ηρθε διπλα μου και ξαπλωσε.Ανεβηκα πανω του και αρχισα να του αφηνω φιλια.....

↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭↭

Κοιμηθηκε διπλα μου.Πλεον δεν ντρεπομαι οταν ειμαι γυμνη μπροστα του.Τον παρατηρω εδω και ωρα.Αναρωτιεμαι πως θα γινοταν ενα παιδι αν κανουμε καποτε.Αν παρει απο αυτον θα ειναι σκετο κουκλακι.Αλλα δεν θελω να σκεφτομαι για παιδι απο τωρα.Τα ματια μου αρχισαν να βαραινουν και να κλεινουν σιγα-σιγα μεχρι που κοιμηθηκα,διπλα απο τον αγγελο της ζωης μου.

Ξυπνησα και αυτος ειχε σηκωθει και μιλουσε στο τηλεφωνο.Ακουσα λιγα απο το τελος:

-Ενταξει θα ερθουμε σε δυο ωρες.
-?
-Ναι ενταξει.Να παρω το δικο μου αυτοκινητο ή του αδερφου ή θα μου δωσετε απο εκει?
-?
-Ενταξει λοιπον,εκει σε δυο ωρες.

Ηταν αυτα που ακουσα.

"Αλεξη τι εγινε?" του ειπα ενω ημουν ηρεμη επειδη ειχα το προαισθημα οτι δεν ηταν κατι κακο."Θυμασαι που σου ελεγα οτι παω σε αγωνες?" μου ειπε και πηγαινε να φορεσει το μποξερακι του."Ναι" του ειπα και συνεχισα να τον κοιταω."Λοιπον,μετα απο καιρο εχω αγωνα.Θα παμε ολοι μαζι και μετα θα παμε σε ενα μπαρ για να γιορτασουμε τη νικη μου μετα απο τοσο καιρο" μου ειπε με ενα τεραστιο χαμογελο στα χειλη του.Ποσο θα 'θελα να φιλησω αυτα τα χειλη!Συγκεντρωσου Νεφελη! Ενταξει."Και πως εισαι τοσο σιγουρος οτι θα νικησεις?" του ειπα και τον κοιταξα."Ποσο πας στοιχημα οτι θα νικησω?" μου λεει."Αν νικησεις θα κανω οτι θες,εντως οριων φυσικα!Αν χασεις......θα σε κανω οτι θελω!" του ειπα και ενα σατανικο χαμογελο εμφανιστηκε στη μουρη μου."Συμφωνοι!" ειπε και μου εδωσε το χερι του.Του εδωσα το δικο μου και αντι να κανουμε τη γνωστη χειραψια για να δειξουμε οτι συμφωνουμε με τραβηξε και με φιλησε.Δεν ηθελα να τελειωσει ποτε!

Σταματησε το φιλι μας και σηκωθηκε με μια αποτομη κινηση."Αντε παμε γρηγορα,εχουμε μονο μιαμιση ωρα για να ετοιμαστουμε" μου ειπε."Ενταξει!Μηπως θες να πας σπιτι σου να ετοιμαστεις ή δεν χρειαζεσαι κατι ιδιατερο?" τον ρωτησα."Παω γιατι πρεπει να παω και στην πιστα μου πισω απο το σπιτι για να κανω μια βολτα για ζεσταμα" ειπε και μου χαρισε ενα γλυκο χαμογελο."Θα τα πουμε" του ειπα και εφυγε.Πηγα μπροστα στην ντουλαπα μου και την ανοιξα.Τι να φορεσω τωρα?Τι ειναι καταλληλο για εναν αγωνα?Πεταξα ολα μου τα ρουχα εξω και αρχισα να τα κοιταω.Μετα απο λιγα λεπτα βρηκα τα ρουχα που θα βαλω.Ενα τζιν σωληνα και το αγαπημενο μου πουκαμισο,δεμενο λιγο πιο πανω απο τον αφαλο.Παπουτσια θα βαλω τις μαυρες μου πλατφορμες.Μπηκα στο μπανιο και εκανα ενα ντους για να χαλαρωσω απο τα χθεσινα...σκεφτηκα και ενα χαμογελο σχηματιστηκε στο προσωπο μου.Βγηκα εξω και ειχα μονο μια πετσετα γυρω μου.Πηγα στην ντουλαπα ξανα οταν ακουσα την εξωπορτα του σπιτιου να ανοιγει και μετα να κλεινει."ΕΛΑ ΠΑΝΩ ΞΕΝΙΑΑΑ!" φωναξα για να με ακουσει.Και τωρα θα ρωτατε που ξερω οτι ειναι η Ξενια.Λοιπον μονο αυτη εχει αντικλειδι του σπιτιου μου,αρα ποιος αλλος θα μπορουσε να ειναι.Αφησα την πετσετα να πεσει.Η πορτα ανοιξε και μεσα μπηκε ο Νικος."ΑΑΑΑΑΑΑ!Τι κανεις εδω?!" του ειπα ενω προσπαθουσα να ξαναστερεωσω πανω μου την πετσετα."Η Ξενια ειχε ξεχασει εδω την τσαντα της και μου εδωσε τα κλειδια για να την παρω" ειπε και πηγε στο κρεβατι για να παρει την τσαντα."Νεφελη τι ειναι αυτο?" τον ακουσα να λεει."Ποιο αυτ.." πηγα να πω την ωρα που ειδα τι κρατουσε.Ηταν η συσκευασια απο το προφυλακτικο που χρησιμοποιησε ο Αλεξης.Κοκκινησα και κοιταξα κατω."Νεφελη,πες μου οτι δεν εκανες τιποτα με τον αδερφο μου!Πες μου οποιον αλλο θες!Οχι ομως αυτον!" μου ειπε και ειχε γινει κατακοκκινος.Πηρα βαθια ανασα.Του πηρα τη συσκευασια απο τα χερια και την πεταξα στον καδο."Οχι" του ειπα.Φυσικα δεν με πιστεψε.Πηρε την τσαντα της Ξενιας κι εφυγε.

Ανασηκωσα τους ομως μου και ξανακατεβασα την πετσετα για να ντυθω.Φορεσα τα εσωρουχα οταν η πορτα του δωματιου μου ανοιξε ξανα.Αμαν πια!Αυτη τη φορα ηταν ο Αλεξης.Φορουσε ενα ασπρο μπλουζακι,ενα τζιν και το δερματινο μπουφαν του.Απορρω πως δεν εχει σκασει με τετοια ζεστη!"Ηρθες!" ειπα και ετρεξα να τον αγκαλιασω."Συμβαινει κατι?" μου ειπε και κοιταξε την πορτα."Οχι!" "Νεφελη!Τι ηθελε ο αδερφος μου?" ειπε και κοιταξε που φορουσα μονο τα εσωρουχα."Τιποτα!" ειπα και πηγα να τον αγκαλιασω ξανα.Με απομακρυνε."Δεν σε πιστευω!" ειπε και εφυγε.Δακρυα εκαναν την εμφανιση τους."ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΑΛΕΞΗΗΗ!Σ'ΑΓΑΠΩ!ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩΩΩ!" φωναξα και το κλαμα μου δυναμωσε οταν θυμηθηκα οτι ο Νικος ειχε δει το χαρτακι απο το προφυλακτικο.

Η πορτα ανοιξε και μπηκε μεσα ο Αλεξης.Ηρθε κατω που καθομουν και με πηρε αγκαλια."Κι εγω σ'αγαπω!" μου ειπε και πηγε να μου δωσει ενα φιλι.Τραβηχτηκα λιγο και αυτος με γαργαλησε.Κουνηθηκα προς το μερος του και βρηκε την ευκαιρια να με φιλησει."Αυτα τα ματια μου εχουν κανει μαγια!Τι μου εχεις κανει Νεφελακι μου?!" ειπε και με ξαναφιλησε."Την ιδια ερωτηση κανω κι εγω.Τι μου εχεις κανει Αλεξη?!" "Οτι θελω να σου κανω και τωρα αλλα δεν εχουμε χρονο" ειπε με ενα πονηρο βλεμα.Του εσφηξα τα μαγουλα και του ειπα να πει κατω να με περιμενει.Οταν εφυγε ντυθηκα,φορεσα τα παπουτσια και εκανα τα μαλλια μου ελαφριες μπλουκλες.Εκανα ενα απλο μακιγιαζ με μασκαρα και το ροζ κραγιον μου και κατεβηκα κατω.Οταν με ειδε ο Αλεξης εμεινε να με κοιτα με ανοιχτο στομα."Παμε?" του λεω."Ν...Ναι!" ειπε και πηγαμε στο γκαραζ μου."Που ειναι η M3 καλε?!" του ειπα."Θα παμε με αυτο γιατι θα αγωνιστω με την M3 και ειναι στην πιστα τωρα" "Οκ παμε"

Μπηκα μεσα στο αμαξι και ξεκινησαμε.Περασαμε απο την Ξενια και την πηραμε."Ο Νικος?" ρωτησα τον Αλεξη."Θα δεις..." μου ειπε ενω τα ματια του ηταν καρφωμενα στον δρομο.Σε λιγα λεπτα ημασταν μπροστα απο τον μηχανικο του Αλεξη που εφτιαχνε το αμαξι του.


Κλειω εδωωω!Βλεπω οτι το βιβλιο εχει πολλα views αλλα πολυ λιγοτερα votes.Χαιρομαι οταν βλεπω ειδοποιησεις απο το wattpad οτι εχετε πατησει το αστερακι.Τελος παντων...παρακαλω ψηφιζετε.Θελω να μου κανετε μια τεραστια χαρη.Διαβαστε το βιβλιο της κολλητης μου MairyLynch,με τιτλο "Σε αγαπω,σε μισω".Ειναι καταπληκτικο!!!

Vote&Comment

Kisses

Just Friends.Where stories live. Discover now