16

512 43 4
                                    

Ο Αλεξης εκλεισε επιτελους το τηλεφωνο!"Αλεξη,αγαπη μου!Για ελα εδω να σου πω δυο λεπτακια!" του φωναξα απο την κουζινα.Μεσα σε δυο λεπτα ηταν μπροστα μου.'Τι εγινε?" μου ειπε."Νομιζω οτι πρεπει να καθαρισουμε το σπιτι σου" ειπα ενω του εδωσα την σκουπα."Δεν θα το κανεις αυτο!" ειπε τρομοκρατημενος."Μολις το εκανα!Σκουπισε εσυ το σπιτι κι εγω παω να κανω μπανιο.Και εχε το νου σου στο φαγητο που ψηνεται" του ειπα και του εδωσα και το φαρασι."Μα θελω να κανουμε μαζι μπανιο!" ειπε και χτυπησε το ποδι του στο πατωμα σαν πενταχρονο."Μωρο μου,θελω να κανω μπανιο!Κανονικο μπανιο!" ειπα."Καλα.Μην κανεις δεκα ωρες ομως!" μου ειπε και τον κοιταξα στιγμιαια.Πηγα κοντα του και του πιεσα τα μαγουλα του προς τα μεσα κανοντας τη φατσα του σαν του ψαριου.Του εδωσα ενα φιλακι και πηγα πανω.

Πηρα δυο πετσετες,μια για το σωμα και μια για τα μαλλια,και μπηκα στο μπανιο.Γεμισα την μπανιερα και βυθιστηκα στο καυτο νερο.Μετα απο μιαση ωρα βγηκα απο το νερο και εκανα κανονικο μπανιο.Τυλιξα την μια πετσετα γυρω απο το σωμα μου και με την αλλη επιασα τα μαλλια μου.Κατεβηκα κατω.

"Ολα καλα εδω?" φωναξα και εμφανιστηκε ο Αλεξης με την σκουπα.Τον ειδα και γελασα στο θεαμα."Αν δεν ησουν εσυ δεν υπηρχε περιπτωση να πιασω σκουπα στα χερια μου.Αλλα εισαι τυχερη!" μου ειπε και πηγα κοντα του.Τον αγκαλιασα και τον κολλησα πανω μου.Του εβγαλα την μπλουζα και την πεταξα στο πατωμα.Πηγε να μου βγαλει την πετσετα αλλα τον σταματησα."Ηρεμα Κυριακου!" του φωναξα και πηγα πισω.Εκατσα εκει και θαυμαζα τους κοιλιακους του."Βλεπεις κατι που σου αρεσει?" μου ειπε και γελασε."Αντε ρε ψωναρα μου!" του ειπα και του πειραξα το μαλλι."Παω να κανω κι εγω μπανιο.Θα σφουγγαρισεις εσυ?" "Ναι πηγαινε" του ειπα και πηγε πανω.

Πηγα στον φουρνο κι εκλεισα το ματι.Επιασα την σφουγγαριστρα και ξεκινησα να καθαριζω.Μολις τελειωσα πηγα πανω για να φορεσω ρουχα.Ναι,ειμαι ακομα με την πετσετα.Ανεβηκα την σκαλα κι ανοιξα αποτομα την πορτα του δωματιου του Αλεξη.Ηταν μεσα και ηταν γυμνος."Καλα θες να μεινω στον τοπο?!Πως μπαινεις ετσι?!" ειπε εμφανως τρομαγμενος."Ενταξει μωρε κι εσυ!" ειπα και πηγα στην ντουλαπα του.Επιασα ενα μποξερακι και μια μπλουζα του και τα φορεσα."Επ!Που πας τα ρουχα μου?" μου ειπε και γυρισα για να μπορω να τον κοιταω."Δεν εχω ρουχα.Παμε σπιτι μου για να παρω κι εγω ρουχα να αλλαξω" του ειπα και πηγα να βγω εξω.Το χερι του ακουμπησε το δικο μου κι αμεσως σταματησα."Νεφελη..." ειπε και τον κοιταξα."Τι εγινε?" του ειπα."Θελω...θελω να μενουμε μαζι!Στο σπιτι μου!" μου ειπε και τον κοιτουσα χωρις να ξερω τι ακριβως πρεπει να πω."Θελεις?" μου ειπε ξανα."Αλεξη...φυσικα θελω!Αλλα ο Νικος?" ειπα."Ο Νικος βρηκε δικο του σπιτι και θα ειμαστε μονοι μας" "Ενταξει λοιπον!" του ειπα και με αγκαλιασε.

Just Friends.Where stories live. Discover now