19

446 35 6
                                    

Πηγαμε στο σπιτι και ξαπλωσα στον καναπε.Ο Αλεξης ηρθε διπλα μου κι εκατσε στο πατωμα.Εβαλε το κεφαλι του στην κοιλια μου για《να ακουσει》υποτειθεται το μωρο."Αγαπη μου τι θελεις να ακουσεις απο τωρα?!Ουτε 3 μηνων δεν ειμαι ακομα!" ειπα εγω και του χαϊδεψα τα μαλλια."Με φτανει που ακουω το χτυπο της καρδιας σου" ειπε και σηκωσε την μπλουζα μου λιγο.Μου αφησε μικρα φιλια στη κοιλια και μετα κατεβασε ξανα την μπλουζα.Σηκωθηκε και εγω του εδωσα ενα φιλι στο στομα.Στο μυαλο μου ηρθε μια μελλοντικη εικονα με το πως θα ειμαστε γονεις εγω και ο Αλεξης.Γελασα λιγο αλλα ακουστηκε."Παλι μονη σου γελας?Να σε παω να σε δει ενας γιατρος?" μου ειπε."Οοοχι μωρο μου!Αν με πας σε γιατρο θα με κλεισουν σε τρελοκομειο γιατι εγω αγορακι μου ειμαι τρελη!" του ψυθιρισα στο αυτι."Δεν θα σε αφησω κοριτσακι μου εγω!Γιατι κι εγω τρελος ειμαι!Τρελος για σενα!" ειπε και ανεβηκε πανω μου.Τριβεται στην περιοχη μου.Ξερω τι θελει."Βρε μωρο μου οχι εδω.Παμε πανω" ειπα παραπονιαρικα."Οτι θελει το κοριτσι μου!" μου ειπε και ανεβηκαμε πανω.

Νικος's pov
(Δεν το περιμενατε εε?Καλα σκαω!)

Η Νεφελη εγκυος.Και το παιδι του Αλεξη."Πολυ ωραια!" λεω αλλα δεν το ακουει κανεις επειδη ειμαι μονος στο σπιτι.Η Ξενια πηρε στραβα το ολο θεμα με το μωρο.Οχι πως εγω το πηρα καλα.Εκεινη τη στιγμη που μας το ειπαν ηθελα να πιασω τον αδερφο μου απο τον λαιμο και του φωναζω "Τι της εκανες μαλακα!".Ομως εμεινα ψυχραιμος...Παρολα αυτα ζωη μου ειναι χαλια:Ο Αδερφος μου γαμησε την Νεφελη και τωρα ειναι εγκυος.Και η Νεφελη ειναι το κοριτσι που μου αρεσει.Δεν μπορω να ζησω εφοσον ξερω πως δεν θα ειναι κοντα μου.Οσο την αγαπουσα δεν μπηκε καμια αλλη στο μυαλο μου.Βασικα μου αρεσει η Βασω αλλα νομιζω οτι εχει κανει κατι με τον αδερφο μου.Και η Ξενια...και η Ξενια αρχιζει να μου αρεσει...μα τι λεω!Βλακειες!

Επιασα ενα ποτηρι και πηγα στο ραφι με τα ποτα.Πηρα το ουισκι και πηγα στον καναπε.Στην αρχη κατεβαζα γρηγορα ποτηρια με ουισκι.Μετα επινα απο το μπουκαλι.Μολις τελειωσε ολο το ποτο πηγα κατω που ειχα τη μηχανη μου.Ανεβηκα πανω κι αρχισα,με προορισμο το σπιτι της Ξενιας.Μετα βιας μπορουσα να οδηγησω μετα απο τοσο ποτο.Σε λιγο ημουν κατω απο την πολυκατοικια που μενει.Αφηνω την μηχανη και μπαινω στο κτηριο.Παω στον οροφο που βρισκεται το διαμερισμα της Ξενιας και χτυπαω το κουδουνι.Η πορτα δεν ανοιγε γι'αυτο δοκιμασα να χτυπησω με τα χερια.Πανω που η πορτα ηταν ετοιμη να πεσει απο τους χτυπους που της εριχνα,εμφανιστηκε μπροστα μου μια Ξενια που προφανως μολις ειχε ξυπνησει.Φορουσε μοναχα μια μπλουζα η οποια ισα που καλυπτε το εσωρουχο της.Ω Θεε μου!

Just Friends.Where stories live. Discover now