25

405 33 6
                                    

Νεφελη's pov

Γυρισαμε στο σπιτι!Επιτελους εφυγα απο αυτο το κτηριο!Ειμαι παλι μαζι με τον Αλεξη μου!Μπηκαμε μεσα.Ο Αλεξης εκλεισε την πορτα και με αγκαλιασε απο πισω."Σ'αγαπω" μου ψυθιρισε και η καυτη ανασα του χαϊδευε τον λαιμο μου.Ακουγα του χτυπους της καρδιας του να χτυπουν ρυθμικα και την καρδια μου να ακολουθει τον ιδιο ρυθμο."Κι εγω!" του ειπα τελικα.Με αφησε και πηγα στην κουζινα.Ανοιξα το ψηγειο.Αδειο!Ανοιξα το πρωτο ντουλαπι,κι αυτο αδειο.Μου εμεινε η ελπιδα οτι θα υπαρχει στο δευτερο ντουλαπι η μερεντα...αλλα τιποτα!

"Μωρο μου πειναω!Θελω κατι γλυκο!" "Βλεπω αρχισαν τα συμπτωματα της εγκυμοσυνης!Χμμ...τι ωρα ειναι?" "7:30 αλλα που κολλαει αυτο?" "Περιμενε εδω!" ειπε κι εφυγε.

Πηγα στο δωματιο μας και ανοιξα την πορτα.Μετανιωσα το καθε δευτερολεπτο,απο τη στιγμη που σκεφτηκα να παω στο δωματιο μεχρι και που μπηκα μεσα.Ειναι αχουρι!Παντου ρουχα πεταμενα,τα παπλωματα στο πατωμα και η καρεκλα του γραφειου στο πατωμα.Με αργες κινησεις πλησιασα το κρεβατι και αρχισα να το φτιαχνω.Σηκωσα τα μαξιλαρια και αντικρισα μπουκαλια απο ουισκι αδεια,μια φωτογραφια με εμενα και τον Αλεξη αγκαλια και ενα μπλουζακι μου που ηταν γεματο απο το αρωμα μου.Ααχ τι του εκανα του ανθρωπου!

Ακουσα το κουδουνι και κατεβηκα κατω,ενω φωναζα 'μισο λεπτο' και 'τωρα ερχομαι'.Ανοιξα την πορτα και μπροστα μου ηταν ο Αλεξης με μια ανθοδεσμη με κοκκινα τριανταφυλλα στη μουρη του.Στα χερια του κρατουσε μια τσαντα που μεσα ειχε ενα κουτι απο ζαχαροπλαστειο.Κατεβασε την ανθοδεσμη κατω."Εκπληξη!" ειπε.

Μπηκε μεσα,αφησε τα πραγματα και εκατσε στον καναπε.Εγω ανοιξα το κουτι."Ντονατς!!" ειπα."Γλυκα για τη γλυκια μου!" "Εισαι βλακαας!!" ειπα και του πεταξα μια μπλουζα που βρηκα στην κουζινα (ναι μεχρι εκει εφτασαν τα ρουχα του!)

Βαλαμε να δουμε το "Woman in black 2" οσο τρωγαμε τα ντονατς.Οταν η ταινια τελειωσε πηγαμε για υπνο.Αυριο ειναι μεγαλη μερα!...

[...]

Ειναι πρωι.Το ξυπνητηρι χτυπαει σαν τρελο!Ξανα σχολειο μετα απο τοσο καιρο!Σηκωθηκα απο το κρεβατι και πηγα στην ντουλαπα μας.Πηρα το ασπρο,σκισμενο τζιν μου κι ενα μαυρο κοντομανικο μπλουζακι.Φορεσα τα μαυρα εσωρουχα μου και πηγα μπροστα απο τον καθρεφτη.Η κοιλια μου εχει μεγαλωσει αρκετα...!Τι θα λενε στη σχολη τα παιδια!Ειμαι εγκυος!Σε αυτη την ηλικια!

"Σκατα!" ειπα και προσπαθησα να ρουφιξω την κοιλια μου.Δυο χερια τυλιχτηκαν γυρω μου.Στον καθρεφτη αντικρισα τον Αλεξη με το μποξερακι που ειχε πανω τον Taz.Γελασα λιγο αλλα μετα το μυαλο μου επεστρεψε στην φουσκωμενη κοιλια."Τι εχει το νιανιαρο μου?" ειπε ενω κοιτουσαμε κι οι δυο την αντανακλαση μας."Το νιανιαρο σου ειναι παραφουσκωμενο και θα γινει θεαμα στη σχολη!",ειπα παραπονιαρικα."Αααχουυ!Μην ακουω βλακειες!Και ποιος χεστηκε για την γνωμη των αλλων?" ειπε."Εγω?!Ισως?!Μωρο μου τι θα πουν τα παιδια?!Ειμαι εγκυος και φαινεται!" ειπα σοβαρα αυτη τη φορα."Δεν φταιει η κορουλα μου γι'αυτο!" ειπε."Βεβαια!Δεν φταιει η κορουλα σου!Φταιει ο μπαμπας της που ηταν απροσεκτος!" ειπα και τον φιλησα."Ω Θεε μου!Θα σε..." πηγε να πει αλλα τον σταματησα."Οχι!Δεν θα με τιποτα!Εχουμε σχολη" ειπα και τραβηχτηκα."Καλααα...!"

Just Friends.Where stories live. Discover now