5

835 66 1
                                    

Φτασαμε εξω απο την πορτα του γραφειου.Μολις μπηκαμε μεσα ειδαμε τον διευθυντη παρα πολυ ηρεμο.Πηραμε αποβολη!Και οι τρεις!Βγηκαμε εξω χωρις να μας αφησει να εξηγησουμε τιποτα και πηγαμε πισω στην ταξη με τον διευθυντη.Ειπε κατι στην καθηγητρια οταν εμεις μαζευαμε τα πραγματα μας για να φυγουμε.Η δασκαλα μας κοιταξε στιγμιαια και μετα βγηκαμε εξω.

Πηγαμε πισω απο τη σχολη.Ανοιξα την πορτα και μπηκα μεσα.Την κοπανησα με δυναμη.Ειδα τον Αλεξη να με κοιτα με το βλεμα "Τι επαθε αυτη,σιγα το πραγμα"!Εαν δεν σταματησει να με κοιταει θα φαει χαστουκι και θα παω με τον Νικο.Ευτυχως μπηκε μεσα κι εβαλε μπρος το αυτοκινητο.

Μιλουσαμε για το πως θα εκδικηθουμε την Ναντια.Δεν βγαλαμε ακρη...εγω ηθελα να την ξεμαλλιασω κι αυτος ηθελε να την χτυπαει με δυναμη μεχρι να ψοφισει!Μετα απο λιγο αλλαξαμε θεμα.

"Νεφελη,το βραδυ θα παμε για ποτο με τον Παυλο,τον Δημητρη και της κοπελες τους.Θα ερθεις κι εσυ?" "Ευχαριστως!" "Ωραια Νεφελακι,στις 23:30 θα περασω να σε παρω απο το σπιτι σου."

Φτασαμε εξω απο το σπιτι μου.Τον ευχαριστησα που με εφερε ως εδω και του ειπα οτι θα τα πουμε το βραδυ.Μπηκα μεσα και εκανα ενα μπανιο.Μετα απο μιση ωρα βγηκα εξω.Πηγα κι εφτιαξα μακαρονια να φαω...ξαφνικα ακουω το κουδουνι να χτυπα.Ανοιγω και βλεπω μια κατακοκκινη Ξενια να με κοιταει με θυμο.ΑΧ!ΞΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΞΕΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΙ!Θα της εξηγησω ομως τι εγινε εχθες κι ελπιζω να με καταλαβει...

"Περνα μεσα φιλεναδα" της ειπα."Σου ειπα να ερθεις να με παρεις απο το αεροδρομιο.Κι εσυ με εγραψες στα...παλια σου τα παπουτσια!" μου ειπε επιθετικα. "Συγνωμη Ξενια...θα σου εξηγησω!" "Ακουω!" Ειχα παει σε ενα αγορι,τον Αλεξη,για να του κανω παρεα...-της ειπα αυτα που εγιναν-...κι ετσι ξυπνησα το πρωι διπλα στον αδερφο του Νικου." Ειχε μεινει με το στομα ανοιχτο μετα απο αυτα που ακουσε.Καταφερε να μιλησει ομως. "Συγνωμη φιλεναδα που σου θυμωσα!" ειπε και με αγκαλιασε.Μετα θυμηθηκα τα μακαρονια που εψηνα.Ωχ!Πανε τα μακαρονια!Ετρεξα γρηγορα στην κουζινα και ειχαν γινει ολα χαλια.Η Ξενια ηταν πισω μου και με κοιτουσε. "Μαλλον ξερω τι θα φαμε...πιτσα!" της ειπα!

Παραγγειλαμε πιτσα και μετα απο λιγη ωρα ηταν εδω.Φαγαμε και της ειπα οτι το βραδυ θα πηγαινα σε ενα μπαρ με τον Αλεξη.Το τηλεφωνο μου χτυπησε.Ηταν ο Αλεξης

Ελα Νεφελη,ο Αλεξης ειμαι
Ναι το ξερω αυτο
Λοιπον,το βραδυ θα ερθει και ο Νικος μαζι μας.
Α,ωραια!Θα ερθει και η κολλητη μου η Ξενια που σου ελεγα.
Οκ.Τα λεμε.
Ενταξει γεια!

Η Ξενια καταλαβε οτι θα ερχοταν και πηγε να κανει μπανιο.Μολις βγηκε εξω της ειπα να μου φτιαξει τα μαλλια και μετα θα της τα φτιαξω κι εγω.

Τα μαλλια μου ηταν ετοιμα.Σειρα μου να της φτιαξω τα δικα της.Τα μαλλια της Ξενιας ηταν σγουρα γι'αυτο θα της τα ισιωνα.

Μετα πηγαμε να βρουμε ρουχα.Ανοιξα το ντουλαπι μου κι αυτη την βαλιτσα της.Διαλεξα μια κοντη ψιλομεση φουστα σε μπλε ηλεκτρικ χρωμα και μια λευκη μπλουζα που εγραφε πανω "LIFE*" με μπλε ηλεκτρικ γραμματα.Θα φορουσα και τις ασπρες μου γοβες.

Πηγα να δω τα ρουχα της Ξενιας.Αυτη διαλεξε ενα μαυρο κολλητο φορεμα που η πλατη ηταν ολη εξω.Εβαλε και τις μαυρες της πλατφορμες.Ηταν υπεροχη!

Ηρθε η ωρα του μακιγιαζ!Εγω εβαλα μια μπλε μασκαρα,λιγο κοκκινο κραγιον και λιγο ρουζ.Η Ξενια εβαλε μαυρη μασκαρα,μαυρη σκια και κοκκινο κραγιον.

Η ωρα ηταν 11 και ειμασταν στην πορτα.Τα παιδια ηρθαν να μας παρουν.Φτασαμε εξω απο το μπαρ και μπηκαμε μεσα...

Συγνωμη αυτο το κεφαλαιο το εκανα υπερβολικα μικρο επειδη ηθελα να γραψω μονο για τις δυο φιλες.Το επομενο θα ειναι μεγαλο.Υποσχομαι!Παρακαλω διαβαστε το βιβλιο " Σε αγαπω,σε μισω " της κολλητης μου.

Pic:Θα ειναι απο εδω και περα παντα ασχετη...μαλλον

Vote&Comment (Παρακαλω να πατατε το αστερακι!Εχει πανω απο 100 views το βιβλιο και τα votes ειναι λιγοτερα απο 20)

Kisses

Just Friends.Where stories live. Discover now