Αλεξη's pov
Ολο το βραδυ δεν μπορουσα να κοιμηθω.Την κοιτουσα που κοιμοταν και ηταν τοσο γαληνια.Την σκεπασα λιγο περισσοτερο με το σεντονι και δυστυχως την ξυπνησα."Μμμμ...γιατι δεν κοιμασαι?" μου ειπε ζαλισμενη απο τον υπνο.Τι να της πω τωρα?!Οτι την κοιτουσα που κοιμοταν?!Θα ντραπει και θα φυγει."Εεεε...ηθελα να δω κατι στο τηλεφωνο μου" της ειπα και φυσικα δεν με πιστεψε."Ναι καλα κοιμησου τωρα." μου ειπε και μου εδωσε ενα φιλι."Λεω να βγω λιγο εξω να δω τη θεα" της ειπα επειδη δεν μπορουσα να κοιμηθω."Ποια θεα να δεις μωρο μου?!Μονο δρομος και καυσαερια!".Οπα οπα οπα!Με ειπε μωρο της?!Ουαου!Τελος παντων."Ρε Νεφελη θελω λιγο αερα!Κοιμησου εσυ και θα ερθω!" της ειπα."Μην αργησεις ομως!Θελω να εισαι κοντα μου!" μου ειπε και της χαμογελασα.Τωρα ξερω!Με θελει! "Ενταξει" της ειπα και της χαρισα το πιο γλυκο χαμογελο μου.Επεσε παλι στο κρεβατι κι εγω βγηκα εξω.
Νεφελη's pov
Παλι μαλακια εκανα!Μα τον θελω!Θελω να κανουμε σχεση!Να λεω οτι ο Αλεξης ειναι το αγορι μου και να λεει οτι ειμαι το κοριτσι του!Ομως αυτος δεν μπορει να το κανει αυτο εξαιτιας αυτης της ηλιθιας της Ελεαννας!Ουτε εγω μπορω να κοιμηθω!Να παω μαζι του? Πηγαινε! Οκ παω.
Βγηκα στο μπαλκονι και τον παρατηρησα που κοιτουσε τ'αστερια.Ειναι τοσο ηρεμος! "Ηρθες?" μου ειπε."Πως με ειδες?!" του ειπα απορρημενη."Μωρο μου μυριζω το αρωμα σου,αυτο το αρωμα που τοσο με τρελαινει!" ειπε και με πλησιασε.Του εδωσα ενα φιλι.Εκατσα στα ποδια του και με πειρε αγκαλια."Βλεπεις εκεινο το αστερι?" ειπε ενω ειχε σηκωσει το χερι μου και εδειχνε προς αυτο."Ναι!" του ειπα και τον κοιταξα στα ματια."Αυτο θα ειναι το αστερι μας.Καθε φορα που θα το κοιταω θα ερχεται στο μυαλο μου το δικο μου αστερι,εσυ." μου ειπε και εγω συγκινηθηκα.Ειναι τοσο γλυκος οταν ειμαστε μαζι."Σ'αγαπω!" μου ειπε και μου εδωσε ενα φιλι στο μαγουλο."Παμε να ξαπλωσουμε στο κρεβατι μας?" του ειπα."Μας?Μαλιστα!Παμε αφου το θες!" ειπε και με σηκωσε σε στυλ νυφης πηγαινοντας με στο κρεβατι.Ξαπλωσαμε στο κρεβετι και με κοιτουσε για πολλη ωρα."Εεε!Τι με κοιτας ετσι χαζουλη?!" του ειπα και του εκανα "μπουπ" στη μυτη του."Εισαι πανεμορφη!" μου ειπε και κοκκινισα.Με πειρε στην αγκαλια του,και μολις σιγουρευτηκα οτι κοιμηθηκε,κοιμηθηκα κι εγω.
Ειναι πρωι.Ξυπνησα και ο Αλεξης δεν ηταν διπλα μου.Φορεσα πρωτα απ'ολα το σουτιεν μου,μετα φορεσα μια μπλουζα με τιραντα και ενα αθλητικο σορτσακι.Αρχισα να μπαινω σε ολα τα δωματια του σπιτιου για να βρω τον Αλεξη.Το σπιτι εχει δυο μπανια,δυο υπνοδωματια,εναν ξενωνα,το σαλονι και την κουζινα.Ετρεξα πρωτα στον πανω οροφο.Μπηκα στα δυο δωματια,στον ξενωνα και στο ενα μπανιο.Δεν ειναι εκει.Αρχιζω να ανησυχω.
Κατεβαινω κατω.Παω στην κουζινα και λειπει.Τρεχω στο μπανιο ανοιγω την πορτα και ειναι εκει."ΑΑΑΑΑΑ!" αρχισα να ουρλιαζω απο τον φοβο μου.Εκλεισα τα ματια μου και πηγα να κλεισω την πορτα οταν ενα χερι με σταματησε."Που πας μωρο μου?!" ειπε ο Αλεξης και με εφερε κοντα του."Νομιζα οτι εφυγες κι αρχισα να σε ψαχνω!" ειπε εχοντας τα ματια μου κλειστα ακομα.Μου εβγαλε το χερι απο τα ματια μου και ευτυχως φορουσε το μποξερακι του."Αφησε με να δω τα υπεροχα ματακια σου" μου ειπε.Γουρλωσα τα ματια μου μπροστα στη μουρη του "Τωρα που τα ειδες αφησε με να φυγω!Θες πρωινο?" του ειπα."Θα φτιαξω εγω.Περιμενε." μου ειπε σηκωνοντας το παντελονι του.Βγηκαμε εξω και πηγαμε στην κουζινα και εγω ανεβηκα στον παγκο.
YOU ARE READING
Just Friends.
Teen FictionΝεφελη:Ενα 17χρονο κοριτσι που της αρεσουν τα αυτοκινητα,η ταχυτητα,η ενταση και η δραση Αλεξης:Ενας 19χρονος player που δεν μενει ποτε με μονο ενα κοριτσι Αυτα τα δυο ατομα θα γινουν ενα μεσα απο μια απλη συζητηση και εναν κοινο εχθρο.Κανεις δεν ξε...