Η μουσικη απο το μπαρ ηταν υπερβολικα δυνατη.Εγω ειμαι τυπος του δυνατου και του αγριου.Μου αρεσει να βγαινω.Βολευτηκαμε σε εναν μικρο χωρο μιας και το μαγαζι ηταν γεματο.Εγω εκατσα σε εναν τριθεσιο καναπε,διπλα απο την Ξενια και τον Νικο που ειχαν ανοιξει συζητηση.Σε μια καρεκλα λιγο πιο διπλα ηταν ο Παυλος με την κοπελα του την Κατερινα.Απο την αλλη πλευρα ηταν σε μια μικρη πολυθρονα ο Δημητρης με την κοπελα του την Ειρηνη.Ο Δημητρης παιζει με τα μαλλια της Ειρηνης.Και οι δυο ειναι πολυ καλα κοριτσια,και η Κατερινα και η Ειρηνη.Ο Αλεξης καθοταν απεναντι μου και κοιτουσε το τηλεφωνο του σαν να περιμενε καποιο τηλεφωνημα ή καποιο μηνυμα.Εγω ειμαι εκει,να βλεπω μια το ποτο μου που μολις μου ειχε δωσει ο σερβιτορος και μια την πιστα που ειχε γεμισει απο ενα σωρο ατομα,αντρες και γυναικες,που κουνουσαν τα κορμια τους στον ρυθμο των τραγουδιων.Εκεινη τη στιγμη ο Αλεξης σηκωνεται ορθιος και βγαινει εξω.Μολις τον βλεπω αναστατωνομαι για λιγο αλλα μετα ησυχαζω.Οταν μπηκε μεσα ο Αλεξης ομως,δεν ηταν μονος του.Ηταν μαζι με μια κοπελα με καστανα μαλλια,λιγο πιο ψηλη απο εμενα η οποια φορουσε ενα κοκκινο προκλητικο φορεμα δυομιση παλαμες πιο πανω απο το γονατο.
Ερχονται κοντα μας και καθονται.Η αγνωστη καστανομαλλα καθεται στα ποδια του Αλεξη.Αρχιζω και παιρνω αναποδες!Πινω το πρωτο ουισκι μονορουφι.Ερχεται και το δευτερο.Το κατεβαζω με την μια.Ο σερβιτορος ερχεται με αλλο ενα ουισκι στο δισκο του και κατευθυνεται προς το μερος μου.Ο Αλεξης τον σταματα.Και του λεει κατι στο αυτι.Ο σερβιτορος με κοιταει και φευγει.Τι του ειπε ο μαλακας?!Θελω το ποτο μου τωρα!Αρχιζω να φωναζω οχι μονο για να ακουστω μεσα απο την δυνατη μουσικη αλλα και επειδη ειχα νευρα.Τι τον ενοχλει αυτον ποσα ποτα θελω να πιω εγω?!Αυτος εχει την κυρια καστανομαλλα για να παιξει μαζι της.
"Τι του ειπες ρε μαλακα του ανθρωπου και δεν μου εφερε το ποτο μου?!" "Πρωτον,προσεχε πως μου μιλας!Δευτερον,τι προβλημα εχεις?!Με τοσα ποτηρια που κατεβαζεις στο λεπτο θα πεσεις σε κομμα και θα σε τρεχουμε στα νοσοκομεια!" "Κι εσενα τι σε νοιαζει ρε?!Εχεις την κοπελα!Μη σε ενδιαφερει τι κανω και τι δεν κανω!"
Ουπς!Το ειπα δυνατα αυτο? Ναι ηλιθια!Το ειπες τοσο δυνατα και ζηλιαρικα που....που....που....κοιτα! Τι?
Ο Αλεξης χαστουκισε την κοπελα κι πηγε προς την εξοδο."Συγνωμη παιδια,πρεπει να φυγω!" ειπα κι ετρεξα στο μερος του.Βγηκαμε εξω και πηγα κοντα του."Αλεξη,συγνωμη!Χιλια συγνωμη!" του ειπα κι εκεινος αρχισε να γελα."Το ξερεις οτι με αναβεις?" ·ο· Τι ειπε μολις τωρα?!Δεν εχεις χρονο να σκεφτεις... Γιατι το λες αυτο?
YOU ARE READING
Just Friends.
Teen FictionΝεφελη:Ενα 17χρονο κοριτσι που της αρεσουν τα αυτοκινητα,η ταχυτητα,η ενταση και η δραση Αλεξης:Ενας 19χρονος player που δεν μενει ποτε με μονο ενα κοριτσι Αυτα τα δυο ατομα θα γινουν ενα μεσα απο μια απλη συζητηση και εναν κοινο εχθρο.Κανεις δεν ξε...