10

639 51 0
                                    

(Στο προηγουμενο part)

Αλεξη's pov

"Ωραια λοιπον η Ελεαννα ηταν η τελευταια μου σχεση και η αιτια που δεν ηθελα ποτε ξανα σχεση" της ειπα αλλα η συνειδηση μου επανελαβε και προσθεσε και κατι:

Ωραια λοιπον η Ελεαννα ηταν η τελευταια μου σχεση και η αιτια που δεν ηθελα ποτε ξανα σχεση μεχρι που σε γνωρισα... Οχι βεβαια!Εγω δεν ειμαι για τετοια... Το ξερουμε και οι δυο οτι αυτο το κοριτσι σε αλλαξε οριστικα. Μα τι λες καλε?!Μια φορα το καναμε μονο και τωρα ειμαστε απλα φιλοι. Ναι καλα...!

Απο τις σκεψεις μου με εβγαλε η φωνη της Νεφελης που μου μιλουσε.

"Αλεξη πες μου ολη την ιστορια" με προσταξε."Θα σου πω υπο εναν ορο" της ειπα και της εκλεισα πονηρα το ματι."Σεξ θες!Ολοι οι αντρες αυτο θελουν!" ειπε και κουνησε το κεφαλι της απογοητευτικα."Κοπελια,εγω θα μπορουσα να σε ειχα πηδηξει απο την πρωτη στιγμη που σε ειδα αλλα ειμαι κυριος μονο για παρτη σου και δεν σου εκανα τιποτα.Αν ημουν αλλος θα σε ειχα γαμησει και την αλλη μερα δεν θα μπορουσες να περπατησεις" της ειπα και εμεινε να με κοιτα.Το παρακανα λιγο αλλα μου εσπασε τα νευρα!Δεν το καταλαβα δηλαδη.Κοριτσακι,αλλου οι μαγκιες!

"Γη καλει Νεφελη!" της ειπα και κουνησα τα χερια μου μπροστα στη μουρη της."Φυγε τωρα απο το σπιτι μου!ΤΩΡΑ!" ειπε φωναζοντας στη μουρη μου!Ειχε γινει κατακοκκινη απο τα νευρα της!Χαχαχα γατακι!"Φευγω αλλα θα γυρισω!Κερδισες τη μαχη αλλα οχι τον πολεμο" της ειπα,την κολλησα πανω μου και μου εδωσε ενα γερο χαστουκι.Κοιτα εδω το Νεφελακι που σηκωνει και χερι!

Θελω πολυ να της κανω ξανα ερωτα αλλα δεν με αφηνει.Τωρα ομως που εφυγε η Ξενια θα εχω το πεδιο ελευθερο οποτε θελω!Παω στο σπιτι της Εβελινας τωρα γιατι την εχω αφησει πολυ καιρο χωρις...

Νεφελη's pov

Τι ειπε τωρα το ατομο?!Θα με γαμουσε απο την πρωτη στιγμη αλλα ειναι κυριος?!Αν ειναι ετσι οι κυριοι να μην γνωρισω ποτε κανονικο κυριο!Απο τη σκεψη μου αυτη με εβγαλε η φωνη του που τωρα τελευταια μονο μαλακιες πετα.
"Γη καλει Νεφελη" μου ειπε.Ειχα νευρα!Παρα πολλα νευρα!Πως τολμησε να πει κατι τετοιο!"Φυγε τωρα απο το σπιτι μου!ΤΩΡΑ!" του ειπα φωναζοντας οσο πιο δυνατα μπορουσα για να καταλαβει οτι τα νευρα μου ειναι πολυ ευθραυστα! "Φευγω αλλα θα γυρισω!Κερδισες τη μαχη αλλα οχι τον πολεμο" μου ειπε και με κολλησε πανω του.Συγνωμη με απειλει τωρα?!Βρε αϊ στο διαολο!Του εδωσα ενα χαστουκι για να θυμαται με ποια παει να μπλεξει!Δεν με ξερει καλα εμενα ο Αλεκος!

Just Friends.Where stories live. Discover now