مشهد رومانسي من١٧

1K 26 1
                                    

مشهد حماسي من ١٧ .....

يونس:بلقيس انا عارف كل حاجه عنك من يوم ميلادك لي دلوقتي وانا بتعذب عارفه ليه كنت بشاكس فيكي واستفزك عشان بحبك وتفضلي جانبي علي طول بي اي طريقه  ايواه يا بلقيس بحبك من اول ما فتحت عنيه في المستشفي وشوفتك اسرتني روحي واتمنيت تكوني مراتي وحبيبتي لا اعتبرتك ملكي وام براءه احنا اسره واحده ومش هسمح لي حد ان يهدها انا بحبك بحبك انا عارف انك خارجه من تجربه صعبه الخذلان حاجه موجعه بس يا قلبي مش لازم تهربي لازم تكوني قويه وشقيه زي ما انتي مطلعه عيني وده مجنني بس علي قلبي زي السكر بحبك وهستناكي لي اخر نفس في عمري وقلبي حصنك وحضني امانك وعمري فدا التراب الا بتخطي عليه انا هفضل رهن اشارتك واعرفي ديمن ان فيه جدار وراكي تتحماي فيه وقت الخطر و بقلبي درعك يكون امانك في عز ضعفك وروحي وعقلي وكلي سلاحك تحربي بيه عدوك بحبك بعشق يا اجمل كارثه اقتحمت حياتي انتي مصدر قوتي وضعفي ومش هتنازل عنك وهحارب الكون عشان افوز بي نظره منك .....

ينهي حديثه الغير متوقع من يونس ان يقول كلمه منه بي كل هذا الاحساس الصادق والتحدي من اجل نظره منها حديثه جمد بلقيس مكانها واربك افكارها فتظل تحدق اليه في صدمه فيبتسم يونس بي يأس من حال بلقيس الطفولي ويقترب منها يضمها اليه فتهرب بلقيس منه واليه....

يتبع
القادم ناري
#زوجه_مع_ايقاف_التنفيذ

بجد بحاول اكتب الفصل بس احداثه طويله عشان كده بتأخر بس فصل مفاجأه

زوجه مع ايقاف التنفيذ (الجزء الاول)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن