♥️🥺

0 0 0
                                    

النهاردة هيكون آخر بارت من آريافارثا كانت أول رواية يكمل منها جزء #آغارثا مش أول رواية فكرت ف كتابتها ولتاني مرة نفس الأشخاص اللي دعموني بل بيزيدوا مش هتكون آخر رواية هنرتاح أسبوع وهعلن عن رواية جديدة.
الجزء التاني من #آغارثا مش هينزل هنا أول نزول ليه هيكون في #معرض_الكتاب٢٠٢٥ إن كان لينا عمر.
من كام شهر بس سيبت مكان ليا كان عزيز مش هقول عظيم بس كان شاهد على فترة طويلة من جهادي مع نفسي عشان أرجع للكتابة تاني، شكراً للي كانوا السبب في رجوعي لشغفي الوحيد، مكاني دا إتاخد وكان لحد تاني بس مهما إن كان عمره ماهيكون #حنين_جمعه_ضياءالقمر أو يملى فراغي دا مش غرور بس ثقة إن زي مستحيل يكون. ♥️

في نهاية #آغارثا عايزين نعرف إن،
- حوالينا ناس كتير بتبقا مستنيه مننا بس نبصلهم ونهتم بيهم، يحسوا بأمان في وجودنا، منسيبهومش لوحدهم، كُرهنا ليهم أو بعدنا عنهم هيولد جواهم كره لينا، ولكل اللي حوالينا.
-الظلم نهايتة هلاك والقصاص صعب إن كان في الدنيا أو في الآخرة.
-قرب من اللي حواليك ولو جواك شخص محتاج متفرضش عليه السجن عشان خايف، إظهره للي ممكن يساعدك تنمي إحتياجك دا.
-الدنيا مش دايمة ولا المناصب دايمة متفكرش تسلك طريق الظلام عشان نهايته النور اللي إنت عايزه، لو النور جاي من شر مش هيدوم، وهيكون سبب لهلاك ليك وللي حواليك.
-الحب عجيب قادر يدوم، بلاش نحقد على حبيبين الظاهر ليك غير اللي في الكواليس.
-متخفش تعلن حبك لو قادر توفيه الحب وعد لو قده إعلنه وكمل لنهايته، مش قده إخفيه وإنهيه متخلهوش يدوم.
-قلوبنا كنز نحافظ عليه عشان نعيش في سلام وأمان.
لنا لقاء مع #آغارثا العام القادم، بنهاية لا نعلم إن كانت سعيدة أم تعيسة. ♥️
#حنين_جمعه_ضياءالقمر

آغارثا الجزء الأول "آريافارثا"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن