Bölüme İthaf Şarkısı
Sagopa Kajmer - Ateşten gömlek
✒️📜 (İlahi bakış)
İSTANBUL / ÜSKÜDAR
"Merkez 4140, olay yerine geçtiniz mi komiserim?" diyen Bahtiyar'ın sesi duyuldu bir anda kebapçıda.
Ozan ansızın telsizden gelen sesle dumur oldu. Ellerini ne oluyoruz der gibi açtığında;
"Bahtiyar mal mısın oğlum? Telefondan arasana beni!" diye bağırdı.Muhabbetin arasında pantolona asılı telsizden gelen sese karşılık, telsizi eline aldığı gibi haşlamıştı Bahtiyar'ı.
Bahtiyar daha yeni akademiden çıktığı halde organizede muhabere elektroniğe görevlendirilmişti. Bunun çok karşılaşılan bir durum olmamasından sebep, belki buna verilebilirdi bu heyecanı.
Karşısında duran Serdar'a geri dönen Ozan, telsizden duyuluyor olmasını umursamadan sıkıntıyla hayıflandı.
"Bu çocuğu iki arşiv tozu yutmadan bize vermeyeceklerdi. Bu ne ya? Katıksız süt bu!"
"Ayıp oluyor ama komiserim!..." diye sitem etti Bahtiyar telsizden.
Ozan'ın elindeki telsizi koparıp çeken Serdar, eliyle de Ozan'a hadi kalk, diye işaret verdi.
"Bırak oğlum şunla uğraşmayı da hadi gidelim biz. Bir de kaçarlar maçarlar elli saat adam kovalayamam ben. Daha yeni yemek yedim," dedi ardı sıra bakmadan polis merkezinin hemen bitişiğindeki kebapçıdan çıkmaya yönelirken.
"Hayır, hayır! Komiserim gitme, gitmeyin!" diye atılan yine Bahtiyar'dı. Ardından telsiz kurallarını çiğnediğini fark edip; "Pardon! Merkez 4140, merkez 4140..."
Ozan yine; "Vallahi süt bebesi!" diye isyan etse de Bahtiyar onu duymazdan gelerek devam etti."Komiserim, Tekin başkomserim sizin ekibe birini daha verdi, o da gelecek."
Yürürken siyah deri ceketi hızla üstüne geçiren Serdar elindeki telsizi tekrar kavrayarak dudaklarına çıkardı; "Oğlum birincisi bu telsiz çocuk oyuncağı değil, böyle şeyler için telsiz kullanmıyoruz. Benden sana hızlandırılmış kıdem eğitimi. İkincisi de başkomserim birini atadıysa o bizi yakalayacak, biz onu beklemeyeceğiz. Tamam mı koçum?"
"Ama komiserim mesai daha başlamadı..."
Ozan başını umutsuzca sallayarak; "Vazgeçtim süt bebesi de değil plasenta bebesi bu... Mesai diyor ya! La oğlum polisliğin mesaisi mi olur?!" diye homurdandığında Serdar telsizi çoktan Ozan'a fırlatarak; "Al şu telsizi yoksa küfredeceğim ben, sonra bir de kayda geçecek küfürlerim!"
"Komiserim Asena şimdi gelir, bakın o gerçekten çok titizdir!"
Hızlı adımlarla ekip aracına ulaştıklarında Bahtiyar'ın adıyla seslenmesinden Asena'nın, Bahtiyar'ın dönemdaşı olduğunu anlayan Ozan, durarak sesini isyanla yükseltti.
"Allaaah..! Komiserim demiyor Asena diyor lan bu. Vermişler bize gene bir süt bebesi daha! La oğlum sizin organizede ne işiniz var lan?!"
Sonra aklına gelenle telsize sabırla gülümseyerek konuşmasına devam etti. "Doğruyu söyleyin lan? Kimin torpiliyle girdiniz? Valla bak kimselere demeyeceğim. Sadece benim tayini şu Bodrum Yalıkavak'a al-..."
"Ozan, telsiz oğlum o elinde tuttuğun, çükün değil! Çok hallenme istersen!" dedi Serdar Ozan'ın omzuna vururken. Ardından hala Ozan'ın elinde olan telsize doğru bağırdı.
"Bak senin şu yavru kurdu, sadece bir dakika bekleriz. O da son kez! Sonrasında onu hep bizden önce ekip aracında göreceğim! İlk ve son uyarım Bahtiyar!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRİFTAR
General Fiction"Bu kadar şüpheye düştüysen gel bak anne, bakireyim ben!" dedim itiraz edercesine. Annem yüzünü iğrenç bir şey görmüş gibi kırıştırdı. "Bakireymiş! İçine girmeyince de bakireyim dersin tabi, oranı buranı ellettiysen bakire olsan ne olmasan ne?!" Ev...