21 ; Siyahların arasındaki şehvet

530 53 144
                                    

Evet aşklarım gün geçmesin ki kendimi tutayım ama yok bu fice sarmış durumdayım illa yazmam gerekiyor.

Sürekli bir fikir çıkıyor ve bir an önce yazıp tepkilerinizi merak ediyorum. Yorum yapan arkadaşlar sizler benim motivasyonumsunuz yerim siziiii

Lütfen önerdiğim şarkıyla dinleyin başa sara sara bile olsa... gece korkarım derseniz açmayın tabiki.

....

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



...

" Yoona indir şu silahı aptal mısın sen?"

Seokjin başını ovup sinirle kendi silahını almıştı.

" Anlıyorum bebeğini istiyorsun ama böyle yaparak bir sonuca varamazsın!"

Jungkook hala siyah saçlı bedene bakmaktan kendini alıkoyamaz olmuştu. Evet sarı Jimin dünyanın en güzel şeyiydi ama siyah Jimin o kadar farklı bir seviyeydi ki onu anlatacak bir söz bulamaz olmuştu.

" jungkook ağzının suyu aktı kendine gelir misin artık?"

Jimin etrafındaki korumalar eşliğinde havalı bir şekilde yürürken elindeki bebeğe rağmen o kadar maskülen duruyordu ki bir an transa girmiş hissediyordu.

Jimin elindeki bebekle adımlarını kürsüye doğru atarken Jungkook ile göz göze gelmiş sadece histeri bir şekilde gülümseyerek elindeki bebeği daha sıkı tutmaya başlamıştı.

Sonunda kürsüye çıktığında da herkesin hayranlıkla kendine baktığını fark edip diliyle dolgun dudaklarını ıslatıp ardından ısırmıştı. Feminen Park Jimin'i bu denli maskülen görmek kimsenin beklediği bir şey elbette ki değildi ama unuttukları şey Jimin'in kini ve intikam uğruna her şeyi yıkıp geçebilecek kadar gözü kör kulağı sağır oluşuydu.

" Evet sevgili konuklar buraya abimle yönettiğim şirketin hisselerinin ne denli arttığını görmek ve bu geceye özel hazırlanmış kreasyonu görmeniz adına yapılan davete katılan herkese çok teşekkür ederim. Beni böyle bir günde dahi tek bırakmayan biricik arkadaşım Taehyung'un yanı sıra bugün sizinle başka bir misafir daha tanıtacağım kendisi artık kızım olur."

Jungkook, Seokjin ve Yoona'nın yüzleri anında düşerken Jungkook hızla önündeki içkiyi adeta kafaya dikmişti.

" Yeni edindiğim evlat ile zamanım geçtiği için buraları biraz boşlamış gibi hissettim ama ben her yerdeyim millet! Ben Park Jimin'im. İstediğim zaman istediğim yerde istediğim gibiyim. Anın tadını çıkarın hepinize Minji ile birlikte iyi eğlenceler diliyoruz."

Jungkook derin bir nefes alıp ceketini Seokjin'e verip gömleğinin kollarını sıvayarak balkon kısmına doğru yürümeye başlamıştı. Jimin'in emrini alan adamlar Jungkook'un etrafında korumalık yaparken Jungkook sakin sakin sigarasını içmeye başlamıştı.

𝖕𝖆𝖘𝖘𝖎𝖔𝖓 を 𝖕𝖏𝖒 ꨄ 𝖏𝖚𝖓𝖌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin