7¦ Sen Benim Kölemsin

5.2K 363 276
                                    

İlk aşkını düşündü yine, fakat kırık bir kalple, hatırlamak istemediği bir şey olarak değil, aksine bir kez daha yaşamayı arzu ettiği bir yazgı gibi, karşılığında para almadığı, bedenini satmadığı bir aşka dokunur gibi.

¬¬¬¬¬

Bazı anlar vardır, ne açıklaması ne de herhangi bir izahı olurdu. Sadece o an yaşanır gider biterdi.

Jungkook aniden açılan kapının sesiyle musluğu açıp eline su almış hızla jimin'in üstüne dökmüştü.

Jimin daha ne olduğunu kavramadan Taehyung'un şaşkın bakışlarını fark etmişti.

"S-siz napıyorsunuz?"

Taehyung'un hafif çatlak çıkan sesi Jimin'in dikkatinden kaçmamıș, Jungkook'un koluna daha sıkı tutunmuştu.

" Ah tatlım sen miydin? Bay Jeon da benimle ilgileniyordu."

Jungkook tek kaşını kaldırmış, Jimin'i baştan aşağı süzerek yeniden Taehyung'a dönmüştü.

" Üstü ıslandı, elini yaraladı da ona bakıyordum. Yeni birkaç parça getir ona."

Jungkook'un sesindeki baskınlık yüzünden iki arkadaşın da içi ürpermiș, Taehyung başını sallayarak lavabodan ayrılmıştı. Jungkook onun peşinden gideceği esnada Jungkook'un elini tutmuştu.

" Nereye gidiyorsun beni bu halde bırakıp? "

Jungkook boş boş bakmaya devam etmiş, elini Jimin'in belinden yine de çekmemişti.

" Üzerini değiştir öyle gel bahçeye."

Sesindeki ton Jimin'in öylesine hoşuna gitmiști ki yanıt vermek yerine sadece başını geriye atmıştı. Gözlerini kapatmış, derin bir nefes aldıktan sonra ağır çekimde açmıştı.

" Siz ne derseniz o, efendim."

Jungkook Taehyung'un gelmesiyle birlikte yanlarından ayrılmış, bahçeye doğru adımlarını atmaya devam etmişti.

" Jimin elini nasıl yaraladın? Bildiğin kan olmuş elbise."

Taehyung kapıyı kapatıp elindekileri kapıya assa bile dikkatini jimin'in kanayan bileğine vermişti. Jimin elini çekmiş, sahte bir gülümseme eşliğinde ayaklarını zemine basmıştı. Paketteki yedek kıyafete göz gezdirmiș, ardından üzerindekileri çıkarmaya başlamıştı.

Taehyung sakin bir şekilde onu izlerken tamamen çıplak kaldığında Jimin'in hiç düşünmeden pahalı kıyafetini çöpe attığını görmüş, sadece sessiz kalmaya devam etmişti bir süre.

Gözlerini bedeninde gezdirdiği an fark ettiği detay yüzünden bakışlarını Jimin'e çıkarmıştı yeniden. Keza boynundaki sargıyla gözleri korkuyla büyümüştü.

" Jimin Tanrım sen iyi misin bu yaralar bu J ne böyle?"

Jimin Taehyung'un ani tepkisine rağmen peçeteyle tüm bedenini temizlemiș, paketteki iç çamaşırı giyip derin bir nefes almıştı.

" Bir şey olduğu yok bebeğim."

Jimin ne kadar şen şakrak dile getirmiş olsa bile Taehyung bir sorun olduğunun kesinlikle farkındaydı.

" Jimin, Barbie bebeğim bana bak. Yine mi yoksa?"

Jimin gözlerini abartılı bir şekilde devirip üzerine beyaz boyun ve bilek kısmı kapalı, ön kısmı transparan bluzu giymiş, altına deri kalçasını tamamen ortaya çıkaran dar bir pantolon giymişti.

𝖕𝖆𝖘𝖘𝖎𝖔𝖓 を 𝖕𝖏𝖒 ꨄ 𝖏𝖚𝖓𝖌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin